Strona 2 z 2

: 25.09.2009 11:14:32
autor: KefirQn
heheh

Tanie i wytrzymałe SUPRA BH
drożej i wytrzymale d321,ex721 i 729

a co do piast to DT !! :)

supre mam po dziś dzień i naprawdę obręcz katusze przeżywała i dalej żyje !! tania w miare lekka i wytrzymała !!

no i D321 miażdży ale ich chyba już nie ma w sprzedaży, wiec 721 albo 729 <-- ale ona chyba jest pod tubles...

: 25.09.2009 11:52:32
autor: Bombell
KefirQn pisze:no i D321 miażdży ale ich chyba już nie ma w sprzedaży, wiec 721 albo 729
EEEeee..... D321 = Ex729 więc Ex729 już nie sprzedają? Jaka szkoda :(

: 25.09.2009 14:09:57
autor: blackdemon
KefirQn pisze:729 <-- ale ona chyba jest pod tubles...
823 jest pod UST

: 25.09.2009 14:14:24
autor: KaczorAC1
ablee pisze:KaczorAC1 a jakie miał ciśnienie w dętce? jeżdżąc z ciśnieniem 0.5, to w każdej obręczy można zrobić wgnioty...
Jeździ w mieście sporo wiec ma duże ciśnienie. Dokładnie nie wiem , na pewno nie mniej niż 2.5 <sick> Problem na pewno polega na tym że chłopak totalnie nie ma techniki. Jak ląduje to po prostu pół miasta go słyszy. Nie wspominając o nie dolotach na krawężniki...

: 25.09.2009 20:33:57
autor: EmanuelHD
ehh teraz to juz zmieszany jestem calkiem..
Jedni mowia ze 325 nie do zajechania i tanie, inni ze 721 bo lekkie i wytrzymale a jescze sa 729 ktore sa ciezsze i tez wytrzymale...

: 25.09.2009 21:18:04
autor: Bombell
Masz mało kasy, chcesz wytrzymałe i nie patrzysz na wagę, bierzesz 325.
Masz kasę chcesz wytrzymałe ale również i lekkie, bierzesz 721.
Masz kasę chcesz naprawdę wytrzymałe ale w rozsądnej wadze, bierzesz 729.
Proste :) To tylko kwestia priorytetów ale my na szczęście Twoich nie znamy i to nie my podejmujemy decyzje.

: 25.09.2009 21:47:10
autor: war23
a tam, pierdu pierdu,kazda. Obrecz mozna zarypac, zalezy to tez od szprych i jakosci zrobienia. Dla mnie 325 jest za slabe, 729 jest wytrzymale, ale jak wiadomo znam takie osoby, 721 jak dla mnie ma najlepsza wage do wytrzymalosci, bral bym ja w ciemno. Ew supra ktora tez posiadam, dzieki alpina i dobrze wykonanemu zaplotowi od 2 lat nie byla na centrowaniu oraz nie widac po niej zadnych problemow, dodam zejest smiganaw streecie

: 25.09.2009 22:16:55
autor: EmanuelHD
no juz rozumiem... dzieki Bombell za rozjasnienie...

: 25.09.2009 22:28:50
autor: war23
Nieee emanuel nie sluchaj go! Heheh wez wpakuj do full 721 bo znajac ciebie ze jestes bardziej spikojnym riderem i nie rypiesz duzo i wieokiego to ona da rade idealnie! Zobaczysz jeszcze!heheh da mi do siebie numer bo bede chcial zadzonic

: 25.09.2009 22:36:33
autor: EmanuelHD
Zaba po 2 dniach 3 wgnioty na 721 ;s no ale on na pelnej korbie w kraweznik... tzn ulice zjezdzajac z zegara...

: 25.09.2009 22:47:35
autor: war23
a zaba, zaba mowi ze mu sie praca rc2x 888 nie podoba i iego duro lepiej chodzixD no to widzisz! A po za tym ile on wazy i jak naprawde rypie sprzet. Bez w ciemno 721

: 25.09.2009 22:52:51
autor: EmanuelHD
czyli 721 mi starcza?:d

: 25.09.2009 23:00:15
autor: war23
Przy twojej jezdzie i nie robieniu whipow90 stopni bez powrotu oraz nie skakanie duzych rzeczy 721 bedzie idealnym wyborem ale niech sie ktos jeszcze wypowie

: 25.09.2009 23:03:21
autor: EmanuelHD
no no ja wracam whipy :D

: 26.09.2009 10:26:00
autor: GgG
Bombell OT: s-type u mnie jest poobijany, bo zdarzyło mi się jechać po sporych kamieniach bez powietrza w dętce (Kto był na Świętym Krzyżu obok Kielc wie jak tam jest :) U siebie tak jak ja jeżdżę to nazwałbym to enduro z elementami zjazdu, myślę, że taki eq31 da rade na tyle, bo z przodu to nie obawiałbym się o niego.

: 26.09.2009 10:40:14
autor: Jaca
ja bym Ci polecił jednak te 729, przynajmniej na tył.

obręcz jak na to, co oferuje, jest lekka, a u mnie po 3 sezonach traktowania jak taran do przebijania się przez wszystko, jest tylko w niewielkim stopniu poobijana (d521 po takim czasie używania miało powyrywane kapsle z obręczy, mammoth się notorycznie centrował).

ale zrobisz jak chcesz. chcesz bardzo lekko i mocno, to kupisz coś pokroju 721, a chcesz koło bezkompromisowe, to 729.

: 08.10.2009 17:37:56
autor: Joniu 03
tutaj KaczorAC1 mówił o mnie ;) ogólnie 325 jest spoko mam już drugi sezon i tylko raz była centrowana mam ją na tylnym kole z szprychami dt swiss alpine i piastą xt pogniecenie nie było winą dętek bo miały 2,5 atmosfery (pompowane sprężarką) ale podczas jednego niedolotu pogniotła mi się i poza tym w dętce maxxis dh zrobiłem 7 dziur ;P tak więc wszystko zależy od stylu jazdy akurat wtedy byłem zbyt pewny siebie co mi sie nie opłaciło ;) jutro może zrobie screena to wrzuce link.

: 08.10.2009 20:55:49
autor: EmanuelHD
oo fajnie ;) dizeki za info