Problemy z Totemem Coilem
Nie no myślałem że to ty pisałes. Ja się patrzę a to steel:) he he nie no przepraszam panów . Oboje mądrze gadacie to się człowiek może pomylić.
Co to tematu to jeżeli masz u siebie bikershop, a boisz się że mi zrobisz serwis dobrze to oddaj do serwisu i się nie martw. Chłopaki powinni wiedzieć o co chodzi:) ale z 2 strony to wymiana tego oleju z smarowania jest tak banalna że ja to robiłem w krk na łopacie. Dla sprawnego to 5 min roboty:) pozdrawiam
Co to tematu to jeżeli masz u siebie bikershop, a boisz się że mi zrobisz serwis dobrze to oddaj do serwisu i się nie martw. Chłopaki powinni wiedzieć o co chodzi:) ale z 2 strony to wymiana tego oleju z smarowania jest tak banalna że ja to robiłem w krk na łopacie. Dla sprawnego to 5 min roboty:) pozdrawiam
Karpiel i Duncon to moje zycie
Wow o tym masełku to nawet sam nie wiedziałem!
I ma rację steel. Lekko puknij młotkiem w śrubokret który tam wsuniesz:)
No można was pomylić po prostu:) jeżeli chodzi o wypowiedzi pisemne, bo z wyglądem nie wiem. Spaced jest miss contestów i wszystkie dziewczyny jego. He he
I ma rację steel. Lekko puknij młotkiem w śrubokret który tam wsuniesz:)
No można was pomylić po prostu:) jeżeli chodzi o wypowiedzi pisemne, bo z wyglądem nie wiem. Spaced jest miss contestów i wszystkie dziewczyny jego. He he

Karpiel i Duncon to moje zycie
Żadnym śrubokretem. Lekko odkręcasz śrubki ( tak z połowę gwintu ) i pukasz w śrubkę. Śrubokrętem możesz uszkodzić gwint wewnątrz trzpieni.war23 pisze:I ma rację steel. Lekko puknij młotkiem w śrubokret który tam wsuniesz:)
Masełko kosztuje ok 40 zł, w całości się wymienia raz na sezon ale, przy każdym wyciągnięciu lag lekko zbiera się warstewkę najbliższą ladze i dodaje się trochę nowego.
http://www.harfa-harryson.com.pl/fnc/go ... 1131&pos=2
Starcza spokojnie na sezon.
[url=http://www.weeze.pl/][color=#ff0033][b]weeze.pl[/b][/color][/url]
Człowieku litości... Chłopaki Ci sypią dobrymi radami, to może coś od siebie byś wykrztusił...
Napisane masz jak byk co to za masełko gdzie go używać, co ile serwisować amora jak zmieniać kąpiel, na co musisz uważać...
Więc nie potrafisz naprawdę wpisać na www.google.pl nazwę tego masełka ??
Drugi raz Ci podaje jakbyś wcześniej nie zauważył... Rock Shox Judy Butter
Wpisujesz to w google i Ci wyskakują wyniki takie jak np. te...
http://www.centrumrowerowe.pl/082010010 ... odukt.aspx
http://www.dobrerowery.com/product_info ... cts_id=272
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_SMAR+P ... 10584.html
Napisane masz jak byk co to za masełko gdzie go używać, co ile serwisować amora jak zmieniać kąpiel, na co musisz uważać...
Więc nie potrafisz naprawdę wpisać na www.google.pl nazwę tego masełka ??
Drugi raz Ci podaje jakbyś wcześniej nie zauważył... Rock Shox Judy Butter
Wpisujesz to w google i Ci wyskakują wyniki takie jak np. te...
http://www.centrumrowerowe.pl/082010010 ... odukt.aspx
http://www.dobrerowery.com/product_info ... cts_id=272
http://www.cyklotur.com/x_C_I__T_SMAR+P ... 10584.html
Sell: Rower - Intense M9
-
- Posty: 95
- Rejestracja: 05.06.2007 16:56:23
- Kontakt:
Napisałem 40ml czyli po 20ml na lage , tak jest w instrukcjii. Ja daje 15W i wszystko chodzi ok .http://www.youtube.com/watch?v=xMN8sM5O ... re=channel tu masz film jak serwisować tłumik mission control. http://sram.com/_media/techdocs/AVI.SPD ... ENG.R6.pdf a tu wymiana oleju w speed lube.
Ej mam jeszcze takie pytanie. Bo dziś odebrałem rower z serwisu. Biorę go na jazde testową, wszystko chodzi git, amor się pięknie ugina, podnoszę przednie koło, opuszczam je na ziemie i coś strzela w amorze. Zatrzymuje się, podnoszę kilkakrotnie kołoi opuszczam je z impetem i coś strzela
pytam się serwisanta co to może być, on mi mówi, że to będzie związane z tym zacinaniem się początku skoku. Jest ono o tyle dziwne, że w Boxxerze Teamie, którego miałem okazje być posiadaczem polegało ono na tym, że jak sie posadziło rower to tak z mm, może dwa wchodziło i siedziało sobie, ale jak sie podniosło amortyzator to wracało do stanu neutralnego. A w tym przypadku nie dość, że wchodzi znacznie więcej, to jeszcze jak podnoszę przednie koło to aby amor wrócił do stanu neutralnego muszę popchnąć koło w dół. Co do wielkości tego zacinania się, to powiedziałbym, że tak na oko zacina się z centymetr. Pytałem o to kolesia z serwisu i powiedział, że wydaje się, iż jest to centymetr, a w rzeczywistości to będą nawet dwa, bądź trzy centymetry
Więc pytam się czy miał ktoś już taki problem, a jeśli tak to jak go rozwiązał? Czy może to mieć jakiś związek z wymianą dolnych goleni (wymieniane były w Harfie), bądź wymianą uszczelek i oleju w serwisie ( ta wymiana zaś miała miejsce w serwisie w Szczecinie)?


to stukanie jest podobne do tego?
http://www.pinkbike.com/video/63159/
http://www.pinkbike.com/video/63159/
Na serwis amor będzie musiał pójść, to wiem. Na razie są takie jaja, że na dolne golenie jest gwarancja z Hrafy i fajnie by było załatwić to jako naprawe gwarancyjną, a samemu przy tym nie dłubać, żeby tej gwary nie stracić. Tylko muszę czekać na wiadomość od poprzedniego właściciela co z tą gwarą, a jak się nie uda, to będę musiał szukać innego amora i tego odesłać z powodu niezgodności towaru z opisem 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości