Strona 2 z 2
: 23.09.2009 15:43:12
autor: Eryknewbie
Czyli ten pike dobry jak na tą cenę?
RST STORM będzie lepszy? wszystko mi jedno czy nówka czy używka
: 23.09.2009 16:19:21
autor: popieeel
niby dobra cena ale zauwaz ze to amor do al i ma 4 lata a ponadto nie wyglada zachecajaco wiec raczej sobie go daruj i lepiej poczekaj i dozbieraj kasy no niby ten storm ujdzie ale dowalisz 2-3 stowy i juz mozesz miec 66 ew 888 rv 170 i jakis dragstar, dangerous mike moze dirt street uzywki sa tanie chociaz to malo popularna rama ze wzgledu na wage, szukaj okazji tym bardziej ze rower chcesz na nastepny sezon

: 23.09.2009 16:46:55
autor: Eryknewbie
Czyli ramy dragstary dangerous mike albo dirt street? Te 888 są dla mnie chyba trochę za dobre :S Ale jak znajdę jakąś okazję to napiszę tutaj , też piszcie jak coś fajnego znajdziecie
@edit
http://allegro.pl/item747669236_marzocchi_888_vf.html
dobre?
: 23.09.2009 16:48:05
autor: Bombell
blackdemon pisze:
Tak tak dj się nie nadaje a duro tak - z 10x gorszą pracą
Hahaha toż się uśmiałem przecież Duro DJD ma taką samą pracę jak DJ III 08 i ma nawet jeden plus którego DJ nie ma, a mianowicie regulację tłumienia powrotu. Co do tego zwiększania skoku to też nie wiem czy to będzie takie proste w tym Suntourze.
: 23.09.2009 17:02:55
autor: PoleK
Eryknewbie niee VF nie sa fajne, zaraz sie posypia takie opinie, ale Ty zaczynasz, moze pojdziesz w sama droperke anie DH, wiec byloby w sumie nawet niezle...
ale do szrywniaka te 888 to rame zabijesz... wtedy to musisz chociaz 1300 miec na jakiegos fulla jeszcze:|
: 23.09.2009 17:04:47
autor: Eryknewbie
Mnie chyba bardziej freeride kręci ;s. Także lepsze 66 dla mnie od 888?
A do 66 może być ten leader fox ew. sign fr 2 jeżeli trafi się jakaś okazja?
: 23.09.2009 19:22:48
autor: popieeel
jak chcesz fr to raczej obojetnie czy 888 czy 66 jak wolisz, ale ja wolalbym 66 bo tak po ramie nie ciagnie, a te osemki ktore dales to raczej nie bo to 05 i juz troche zdarte za 1100-1200 to juz igly 07 mozna miec i jak juz to raczej szukaj tych z 170 skoku to jest bodajże vf2 a rame to dangerous mike dirt street bo to kloc nie do zarzniecia

albo ds, a drag w fr to juz srednio troche no od biedy ujdzie
: 23.09.2009 19:27:32
autor: Eryknewbie
: 23.09.2009 20:10:43
autor: maxxis
Jak z tych nowych to cocaine bo ma kąty jak stary drag

: 24.09.2009 08:06:40
autor: blackdemon
Nie mówię tu o tajwanie tylko starym dobrym marcoku. Z nim duro nie ma szans
: 24.09.2009 08:26:15
autor: proBOSZCZdh
nie chce mi się czytać tego wszystkiego powyżej więc sorry jeżeli już ktoś to napisał ale ja miałem przyjemność używać takiego bombera Z1 w zwykłym rowerku XC i powiem tak super praca i itd. ale nie zakładaj tarczy 203 bo to jest główny powód pękania korony , u mnie strzeliła tuż przy mocowaniu piwota, założyłem v-ki i żona jeździ na tym bez problemu z takim pęknięciem już 2 lata i nic się nie powiększa ....
pozdrawiam
: 24.09.2009 10:17:10
autor: yasiuuu
blackdemon pamiętaj tylko, że nic nie jest wieczne. Mam marcoka z 1998 i mimo regularnych serwisow, nie jest już tym samym amorkiem co ponad 10 lat temu - wszystko sie eksploatuje. Gregorio jakiś czas temu zalecilo mi zmiane tlumików, lag górnych i ślizgów... ale wole go chyba na ścianie powiesić;-)
a co do Wedge'a. Zrezygnuj z jednego powodu (dla którego ja zrezygnowalem po roku eksploatacji modelu 2004) - ma tak miękie drop-out'y (mocowanie osi koła), że w pale się nie mieści - grozi śmiercią;-) a jak już raz się zegną, to nie wyprostujesz ich idealnie - i choć byś robił "zbiezność kół" to nic to nie da! :] Kolejnym minusem jest korona "Cryo-Fit", jak jeszcze przy zwyklej osce jest do zniesienia (cały amor jest wtedy "elastyczny", to przy osce 20mm po prostu sie łamie (mocowanie korony z lagami)... Dopoki Marcoch korzystał z koron zakrecanych na lagach taki problem nie wystepował (może jakieś pojedyncze przypadki).
: 24.09.2009 11:34:22
autor: blackdemon
W xc biku mam dj 03 a jako iż jestem 3 właścicielem to chodzi jak nówka.
: 24.09.2009 14:27:13
autor: PoleK
blackdemon jak ci w xc ten amor nie wyrabia, to co dopiero na trasce dh...
zastanow sie?
jak dla mnie on sie nie nadaje i juz:P
wolalbym 66, 888, durolux, storma, r1, cokolwiek przeznaczone(albo bliskie) do FR i DH;)
: 24.09.2009 15:40:40
autor: blackdemon
PoleK pisze:blackdemon jak ci w xc ten amor nie wyrabia, to co dopiero na trasce dh...
Gdzie napisalem, ze nie wyrabia.. Super ma prace. Drop off to bylo gowno przy tym, a te same tlumiki. Plynnoscia powala wszystkie nowe amorki.
: 24.09.2009 15:48:45
autor: Eryknewbie
Witam ponownie. Znalazłem dwie ramki full suspension
http://allegro.pl/item749929450_bcm_ram ... amper.html
tą się mało osób interesuje więc cena pewnie nie będzie wygórowana
http://allegro.pl/item748385497_kross_s ... _stan.html
to sign fr 1 wiem że syf ale myślę że na początek dla mnie akurat. Podobno trzeba będzie sprężynę wymienić bo za twarda. Cena pewnie nie zejdzie niżej niż 4 stówki.
Którą byście mi doradzili?
: 24.09.2009 15:49:21
autor: PoleK
blackdemon chcesz cos do XC, wiec wnioskuje ze jednak praca zdarza sie lepsza od tego, drop off to G, i nie pracuje, wiec nie zartuj:)
i tak wole moja sigme za bezcen:P
: 25.09.2009 13:29:13
autor: blackdemon
PoleK pisze:blackdemon chcesz cos do XC, wiec wnioskuje ze jednak praca zdarza sie lepsza od tego, drop off to G, i nie pracuje, wiec nie zartuj:)
Nie.. poprostu dj nie jest mistrzem wagi, a mi taki masywny amor niepotrzebny :P