Strona 2 z 2
: 18.10.2009 10:40:00
autor: mysticar
Odeślij je jak najszybciej bo widze, że ciagle próbujesz je w jakis sposob naprawiac i podejzewam tez jezdzic w tym celu na nich, a rowerowy moze w koncu Ci powiedziec, ze sa uzywane i nie uwzglednia reklamacji
: 23.10.2009 09:13:40
autor: Daniel
Witam
Sprawa dotyczy naszego sklepu, a dokładnie sposobu pakowania, dlatego pozwolę sobie na wyjaśnienia.
Opony drutowe przychodzą pakowane w brytach (zazwyczaj po 50 sztuk) i są związane nylonowymi sznurami, są związane tak mocno, że opony są całe powyginane. Tak jest w przypadku opon schwalbe, kenda, nokian. Opony po rozcięciu nylonowych sznurów są w fatalnym stanie (opona 2,5 wygląda jak 2,1) , jednak po kilku godzinach wracają do pierwotnego stanu.
My składamy opony w 8 ponieważ w takim ułożeniu drut zawsze wygina się płynnie bez trwałego czy punktowego wygięcia druta. Po założeniu opony na obręcz i napompowaniu opona wraca do pierwotnego stanu. Generalnie nawet jeśli drut jest lekko wygięty to nie powoduje to problemu, ponieważ on powoduje, że opona trzyma się na obręczy. Wygięcie punktowe (na długości 2-5 cm) może spowodować problemy.
Jeśli opona od momentu spakowania do momentu rozcięcia sznurów jest ściśnięta przez około 3-4 miesiące to czym jest wygięcie jej w ósemkę na max. 72h? Jeśli opony byłyby tak wrażliwe na takie wygięcia to po jednym hamowaniu bokiem opona byłaby całkowicie krzywa.
Generalnie w przypadku problemów zachęcam do kontaktu ze sprzedającym.