Uszczelki fox dhx, wie ktoś?
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 03.11.2008 08:11:58
- Lokalizacja: Wa-wa/ Mirosławiec
- Kontakt:
Podbiję temat... Czy coś się w tej materii zmieniło w ciągu dwóch lat czy niestety nadal jest ******* i oryginalne uszczelki tylko u cult bikes?
Bo niestety na 99% w dhxie pracuje tandem. Kurzowa uszczelka ma dwie wargi skierowane w obie strony, a sam oring 12,29x3.53 nie trzyma oleju. Także pewnie to co puści oring trzyma ta wewnętrzna warga kurzowej i przy powrocie to się z powrotem pod oring wciąga... albo jakoś tak.
Napisałem do proshox maila czy biorą dampery, a jak nie to czy chociaż by dało radę tą uszczelkę załatwić ale na wiele nie liczę. Każdy chce swoje zarobić. Do cult bikes to w ogóle szkoda pisać.
Bo niestety na 99% w dhxie pracuje tandem. Kurzowa uszczelka ma dwie wargi skierowane w obie strony, a sam oring 12,29x3.53 nie trzyma oleju. Także pewnie to co puści oring trzyma ta wewnętrzna warga kurzowej i przy powrocie to się z powrotem pod oring wciąga... albo jakoś tak.
Napisałem do proshox maila czy biorą dampery, a jak nie to czy chociaż by dało radę tą uszczelkę załatwić ale na wiele nie liczę. Każdy chce swoje zarobić. Do cult bikes to w ogóle szkoda pisać.
ja zmieniłem w swoim DHXie rok temu uszczelke na taką za 50gr, ale o dokładnie tych samych wymiarach. Wszystko działa, nic sie nie zapowietrza. Jeżeli dalej po zmianie uszczelki cieknie, to wymień tuleje ślizgową tłoka, musi pomóc.pietryna pisze:Podbiję temat... Czy coś się w tej materii zmieniło w ciągu dwóch lat czy niestety nadal jest ******* i oryginalne uszczelki tylko u cult bikes?Bo niestety na 99% w dhxie pracuje tandem. Kurzowa uszczelka ma dwie wargi skierowane w obie strony, a sam oring 12,29x3.53 nie trzyma oleju. Także pewnie to co puści oring trzyma ta wewnętrzna warga kurzowej i przy powrocie to się z powrotem pod oring wciąga... albo jakoś tak.Napisałem do proshox maila czy biorą dampery, a jak nie to czy chociaż by dało radę tą uszczelkę załatwić ale na wiele nie liczę. Każdy chce swoje zarobić. Do cult bikes to w ogóle szkoda pisać.
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Myślicie że zmiana tej tulei pomoże? Odniosłem wrażenie że jest lekki luz ale jak wszystko jest w kupie to nie wyczuwam za bardzo. Jako że nie sprawdziłem czy leje po wyczyszczeniu uszczelek(jak doszedł to był uwalony totalnie - z Anglii to co ja mogę zrobić) tylko od razu wymieniłem na te zamienniki(tzn oring w rozmiarze takim jaki ma być ale kurzowa inna) ale zostawia olej niestety.
Inna sprawa. Czy ta tuleja tylko przypomina te DU i faktycznie ma inny rozmiar i nie ma nacięcia czy jest dokładnie tym samym. Z punktu widzenia minimalizacji kosztów tak właśnie powinno być.
Inna sprawa. Czy ta tuleja tylko przypomina te DU i faktycznie ma inny rozmiar i nie ma nacięcia czy jest dokładnie tym samym. Z punktu widzenia minimalizacji kosztów tak właśnie powinno być.
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Dla potwierdzenia, mówimy o tej tuleji po której porusza się tłok (w nekrętce) ? Jeśli tak, to jest to przecięta tak jak do oczek dampera, która tą przerwę sciska podczas wpychania na swoje miejsce.pietryna pisze:Inna sprawa. Czy ta tuleja tylko przypomina te DU i faktycznie ma inny rozmiar i nie ma nacięcia czy jest dokładnie tym samym. Z punktu widzenia minimalizacji kosztów tak właśnie powinno być.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Wiem o czym mówisz. Mało kto w ogóle wspomina kiedykolwiek o tym że damper ma ślizgi bo mało kto odkręca tłok.
Teraz właśnie zastanawiam się co z tym zrobić i co tam wstawić... U tokarza w łodzi dostanę najwyżej mosiężne takie jak robi do oczek. Raczej odpada. Z rowerowych sklepów dampery to robi chyba tyko jeden i nie wiem czy u nich akurat to by mi zrobili.
Sam nie mam tego jak wcisnąć. Tzn mógłbym zamówić na allegro kilka i wciskać imadłem ale to średnia opcja i droga jak cholera...
Teraz właśnie zastanawiam się co z tym zrobić i co tam wstawić... U tokarza w łodzi dostanę najwyżej mosiężne takie jak robi do oczek. Raczej odpada. Z rowerowych sklepów dampery to robi chyba tyko jeden i nie wiem czy u nich akurat to by mi zrobili.
Sam nie mam tego jak wcisnąć. Tzn mógłbym zamówić na allegro kilka i wciskać imadłem ale to średnia opcja i droga jak cholera...
-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Wciskasz je ściskając właśnie, by nie było tej szczeliny. Swego czasu ktoś mi mówił, że Daniel w proshox to robi/robiłpietryna pisze:Sam nie mam tego jak wcisnąć. Tzn mógłbym zamówić na allegro kilka i wciskać imadłem ale to średnia opcja i droga jak cholera...

http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Sorry, że się wtrącam i zmieniam temat, ale skoro rozmawiacie już o fox dhx 5.0 to mam pytanie. Rozsypały mi się w nim wszystkie blaszki. Ci którzy znajom się na tym damperze będą wiedzieli o jakie blaszki chodzi. Problem polega na tym, że nie wiem jak je poskładać tzn. w jakiej kolejności mają być ułożone i od jakiej strony. Góra czy dół? Może ktoś ma jakieś zdjęcie, albo opis. Nie mam tyle kasy, żeby dać go do serwisu. Z góry dzięki za rady i zdjęcia.
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
A od jakiej strony te od największej do najmniejszej i od najgrubszej do najcieńszej w stosunku do strony regulacji wybicia ? I jeżeli masz może jakieś zdjęcie to mógłbyś podesłać na downhill1596@onet.pl na, którym było by widać właśnie jak to ma być. Był bym bardzo wdzięczny.
UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
DHX Shimstack - http://www.pinkbike.com/photo/8493422/
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re:
Nie tylko ilością ale i grubością i średnicą.Adas^^ pisze: a samą charakterystykę dopasowujesz ilością poszczególnych shimów.
Big Hit + 888 RC 2004r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
Big Hit + 66 RC 2005r.
Fondriest Status-X 1996r.
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Puncu do jakiego rocznika dampera to shimy, bo ja mam ich 16, a na zdjęciu, które mi dałeś jest ich 25. Byłem w serwisie zapytać się czy mi nie brakuje, ale powiedzieli mi, że w każdym roczniku jest inna liczba shimów. Czy ktoś mi da ewidentny przykład jak to ma być ułożone w tym damperze z 16-oma shimami? Bo ja już się pogubiłem. W serwisie mówią inaczej wy piszecie inaczej. 

UMF Duncan d2 Merida+ rs boxxer rc 2011.+ Fox Dhx 5.0
-
- Posty: 758
- Rejestracja: 08.05.2014 13:31:08
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość