Strona 2 z 2

: 03.11.2009 21:20:19
autor: Las3k_91 Ldz
war23, dobrze, że Ty próbowałeś, nie każdy lubi się ograniczać do niecałych 7 cali. Jak 250mm i tak Ci domyka, jeździj na 80mm - efekt ten sam :roll:

: 06.11.2009 00:36:27
autor: MLYNoBIKER
Powrócmy do droperki huckingu i urbanu :D
Jaki cel ma wsadzenie kól 2x 24'?
bo wiele ludzi takie coś daje do swoich traktorów, i mnie to ciekawi ;d

: 06.11.2009 00:50:51
autor: Las3k_91 Ldz
Większa sztywność, lepsza skrętność, łatwiej rower 'rozbujać'.

: 06.11.2009 01:29:42
autor: Spaced
Las3k_91 Ldz Mniejszy wybór obreczy, gorsze pokonywanie nierównosci. Do tego lepsza skretnosc dobra geometria osiagniesz taka sama skretnosc ;)

: 06.11.2009 01:30:23
autor: MLYNoBIKER
Las3k_91 Ldz Czyli same plusy mam rozumieć :P?

: 06.11.2009 01:44:52
autor: Las3k_91 Ldz
MLYNoBIKER, wypisałem plusy, bo tylko one są celem, nie? :D Wady też są te co wyżej + szybsze wytracanie prędkości. Z zalet mi jeszcze przyszło do głowy łatwiejsze machanie rowerem w locie.

Spaced, jak do dobrej geometrii dorzucisz jeszcze mniejsze koła, to będzie jeszcze bardziej skrętny. I chodzi mi też o promień skrętu i że tylny ślad jest bliżej przedniego, co się przydaje np na drabinkach.

: 06.11.2009 02:23:45
autor: MLYNoBIKER
A w sumie to jeszcze jak z systemem zawieszenia?
W tym przypadku chodzi o dropy itp czyli na praca i czułość się nie liczy tylko samo stłumienie więc czy jedno zawias czy 4ro to różnicy nie robi? dobrze myśle? bo kurde w fullach jestem kiepski :D a myśle o przesiadce na fulla na przyszły sezon i dokładniej rozważam bullita i bh experta 05 i rozkminiam nad plusami i minusami obu ram :P