
Transition - TR450
Spaced zgadzam się...chyba sam popadłem w manie że jak nowe to musi być idealne, przecież to nie jest revolt :P Jeśli pozostaną z cenami na poziomie to taka rama może mieć duży popyt :P bo wygląda jak te nowe jedno zawiasy DH i będzie w granicy osiągalności to ma duże szanse:)
http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6438250
Wszystko na sprzedaż
Wszystko na sprzedaż
Podoba mi sie z wygladu, naprawde ladna. Szczegolnie urzekl mnie tylny trojkat:D Jednak wkurwiaja mnie te giecia... Kazda nowa rama takie ma;/ Od treka, revolta, glory, przez santa cruzy, intensy po nawet jak dotad proste transition... Choc musze przyznac, ze z tych gietych najbardziej mi sie podoba transit i zaraz za nim trek
www.szok.it - wchodzić, czytać, komentować i dać sie zaszokować!
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
No nie jest to rewolucja na miarę Revolta czy M6 evo, ale pamiętajmy, że mamy do czynienia z firmą "dla ludu"..
Mi się do teraz Blinside jakoś średnio podoba (chociaż nowy Gonza, czerwony z czerwonymi kółkami wygląda raczej w pytkę), ale jaki wdzięczny rower do jazdy jest to szok!! Naprawdę świetne geo.. BB na takiej wysokości jak w M6, z tym że tak nie 'nurkuje"..
Patrząc na ten prototyp, widać, że firmie nie chodziło o jakieś "tech-innovations" tylko o zmianę postrzegania firmy jako robiącej tanie i brzydkie, ale za to mocne konstrukcje które w dodatku dobrze się prowadzą..
Co do narzekań że "pogięte" i że wszyscy tak teraz robią.. Hydroforming ma te zalety, że przy sporo cieńszych ściankach i umiejętnym powyginaniu tym sposobem profili, uzyskujemy większą wytrzymałość przy znacznej redukcji masy.. Tak teraz postępują wszystkie firmy.. Niestety cienka ścianka nie jest już tak odporna np na kamienie, czego doświadczają użytkownicy M6..
Jak Grucha napisał.. Kona pęka - bo to kona.. i tyle..
Jak na 7-mą rano to i tak za dużo napisałem
Mi się do teraz Blinside jakoś średnio podoba (chociaż nowy Gonza, czerwony z czerwonymi kółkami wygląda raczej w pytkę), ale jaki wdzięczny rower do jazdy jest to szok!! Naprawdę świetne geo.. BB na takiej wysokości jak w M6, z tym że tak nie 'nurkuje"..
Patrząc na ten prototyp, widać, że firmie nie chodziło o jakieś "tech-innovations" tylko o zmianę postrzegania firmy jako robiącej tanie i brzydkie, ale za to mocne konstrukcje które w dodatku dobrze się prowadzą..
Co do narzekań że "pogięte" i że wszyscy tak teraz robią.. Hydroforming ma te zalety, że przy sporo cieńszych ściankach i umiejętnym powyginaniu tym sposobem profili, uzyskujemy większą wytrzymałość przy znacznej redukcji masy.. Tak teraz postępują wszystkie firmy.. Niestety cienka ścianka nie jest już tak odporna np na kamienie, czego doświadczają użytkownicy M6..
Jak Grucha napisał.. Kona pęka - bo to kona.. i tyle..
Jak na 7-mą rano to i tak za dużo napisałem

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Panowie i Panie :
http://www.pinkbike.com/video/70828/
http://www.pinkbike.com/video/70828/
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Sądząc po ilości malowanych ram, to taka bardziej już produkcyjna wersja..
Coraz bardziej mi się podoba.. Jak wszystko dobrze pójdzie, to może pod koniec sezonu Biotop Racing będzie śmigał na tym.. Całe 4 szt..

Coraz bardziej mi się podoba.. Jak wszystko dobrze pójdzie, to może pod koniec sezonu Biotop Racing będzie śmigał na tym.. Całe 4 szt..

http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Swirujecie z tymi wagami.. mam hardtail'a ponad 16 kg i zyje.. w tym detki pewnie ponad 300g, obrecze po 800g.. Co prawda przy przyplywie gotowki obrecze wymienie na lezejsze, ale nie bedzie to przyklad anoreksii tylko raczej cos pokroju s-type'a wiec tez nie super lekko
Mi tam waga nie przeszkadza.. Hantle, drazek, podloga i wszystko ( nie doslownie oczywiscie ) bez problemu sie ogarnie 


Steel2 jesteś moim mistrzem - wszystko Ci nie tak, dobrze że wprowadzają nowy standard bo 1.5" daje małe możliwości co do wyboru mostków bo 99% mostków pod 1.5" jest na parówki(czyt. kiery 31,8mm) a nie każdy lubi takie, są tacy co preferują kiery 25,4mm i ten nowy standard daje większy wybór w mostkach i kierach tym samym :P
nie szukaj dziury w całym i tak nie kupisz, dwa że nikt cie nie zmusza kupować -> żale nad nowym standardem zachowaj dla siebie :P
nie szukaj dziury w całym i tak nie kupisz, dwa że nikt cie nie zmusza kupować -> żale nad nowym standardem zachowaj dla siebie :P
Właśnie główka 1,5" cala daje Ci więcej możliwości, bo możesz założyć widelec 1,5", 1,5"> 1 1/8" ( wystarczy dać redukcję od góry lub stery typu InSet ) i 1 1/8" ( 2 redukcje+ zwykłe stery lub stery np Devolution ).
Przy takim rozwiązaniu masz tylko widelce 1,5" > 1 1/8" lub 1 1/8" i musisz kombinować ze sterami.
Stery InSet są od razu pasujące do główki 1,5" i widelców tapered ( 1,5" > 1 1/8" ).
Więc wybacz ale mam całkowitą rację
Przy takim rozwiązaniu masz tylko widelce 1,5" > 1 1/8" lub 1 1/8" i musisz kombinować ze sterami.
Stery InSet są od razu pasujące do główki 1,5" i widelców tapered ( 1,5" > 1 1/8" ).
Więc wybacz ale mam całkowitą rację
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Steel2 ma wg mnie rację, już lepiej jak jest normalna główka 1 1/8 albo 1/5 a nie te kombinowane ze zmienną średnicą. (Jak narazie widziałem tylko totema w nowym standardzie) A co do mostków to chyba więcej jest właśnie na te parówki jak to KFP określił, a jak komuś nie pasują to zawsze można dać redukcje 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości