Jakie opony na Błoto ??
Aram testował w sezonie te schwalby i opinie wyraził pozytywną, opona pewnie ma też jakieś słabe i mocne strony, znajdzie zastosowanie w konkretnych miejscach...nie każda opona świetnie się sprawdza we wszystkich górach..
KaKTuSSS właśnie, warto zwracać uwagę na realną szerokość a nie na podaną, tak jak Maxxis ma wąskie opony tak Tioga ma super szerokie ! A Wet 2.2 jest tak cienki w kliockach że tylko 2.5 się do czegoś nadaje..
KaKTuSSS właśnie, warto zwracać uwagę na realną szerokość a nie na podaną, tak jak Maxxis ma wąskie opony tak Tioga ma super szerokie ! A Wet 2.2 jest tak cienki w kliockach że tylko 2.5 się do czegoś nadaje..
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
KaczorAC1 zawodnicza opona potrafi żyć kilkanaście do kilkudziesięciu minut jazdy !!! Jak techniki hamowania brak i opona nabita na kamień to na jednym zjezdzie możesz ją zamordować...2 tygodnie w lesie i 3 tygodnie w bp to w sumie daje bardzo dużo, nawet jeśli to 2 tyg i 3 dni w bp to i tak uznaję to za dobry wynik
...pomijając fakt że nie wiem jakie były warunki na trasie, na jakim ciśnieniu i z jakim poziomem jezdziłeś, wystarczy że się podjarałes lekko i z zapiętym tyłem w zakręty wchodziłeś...klocki zerwiesz w każdej oponie jak zle hamujesz....
...pomijając fakt że nie wiem jakie były warunki na trasie, na jakim ciśnieniu i z jakim poziomem jezdziłeś, wystarczy że się podjarałes lekko i z zapiętym tyłem w zakręty wchodziłeś...klocki zerwiesz w każdej oponie jak zle hamujesz....
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
KaczorAC1 jak wyzej pisal kolega o schwable. Teraz miekkie schwable mniej sie zuzywa po narzekaniach na pierwszy rzut opon wiec nie ma tego problemu. Pomijam, ze jak schodek pisze zalezy jak w lesie, jakim lesie i ile w tym lesie
Do tego czy byly dojazdy po asfalcie czy nie. 5 tygodni jak na opone to baaaaaardzo dobrze jesli to było całosc jazda. Policz zreszta sobie ile łacznie tygodni (samej jazdy, a nie dni gdzie jestes obok miejscówki) masz w sezonie i zobaczysz, ze te 5tyg to nie jest 10% roku 


Do kolegów z pierwszej strony piszących o kendzie knarly - jaką wersję opony mieliście? Bo są dwie
Jedna jest cienka i ma gumę coś jak 70a maxxisa, a druga ma grubszą sciankę, waży ~1150 i miękką gumę (wersja eco). Razem z SeraaX'em ważyliśmy obie opony, macaliśmy, obaj mamy też po komplecie tej "lepszej" kendy, niestety ja nie testowałem jeszcze swojej opony w bagienku, ale nasz modek chwalił sobie tą oponę, zresztą na pewno jeszcze coś napisze w tym temacie.

Ja może coś dodam od siebie na temat Schwalbe Muddy Mary (2,5 DH, SnakeSkin, Double Carcass, Gooey Gluey dla jasności) Jeszcze ani razu mi się nie ślizgnął rower na nich, ani jednego snejka, oczyszczają się ładnie, trochę duże opory toczenia, ale idzie się przyzwyczaić i jakoś szybko się nie ścierają.
Również polecić mogę Schwalby MM i DD.
Bardzo lekkie i wytrzymałe. Świetnie kleją i nie zapychają się.
Tylko jak sie jedzie po czymś twardszym to czuć bieżnik.
Na MM ( na tyle ) zdarza się czasem w płynącym błocie ponadprogramowy drift, dlatego jeżeli zamierzasz wybierać się na jakieś wyjątkowo głębokie błoto to DD będą lepsze.
Bardzo lekkie i wytrzymałe. Świetnie kleją i nie zapychają się.
Tylko jak sie jedzie po czymś twardszym to czuć bieżnik.
Na MM ( na tyle ) zdarza się czasem w płynącym błocie ponadprogramowy drift, dlatego jeżeli zamierzasz wybierać się na jakieś wyjątkowo głębokie błoto to DD będą lepsze.
KaczorAC1 pisze:
Ja tam nie ufam dla Schwalbe. Opona po 2 tygodniach jazdy w lesie i 3 w bikeparku nie powinna być tak zniszczona. Widać przecież że kawałki gumy są odrywane , nie ścierane.
Nie wprowadzaj ludzi w błąd. Opony ze zdjęcia to są STARE schwalbe które były twarde i przez to się wyrywały klocki, chociaż wątpię że to miało miejsce po 2 tyg jazdy. Wszystkie modele schwalbe przede wszystkim nadają się dużo lepiej od maxxisa do jazdy na niskim ciśnieniu! Waga też jest minimalnie większa ale odporność na dobicia dużo większa. Mam teraz w domu wszystkie opony z 4 modeli zjazdowych schwalbe i je testuje. http://downhilltires.com/index.php?id=9 tu możecie zobaczyć wszystkie opony schwalbe na rok 2010 ja mogę polecić mieszankę gooey glue bo tylko na takiej jeździłem (team yeti po sezonie testów uznał ją za najlepszą) Proszę nie mylić nowych schwalbów z oponami z rowerowego bo to całkiem inne opony. Na razie najwięcej używałem modelu dirty dan który trzyma się lepiej od maxxisa np na polanach, otwartych zakrętach i trawersach. Przyczepność na korzeniach jest bardzo podobna. Schwalbe są droższe od maxxisa ale moim zdaniem warte swojej ceny! Jak ktoś nie wie gdzie kupić proszę pisać do mnie na PM
www.mtb.interia.pl
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 21.04.2009 22:02:32
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
http://www.allegro.pl/item808902564_opo ... bloto.html
Ta opona jest twarda cienka i lekka.
http://www.allegro.pl/item816315807_now ... dh_4x.html
A ta jest miękka gruba i ciężka.
Nie patrz na napis ile waży tylko na zdjęcie opony, tam gdzie jest duży napis to jest gorzej, na tej lepszej jest tylko takie dyskretne "kenda"
Ta opona jest twarda cienka i lekka.
http://www.allegro.pl/item816315807_now ... dh_4x.html
A ta jest miękka gruba i ciężka.
Nie patrz na napis ile waży tylko na zdjęcie opony, tam gdzie jest duży napis to jest gorzej, na tej lepszej jest tylko takie dyskretne "kenda"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość