Strona 2 z 2

: 09.05.2009 12:52:54
autor: diablos993
Jak nie widać różnicy to po co przepłacać xD Mam nadzieję, że waga nie weźmie góry nad pracą zawieszenia. To by już poszaleli, bo przecież niewiele gram zyskają, a powietrze to powietrze.

: 09.05.2009 16:35:53
autor: ArthurGreen
Cóż to za buty Minnaar ma ?? Podeszwa ala 5.10 ale jak wiemy śmiga w spd..

Czyżby był to adidas ??

: 09.05.2009 16:59:43
autor: Bullit
W trakcie relacji z SA na freecasterze byl wywiad z Rob Roskoppem. Ktos z widowni zapytal o powietrzne dampery i ponoc uzywaja ich w treningach ale w zawodach jada juz na coil. Rob nie byl zbyt wylewny w tym temacie ale wspominal ze w zawodach jada na sprez. glownie ze wzgledu na niezawodnosc.
Mnie powietrzne jakos nie przekonuja, zreszta Iron Horse tez kiedys eksperymentowal z DHX air (widzialem zdjecia bika Hilla) ale jakos nie drazyli tematu wiec cos z tym rozwiazaniem musi byc nie tak. Mozna by powiedziec ze wymagalo by to przeporojektowania zawiechy ale jakos mi sie nie chce wierzyc ze gdyby byl jakis zysk (minus na masie przy np. tej samej pracy) to dla Sama IH nie stworzyl by odpowiedniej wersji zawiechy.
p.

: 09.05.2009 17:08:37
autor: Zaborowski1
ArthurGreen moze akurat teraz ma platformy a co to butów to wygladaja ze to te nowe Five teny z designem by Chris Kovarik.

: 09.05.2009 17:14:23
autor: ArthurGreen
No racja, chyba w Karverach jedzie:

Obrazek

: 09.05.2009 18:14:02
autor: Spaced
Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.

zimer prototypowe? To chyba po prostu nowe Rhino. Dostepne zreszta od 08 tyle, ze na 09 nowe gumy maja. Ciekawi mnie bardzo ta opona.

: 09.05.2009 19:00:08
autor: Ufik
Mam te Karverki, daje rade skubane. :)

: 09.05.2009 19:16:15
autor: Zaborowski1
ArthurGreen dokładnie te.

Ufik kazde Five teny "daja rade skubane" ;p sam sie zaopatrzyłem w ;pfive teny i jestem pod wrazeniem jak narazie.

: 09.05.2009 20:40:23
autor: Bullit
Spaced pisze:Bullit jakbys słuchał uwaznie wywiadu to zauwazyłbys, ze Rob powiedział, ze nie uzywaja go w finałach nie ze wzgledu na performance tylko, ze wzgledu na fakt, ze jest to jeszcze niedostatecznie przetestowana technologia.
no nie sluchalem zbyt uwaznie ale i tak chyba uwazalem bardziej niz Ty.
Rob jako powod nie stosowania air shocks w finalach podal:
'its still such a prototype phase..' ale w detalach dodal pozniej 'its just more about safty thing...you want to be on staff that is solid...'(moga byc drobne bledy) wiec zanim cos komus zarzucisz (brak uwagi), najpierw sam sprawdz czy masz racje.
Calsoc zaczyna sie od 50.25
pzdr.
p.

: 09.05.2009 20:59:54
autor: Spaced
Bullit sry za ton. A co do safety thing to zle zrozumiales, nie chodzi o niezawodnosc tylko na to na co sam zwróciles uwage w tym poscie ze jest to jeszcze prototyp ergo. niedostatecznie sprawdzone zeby stosowac w wyscigach.

A co do dhx aira to ten damper ma sporo wad włączajac w to za duzą komore i bez tuna po prostu nie zachowuje sie za dobrze. Do tego w dawnych czasach miał problemy ze szczelnoscia (juz rozwiazane). Powietrzniaki ida do przodu i mysle, ze na lzejsze trasy moga byc fajnym rozwiazaniem. Tak samo jak dla ludzi o bardziej niestandardowych wagach ;)

: 10.05.2009 00:26:47
autor: ReplaY
Tylko, że na poziomie pro sprężynowe z tytanem pracują jak stachanowiec w dniu śmierci Stalina, więc po jaką cholerę wstawiać dampery powietrzne? Po prostu kazali potestować, pobawić się i tyle :)