Strona 2 z 3
: 18.02.2010 00:45:26
autor: miki_ck
eh, nie chciałem dyskusji na temat tego że ssv jest do dupy (przy oleju ok. 6W - zmieszane resztki - oraz w odpowiedniej ilości pracował przyzwocie a nie dobijał jakoś strasznie nawet z dropa 5m. No i uginał się płynniej niż 2 888rcv na jakich jeździłem)
chciałem tylko się zapytać jaki olej wlać do 66rv? :P
: 18.02.2010 00:49:12
autor: blackdemon
Z regulacja tlumienia 7,5 bedzie ok, mozna to nawet wywnioskowac z postow wyzej. Z 7,5 masz regulacje od szybkiego odbicia do totalnej zamuly.
: 18.02.2010 08:43:47
autor: pietryna
Fabrycznie jest olej 7.5W i jest rzeczywiście jak mówi blackdemon. Tłumienia odbicia może nie być wcale, a może być takie że do pełnego skoku prostuje się ponad 2 sekundy. Wydaje mi się że powinieneś wlać fabryczny po prawdopodobnie mniej więcej do twojej wagi jest fabryczny ustawiany...
A ktoś tam pisał że ma rcv - powodzenia życzę. Gdzieś tu na forum było pokazanych kilka 888rcv. Wszystkie pęknięte wzdłużnie w tym samym miejscu(rozerwane gdzieś na środku). Moim zdaniem jest coś nie tak z tłumikiem. W jakimś momencie wywiera zbyt wielkie ciśnienie na dolne golenie.
: 18.02.2010 09:04:33
autor: ravfr
pietryna pisze: ktoś tam pisał że ma rcv - powodzenia życzę. Gdzieś tu na forum było pokazanych kilka 888rcv. Wszystkie pęknięte wzdłużnie w tym samym miejscu(rozerwane gdzieś na środku). Moim zdaniem jest coś nie tak z tłumikiem. W jakimś momencie wywiera zbyt wielkie ciśnienie na dolne golenie.
pietryna gratuluje bogatej wyobraźni

. Co ma tłumik do ciśnienia?
Ósemki pękały bo pewna partia miała zbyt mocno wyfrezowane golenie - błąd produkcji .
Wracając do tematu, piątka owszem jak najbardziej, chociaz przy wysokich temperaturach w lecie (około 30 st) czuć , że widelec lekko sie tnie. Tu własnie jest różnica pomiedzy olejmi pół- i syntetycznymi. Z mniejszą, niż fabrycznie ilością oleju byłbym ostrożny przy tłumikach nie posiadających regulacji wolnej kompresji . Progresje reguluje poduszka powietrzna nad lustrem oleju , jeżeli będzie za duża widelec będzie dobijał.
: 18.02.2010 15:54:37
autor: pietryna
Co do tłumika to rzeczywiście. Mój błąd. To otwarta kąpiel.
Ale z kolei nie potrafię sobie wyobrazić jak rozmiar poduszki powietrznej będzie wpływał na to czy amor dobije czy nie...
: 18.02.2010 21:04:29
autor: ravfr
pietryna pisze:Ale z kolei nie potrafię sobie wyobrazić jak rozmiar poduszki powietrznej będzie wpływał na to czy amor dobije czy nie...
taka samo jak komora(jej rozmiar) powietrzna w zbiorniku wyrównawczym w damperze.
Nie obraź sie, ale jeżeli nie wiesz czegoś napewno to nie wprowadzaj w błąd innych.
: 10.03.2010 17:35:36
autor: Frr
Odkopuje bo nie chce zakładać nowego tematu
Jakim olejem radzili byście zalać 66RC? 5W czy 7,5W ?
Z tego co wyczytałem to 888RC na 5W pracuje całkiem fajnie.
Lać tam tyle ile radzi producent czy trochę mniej, żeby pracował całym skokiem jak napisał ktoś wcześniej w tym temacie?
I mam pytanie czy to normalne, że w jednej goleni olej brudzi się o wiele bardziej?
Jak rozebrałem amorka to z jednej goleni wylał się dość czysty olej a z drugiej całkowicie zabrudzony.
PS jeśli ktoś miałby na sprzedaż trochę oleju 5W albo 7,5W to odkupię

: 10.03.2010 18:04:45
autor: Vin_OSW
Frr pisze:I mam pytanie czy to normalne, że w jednej goleni olej brudzi się o wiele bardziej?
Jak rozebrałem amorka to z jednej goleni wylał się dość czysty olej a z drugiej całkowicie zabrudzony.
Na PB widziałem fote oleju z 66. Jedna goleń czyściutki, a druga szlam, więc pewnie ktoś odezwie, bo foto z PL

: 10.03.2010 20:13:05
autor: Guziken
Podłączam się do pytaniaFrr mam 66 RC 170mm, moja waga to 80kg.
: 10.03.2010 20:27:40
autor: MUSZEL
Guziken po co chcesz robić serwis tych 66?? Amor miał zmieniany olej na Motorexa 7.5W tydzień przed tym jak je "kupiłeś"

: 10.03.2010 20:27:45
autor: Tadziuu
Ja również się podłączam do pytania Frr.
Moja waga to 72 kg.
: 10.03.2010 20:34:07
autor: XkrisX
dzisiaj rozbierałem 66rc i fakt w jednej goleni olej z dupy sztana czorny mega.. druga cos duzo ładniejsza.. zalewajcie 5w najbardziej optymalna lepkosc... jak jakies pytania to PM
: 10.03.2010 20:39:04
autor: Irion
Zalewa sie na wyczucie. Moje 66 przed kupnem przeszly serwis ale wlasciciel lal oleju pod siebie wiec jak na nich pojezdzilem to sobie troche odlalem. 130-140 mm "wbijam" w miejscu a reszte zostawilem na dobicie na hopkach

: 10.03.2010 20:40:55
autor: KubaLa
A co najlepiej wlać do Z-150FR na HSCV?
Ważę około 65 kg
: 10.03.2010 20:57:26
autor: GgG
KubaLaPL Z Kolegą laliśmy 5w(motorex) i było dobrze.
: 10.03.2010 21:34:35
autor: Vin_OSW
KubaLaPL u mnie też cyka 5W motorex-a i mi pasuje

: 10.03.2010 21:43:53
autor: tristero1
a ja do moich 66 rc2x 2007 załadowałem
5W do goleni z regulacją tłumienia kompresji
7,5W do goleni z regulacją tłumienia powrotu.
Wprawdzie jeszcze nie sprawdziłem jak działa, bo rower w częściach od tamtej pory

: 10.03.2010 22:07:44
autor: pietryna
Eeee... To po prostu większe tłumienie kompresji końca skoku będziesz mieć... Bo regulacja kompresji jest w obu goleniach, tyle że w prawej jest tłumik RC2 z kompresją i powrotem a w lewej drugi zawór kompresji działający prawdopodobnie od połowy ugięcia. Więc nie zdziw się jak do połowy będzie płynnie a od połowy poczujesz uderzenie, bo nie dość że drugi tłok zadziała to jeszcze na gęstszym oleju.
Z drugiej strony 7.5 to fabryczna lepkość.
: 11.03.2010 13:19:17
autor: KubaLa
Dzieki chłopaki
