Strona 2 z 2
: 29.07.2009 13:18:09
autor: Dxx
coś się zmieniło przez ten okres czasu, czy nadal faworytem elixir?
: 29.07.2009 21:14:02
autor: addyi
.......... jak można porównywać juicy 5 do elyksira... skończcie z tymi tematami ..
juicy 7 jest bardzo porównywalny do elixa... piątka to troche lepszy hajes nine tyle powiem ...
: 29.07.2009 22:39:32
autor: Rajder
addyi Nie bwprowadzaj ludzi w błąd.Juicy 5 i 7 to te same hample,z tą różnicą że 7mka ma dodatkową regulację.
: 30.07.2009 08:29:32
autor: Pharaun.ojP!!
addyi Nie wypowiadaj się i nie wprowadzaj ludzi w błąd.Juicy 5 i 7 to te same hample,z tą różnicą że 7mka ma dodatkową regulację.
nooo i już tylko przez tą regulację juicy 7 jest o 2 nieba lepszy niż juicy 5 :/
A skoro juicy 5 jest duuużo gorsze niż juicy 7 to jakim prawem porównójecie juicy 5 do elixira ???? hę...?
: 14.02.2012 15:20:52
autor: AveFreeride
Cześć. Odkopuje temat, żeby nie zakładać nowego więc tak: Prawie kupiłem okazyjnie juicy 5 bez tarcz i klocków. Tu się pojawia pytanie : tarcza 160mm vs 185 mm. Ważę jakieś 55 kg, rower 18 kg, będzie używany w fr na klockach organicznych lub nie daj boże na żywicznych. Która wielkość tarczy będzie bardziej odpowiednia. Tarcza zapewne będzie to Avid G2cs

: 14.02.2012 15:46:41
autor: miki_ck
Kupiłeś komplet czy przód/tył?
160 w fr nie na sensu; 185 tył, 203 na przód najlepiej. Choć jak tak lekki jesteś to 2x185 też powinno dać radę.
Klocki weź półmetaliki a2z, bardzo dobry stosunek cena/jakość.
: 14.02.2012 16:19:03
autor: Las3k_91 Ldz
2 x 203mm albo 203/185mm
: 14.02.2012 16:37:30
autor: AveFreeride
miki_ck pisze:Kupiłeś komplet czy przód/tył?
Niestety tylko tył kupiłem.
Las3k_91 Ldz pisze:203/185mm
Zapewne właśnie tak zrobię
miki_ck pisze:Klocki weź półmetaliki a2z,
Dzięki za radę

: 14.02.2012 17:47:57
autor: GgG
miki_ck pisze:160 w fr nie na sensu; 185 tył, 203 na przód najlepiej.
osobie 55kg wystarczą tarcze 160mm. W zupełności. Kolega ważący dobrze z 80kg był ze mną i kilkoma znajomymi na wakacje w bikeparku gdzie jest trasa fr, zjazd trwa przynajmniej 7min a ani nie grzały mu się nadmiernie ani siły nie brakowało. Sam mam juicy na tarczach 160mm (90kg wagi) i to połączenie spokojnie wystarcza w moim przypadku. Sens pakowania większych tarcz widziałbym tylko w przypadku, jeśli trafi się na nie okazja.
: 14.02.2012 20:37:33
autor: miki_ck
GgG Jeśli napisał, że nie ma tarcz w ogóle to uważam, że lepiej kupić większe i mieć pewien zapas mocy niż żeby się potem okazało że trzeba zmieniać

Zresztą chyba AveFreeride stary nie jest i pewnie rośnie więc i masy nabiera
Przy moich 75kg i juicy 7 na półmetalikach nie chciałbym ani trochę mniej mocy niż przy obecnym zestawie 203/180. Ale to też oczywiście zależy od terenu w jakim się jeździ i stylu jazdy.
160tki też by mi się pewnie nie grzały, ale że mam np. nawyk ciągłego opóźniania hamowania przed zakrętami przy każdym kolejnym przejeździe albo czasem różne głupie pomysły to wolę mieć zapas mocy w hamulcach,
Edit: Pisząc o braku sensu 160tek w fr nie wiedziałem jeszcze czy chodzi tylko o jeden hamulec czy o komplet - z przodu tak małej tarczy nie widzę zupełnie

: 15.02.2012 02:15:58
autor: Las3k_91 Ldz
GgG pisze:osobie 55kg wystarczą tarcze 160mm. W zupełności.
Dyskryminujesz. Już widzę dzwona pod koniec 2km zjazdu jak się heble zagotują.
: 15.02.2012 03:42:49
autor: boogiel
Mocy nigdy dość, więc najlepiej mieć 2x 203

: 15.02.2012 17:05:13
autor: AveFreeride
Adapterów kilka mam więc jakby coś tam się nie podobało to zmienie. Będe polował na 185mm albo 203mm. Dzieki za rady. Jakby coś jeszcze z tymi juicy nie pasowało to będe pisał tutaj i liczył na waszą pomoc

: 21.02.2012 15:34:46
autor: AveFreeride
Dobra. Mam juicy, wszystko ładnie, pięknie tylko moja głupota spowodowała problem. Nie zwróciłem uwagę na zacisk i blokadę tylko po rozpakowaniu nacisnąłem 3 razy klamke i dot na spodniach a tłoczek wyleciał. Ktoś nie wie jak to naprawić. Z góry wdzięczny

: 21.02.2012 15:43:32
autor: GgG
Klocki masz pewnie całe uwalone dotem tak więc musisz je albo wymeinić albo próbować ratować. Umyj je ludwikiem czy innym płynem do mycia naczyń, złap za klocek jakiiś szczypcami i wypal je nad palnikiem gazowym. Potem jeszcze raz umyj ludwikiem, przetrzyj lekko papierem ściernym i licz na to, że będzie hamować. Ja tym sposobem oczyściłem kilka par klocków i nie było z tym problemu. Tłoczek umieść na swoim miejscu, a cały hamulec zalej dotem i odpowietrz. Jeśli nie masz na ten temat wiedzy lub potrzebnych narzędzi to leć z tym do jakiegoś lepszego serwisu rowerowego albo napisz do użytkownika dhz AK47, avidy zna na wylot.
: 21.02.2012 15:50:13
autor: AveFreeride
GgG pisze:Klocki masz pewnie całe uwalone dotem tak więc musisz je albo wymeinić albo próbować ratować. Umyj je ludwikiem czy innym płynem do mycia naczyń, złap za klocek jakiiś szczypcami i wypal je nad palnikiem gazowym. Potem jeszcze raz umyj ludwikiem, przetrzyj lekko papierem ściernym
Narazie nie wkładałem klocków, całe szczęście. Przyda się jakbym kiedyś uświnił klocki dotem.
Tłoczek tak po prostu wsunąć? Na temat hamulców hydraulicznych nie mam zbytniej wiedzy. Tak się składa, że nie zaszkodzi zmienić płynu a kolega ma akurat zestaw do odpowietrzania. Zastanawiam się gdzie mógłbym kupić dot w swoim mieście. Dzięki za radę. A do Ak47 napiszę napewno w celu otrzymania dokładnych instrukcji

: 21.02.2012 20:50:18
autor: AveFreeride
Od razu mówię, że potrafie używać opcji edytuj ale nie odświeżyło by tematu. Otóż tak jak pisałem wcześniej wypchneło mi tłoczek i ak47 poradził mi żebym rozebrał zaciski i wszystko porobił.
Tu moja prośba, chciałbym się dowiedzieć co i jak robić oraz składać. Może ktoś mógł by podesłać manuale albo jakieś zdjęcia. I czy może ktoś to robił i może stwierdzić czy jest to trudne czy może raczej proste
