Strona 2 z 2
: 05.10.2009 15:40:24
autor: 0gór
dlatego ktos byl na tyle madry i dal manuale na www czy cd dodawanym do amortyzatora gdzie wyraznie pisze ze wlewa sie tam po 50ml oleju

a na filmiku pokazane jest tylko jak zdjac lagi dolne

: 05.10.2009 15:53:50
autor: ArthurGreen
0gór pisze:dlatego ktos byl na tyle madry i dal manuale na www czy cd dodawanym do amortyzatora gdzie wyraznie pisze ze wlewa sie tam po 50ml oleju Wink a na filmiku pokazane jest tylko jak zdjac lagi dolne Wink
Ale wyczyścić uszczelki można bez sciągania goleni (da się podważyć), niestety na filmie nie pokazano jak "od góry" się amor zalewa olejem" ..
: 05.10.2009 16:28:30
autor: KaczorAC1
: 05.10.2009 16:36:56
autor: ArthurGreen
KaczorAC1 pisze:Przyklei ktoś ten temat
A pokaże ja się to robić ?? Bo w moim panelu nie mieć takiej opcji.. Chyba ino Spaced wie jak te czary uczynić..
KaczorAC1 - sam dość przykładnie ukazałeś, źe ten film to mydlenie oczu.. Robimy jak Ty pokazałeś, po czym odkręcamy górne nakrętki i zalewamy olejem. Toć cały serwis..
: 05.10.2009 17:29:17
autor: 0gór
ArthurGreen pisze:Ale wyczyścić uszczelki można bez sciągania goleni (da się podważyć), niestety na filmie nie pokazano jak "od góry" się amor zalewa olejem" ..
bo to jest w instrukcji a dokladniej na cd ktore dostaje sie z amortyzatorem

: 05.10.2009 17:41:46
autor: Kilrud
a po co ta tasma czarna??
: 05.10.2009 17:53:00
autor: ArthurGreen
Kilrud pisze:a po co ta tasma czarna??
Kręcisz ringiem (uszczelnieniem) a na obrzeżach izoalcji (tej czarnej taśmy) pozostają zaieczyszczenia..
: 05.10.2009 17:53:53
autor: KefirQn
a takie wyciąganie za kazdym razem uszczelki nie wyrobi jej ? ze potem sama np nam bedzie wyskakiwać ? i bedzie zonk !!
: 05.10.2009 20:47:30
autor: 0gór
nie bedzie ;] wczesniej wymienisz uszczelki na nowe niz ci sie wyrobia

: 21.10.2009 20:20:22
autor: dedekFR1
ArthurGreen mówiąc odkręcamy górne nakrętki i zalewamy olejem masz na myśli, te korki całe trzymające tłumik od góry co są regulacje po czym wlewamy tam te 40-50ml oleju i to można nazwać uzupełnienie/wymiana oleju smarującego? Bo będę chyba próbował się zabierać za serwis podstawowy, a chciałbym mieć teorie w zapasie żeby się nie rozczarować potem. Do nasączenia uszczelek konieczny jest ten smar foxa?
: 21.10.2009 21:53:06
autor: Zaborowski1
dedekFR1 nie jest konieczny , ale dobrze z niego korzystac. tak jak w boxxerze judy butter tez nie jest konieczny , ale lepiej z niego korzystac.
: 21.10.2009 22:37:09
autor: westcost1985
http://service.foxracingshox.com/consumers/
coś mi się wydaje, żę tego jeszcze nikt z was nie widział wiec.....
Niektóre rzeczy wolałbym czytać po polsku ale da się zrobić
oczywiscie najpierw wciskamy service a potem forks i mamy do wyboru wszystkie modele foxa, potem wybieramy np. rc2 i jest piękna instrukcja krok po kroku
: 22.10.2009 11:33:55
autor: westcost1985
obadał to już ktoś... właśnie robię servis według tego
: 22.10.2009 19:32:41
autor: dedekFR1
Kurde coś chyba nie rozumiem... Powie mi ktoś czy serwis ten "comiesięczny" polega na tym że nasączamy te gąbeczki tym "smarem foxa, lub innym gęstym olejem" i wymieniamy olej smarujący w lewej goleni ( ok 45ml ) czy tylko nasączamy te gąbeczki? Jeżeli wymieniamy olej to jak go wymienić? Bo samo nasączenie gąbeczek z tego co widzę sztuką nie jest... i nie rozumiem. Będę wdzięczny jak ktoś odpowie i da wskazówkę jakąś do tego..