: 17.07.2009 09:30:23
osobiscie widzialem duracza vina i to nie jest zadne gowno ze starta anoda i wybijajace jak z katapulty.. no i co jest tak zajebistego w marcokach 2001-2003? stare rupiecie i niczym nie zachwycaja..
po to zeby jezdzic komfortowo po miescie...ten rower to taki troche cruiser tylko troche ciezszy mocniejszy i ładniejszymaxxis pisze: po co ci takie opony o takiej szero
niewiesz co piszesz kolego za krotki w uszach jestes:]:]blackdemon pisze:i co jest tak zajebistego w marcokach 2001-2003? stare rupiecie i niczym nie zachwycaja..
zmartwie Cie:) trekinga tez mam;)blackdemon pisze:kup trekinga
Myślisz że tak szeroka i ciężka opona bez bieżnika będzie tym "komfortem"?Jabolo pisze: po to zeby jezdzic komfortowo po miescie.
Jabolo pisze:nie wyglupiaj sie..jesli nazywasz duro amortyzatorem ktory "dosc fajnie chodzi" to najwyrazniej powinienes zmienic dilera a pozatym jesli chcesz sie zabic to sa lepsze sposoby i tansze np mozna rzucic sie pod ciezarówke. to Ty sie ogarni bo duro oprocz tego ze wyglada nie ma nic w sobie z prawdziwego widelca do dzampów:]:]
Ty tam pewnie masz tylko sprężyny i zamiast smaru (jak w oryginale) piasek. W takim przypadku rzeczywiście możesz uważać, że to gówno... U mnie olej jest czysty (oczywiście nie licząc zużycia jak to każdy olej).Jabolo pisze: <lol> hahaha rozbawiles mnie:)kapiel olejowa to maja chyba twoje dolne lagi po ktorych owy olej ciagle spływa a w srodku to co najwyzjej masz blotnisko kolego..przestan sie wydurniac
to dlaczego nie kupiłeś takiego? Rozumiem... dwupółka za droga, a z jednopółką nie było by lansu...Jabolo pisze:marzochy z lat 2001-2003 i powiedza Ci co to pożadny widelec.
Kumpel ma tego flame-a 2.6 i już kloc ciężki, bez przyczepności i w ogóle kijowy.Jabolo pisze:po to zeby jezdzic komfortowo po miescie
oczywiscieGgG pisze:Myślisz że tak szeroka i ciężka opona bez bieżnika będzie tym "komfortem"?
oczywiscie ze tak...mniej powietrza i 15km/h po nierównych chodnikach az milo...a do tego lansersko opuszczone siodło..nie ma nic lepszego:)GgG pisze:Myślisz że tak szeroka i ciężka opona bez bieżnika będzie tym "komfortem"?
zanim zamontowałem nowego dureksa został rozebrany i wyczyszczony z oryginalnego smaru sr i posmarowałem go specyfikiem do widelców manitou a na elastomer poszlo kilka kropel oleju do amortyzatorów finish line;)po czym na golenie zalozylem osłony a po kazdej jezdzie rozbierane było i czyszczone i mam zamiar na dniach znów go posmarowac i specjalnie dla Ciebie moge zrobic zdjecia jak wyglada duro triple w srodku po dwóch latach bez rozkrecania..tylko zebys sie nie zdziwił przyjacielu:)i nie pisz mi ze masz czysty olej w amortyzatorze ktorego uszczelnienie jest jakby to nazwac delikatnie"dostateczne" jesli chcesz prosze bardzo mozesz dalej sie oszukiwac ze duro to zajefajny widelec ale uwierz mi tylko do lansu bo dzamping na tych widłach to kryminał zreszta przeczytaj zółta naklejeczke "WARNING" jesli umiesz oczywiscie ang. a moze zrozumiesz ze nie ma sensu oszukiwac siebie i innych skoro nawet sam producent nie przewiduje ekstremalnych zastosowań. pozdrawiamVin_OSW pisze:Ty tam pewnie masz tylko sprężyny i zamiast smaru (jak w oryginale) piasek. W takim przypadku rzeczywiście możesz uważać, że to gówno... U mnie olej jest czysty (oczywiście nie licząc zużycia jak to każdy olej).
kiedys miałem odpowiedni rower z dj3 i odpowiednio był uzywany ale odkad zaczolem sie lansowac sprzedałem go szkoda zeby dobry sprzet sie marnował. A pozatym poco zadajesz pytanie na ktore znasz odpowiedz?to dlaczego nie kupiłeś takiego? Rozumiem... dwupółka za droga, a z jednopółką nie było by lansu...
ale ja pytam czy wejdzie a nie czy ma przyczepnosc i ile wazy i czy jest super eksta dobry.Vin_OSW pisze:Kumpel ma tego flame-a 2.6 i już kloc ciężki, bez przyczepności i w ogóle kijowy.
a ja myslałem ze driftuje sie tylko samochodami:]:]blackdemon pisze:wchodzenie driftem w zakret to nic
a no na lansie tez ogarniaja ale nie po miescie nokian to typowa opona fr-dh fakt jest rewelacyjna wsumie nie znam lepszych jesli chodzi o stosunek jakosc-cena ale naprawde nie chce takich opon gdyz takowe posiadam co prawda nie nokiany ale tez z duza kostkaGgG pisze:Sam mam u siebie komplet nokiana i w jeździe do jakiej zostały wyprodukowane sprawdzają się całkiem nieźle, myślę, że na lansie też ogarną.
tak, wole nabijac posty niz lansowac sie oponami 3.0 na miescie.. rownie dobrze mozecie mi go skasowac, fail. a jak chcesz ostro lansic to po co ci kenda 3.0.. wez sobie zaloz CALE kola od skutera i co sie bedziesz pieprzyc.. bedzie mega lans wkoncuJabolo pisze:blackdemon
jakbys sie chwile zastanowił to nie robia skuterów na 26''lach. ale najwyrazniej lubisz sobie nabijac posty, beznadziejne posty;];]
moze dla Ciebie to lans dla mnie to wiocha..blackdemon pisze:0.. wez sobie zaloz CALE kola od skutera i co sie bedziesz pieprzyc.. bedzie mega lans wkoncu
moze dla ciebie dragstar z duro triple i kenda 3.0 to lans dla mnie (i nie tylko) to wiocha..Jabolo pisze:moze dla Ciebie to lans dla mnie to wiocha..