Strona 2 z 2

: 14.10.2009 18:10:06
autor: Las3k_91 Ldz
zakrzak, chyba degresywna? ;]
Nie robią, ale taką pracę można uzyskać zmiennym przełożeniem ramy.

A jak to się ma do hamulców? Shimano coś kombinowało z takim jakby progresywnym systemem, który zaadaptowali z klamek do v-break. Działało to tak, że najpierw mały ruch klamki powodował duże wybranie linki, a potem, jak już klocki dotkneły koła, duży ruch klamki powodował małe i bardzo silne zaciskanie na feldze. Teraz w hydraulice analogicznie robi/miało robić [?].

: 14.10.2009 20:21:32
autor: brooce
zakrzak pisze:cały czas trzeba działać z taką sama siłą by ugiąć, amor przez cały zakres skoku jest tak samo miękki
yyy... jakby tak było, to bez problemu byś dobijał amorka...

: 14.10.2009 20:36:40
autor: zakrzak
brooce pisze:zakrzak napisał:
cały czas trzeba działać z taką sama siłą by ugiąć, amor przez cały zakres skoku jest tak samo miękki


yyy... jakby tak było, to bez problemu byś dobijał amorka...
Nadmieniłęm, że zapominamy o tłumikach wszelkiej maści.

: 15.10.2009 11:58:54
autor: barte
Las3k_91 Ldz teraz nazywa się to chyba Servo Wave czy jakoś tak, polega to na tym że przez pierwsze 1 cm ruchu klamki klocki zbliżają się o dajmy na to 2 mm a później przez kolejny 1 cm ruchu klamki to jest 1 mm (podałem przykładowo, nie wiem ile tak naprawdę się ruszają te klocki :D ).