: 09.08.2009 01:40:10
wiesz ze po nasmarowaniu lancuch sie wyciera? i z zewnatrz ma smaru nie byc?...
Wiesz, wytrzymalosc lancucha jest zalezna od wielu czynnikow... sposob spiecia lancucha= rodzaj spinki, sposob zapinania/rozpinania ogniw, ilosc zapiec/rozpiec i najwazniejsze- sposob pedalowania i rozum w pedalowaniu. Dochodzi jeszcze krzyzowanie lini lancucha, o czym czesto sie pamieta, ale nikt nie zwraca uwagi czy jest odpowiednie polozenie przedniego blatu wzgledem tylu!.blackdemon pisze:u mnie hg73 nie wytrzymal tygodniu jazdy na fullu
a ja myslalem ze smarem do lancucha (polecam motul offroad)Morris pisze:a tak w ogóle to łańcucha nie smaruje się jakimś łt-43 tylko olejem...?
bo?PoleK pisze:wiesz ze po nasmarowaniu lancuch sie wyciera? i z zewnatrz ma smaru nie byc?...
Po nasmarowaniu łańcucha czeka się kilka minut aż olej wniknie, spenetruje i nasmaruje wnętrze łańcucha a wyciera się po to, żeby ogniwa z zewnątrz nie były brudne i nie łapały syfu.blackdemon pisze:PoleK napisał:
wiesz ze po nasmarowaniu lancuch sie wyciera? i z zewnatrz ma smaru nie byc?...
bo?
łańcuch wycierasz, smarujesz zostawiasz np: na godzinkę, ponownie wycierasz do czysta, (może być nawet benzyna ekstrakcyjna) i jeździsz.blackdemon pisze:wiesz ze po nasmarowaniu lancuch sie wyciera? i z zewnatrz ma smaru nie byc?...
bo?
ciężko polecić....chelsea92 pisze:Siemka
Szukam mocnego lancucha , z nierdzewki ! Najlepiej w jakims kolorze !!!
Za podpowiedzi dziekuje
Ale z tego co mi wiadomo, grafitowy smar do łańcuchów ma kolor szaro-stalowy i po naniesieniu go na łańcuch jest prawie niewidoczny.blackdemon pisze:a ja myslalem ze smarem do lancucha (polecam motul offroad)
Bo tak się robi. I koniec. Nadmiar smaru też przeszkadza.blackdemon pisze:bo?