Strona 2 z 2
: 01.10.2009 20:11:02
autor: Bikes_Shop
PS. Pierwszo słysze o takim damperze, wsumie to słabo siedze w news'ach
: 01.10.2009 20:34:46
autor: dedekFR1
Elkę jeżeli się nie myle to możesz zamówić w pl jedynie u pl dystry zumbi, podajesz im parametry wszystkie i jeżeli nadal się nie zmieniło to cena 495$ ze sprężyną ( w tym tulejki i ustawienie pod ciebie ), a rc4 się nie orientuję, fox to fox zawsze doceniany i uznawany ale myślę że nie ma sensu przepłacać gdy jest taka opcja dostępna.
: 01.10.2009 21:10:04
autor: Zaborowski1
dedekFR1 widze stary ze sie strasznie podjarałes ta elka ...
po 1. obecnie konczy sie era zawieszenia która wszedzie tonie. moze Ci sie to podoba ale chyba w takim razie nie startujesz w zawodach . moze bys wiedzial o czym mowie
po 2.
dedekFR1 pisze:M6 na revoxie bez ti pracowała gorzej na "sucho" niż giant faith na dhx 5.0
Prosze Cie... roznica pracy z Ti i bez jest naprawde mało wyczuwala i wogóle to porownanie... a moze nie umiales ustawic revoxa bo wszedzie piszesz ze Elka z ''regulacja pod Ciebie''. Co z tego ze z regulacja pod Ciebie jak na kazda trase inaczej ustawia sie zawieszenie. ?
: 01.10.2009 21:19:35
autor: =disbrainer=
''regulacja pod Ciebie'' w Elce polega jedynie na odpowiednim ustwieniu fabrycznym SAGu w damperze pod wage ridera oraz zaworowaniu pod konkretna rame. wiadomo, ze reszte regulacji kazdy ustawia pod siebie i pod trase/preferowany styl pracy zawieszenia.
: 01.10.2009 21:27:44
autor: dedekFR1
Musiałbyś się przejechać na m6 z elką i revoxem i zobaczyć w czym tkwi różnica. Czasami na prawdę dużo daje to że zawiecha klei do ziemi np. w sytuacji gdy teren jest pochyły i są korzenie np. tył faitha mi skakał wtedy i musiałem to uważniej kontrolować a wujek na tym m6 zbytnio tego nie poczuł i w tym czasie mi odszedł na trasce. I tego nie wiem z doświadczenia ale podobno właśnie w m6 ti spring do revoxa dużo daje na + jeżeli chodzi o pracę zawieszenia. Jeżeli chodzi o ustawienie to był rozkręcony jeżeli o kompresję chodzi i nadal zamulał, przez co praca zawiechy dawała jeszcze do życzenia. Ale revox chyba tak już ma to do siebie że zamula, ogólna charakterystyka przy czym elka jest nie porównywalna do revoxa. Co do regulacji tak, ale ustawienie najważniejsze czyli objętość komory i twardość sprężyny to panowie z elki robią to za ciebie

W przypadku elki w środku jest azot.
: 02.10.2009 13:26:57
autor: Spaced
Zaborowski1 przestan pieprzyc bo elki nie tona. Bedziesz sie opierac na jednej opinii to kiepskie poglady bedziesz miec. Lookalem troche na recki elek i nikt złego słowa o nich nie mówi. Charakterystyka kompresji bedzie ustawiona pod twoje preferencje, a podejzewam, ze ww. recce nie chodziło o to, ze elka jest niedotłumiona i nurkuje w skok tylko, ze ma duzo płynnej progresji.
Ja bym brał Elke zdecydowanie nad revoxem. Przestan myslec, ze nie moze byc lepszego sprzetu niz u ciebie

: 02.10.2009 14:11:50
autor: psycho144
off topic moze ale
http://www.allegro.pl/item747240557_ltr ... zator.html

ciekawe czy daloby sie do mtb zamontowac

xD
: 02.10.2009 15:03:53
autor: Zaborowski1
Spaced stary ... Boze .. ile Ty sie napiszesz .. moze przestan jezdzic i skup sie na czytaniu recek ze stron zagranicznych bo chyba lepiej Ci to idzie. Gdzie napisałem ze Revox jest lepszy od Elki ? idz na rower i zacznij jezdzic . Co do sprzetu to dojdzie to mega Banshe do Ciebie kiedys czy cos znowu sie stało ?
: 02.10.2009 17:44:48
autor: Spaced
Zaborowski1 zamiast próbowac mi na ambicje najechać to przeczytaj co napisales bo doszukales sie w poscie nt. elki własciwosci, której nie ma. Koniec tematu młody.
: 02.10.2009 22:13:40
autor: Zaborowski1
Spaced
dedekFR1 pisze: elką czujesz taki nie kończący się skok, siadasz z jaką chcesz siłą i nie czuć oporu skoku
na tym sie opieram...
: 03.10.2009 08:51:04
autor: =disbrainer=
to o czym pisze dedekFR1 reguluje sie w elce tlumieniem wolnej kompresji. zadna filozofia. jak ktos chce to skreca lub nie. ja mam ta regulacje w polowie i bardzo mi pasuje.