Strona 2 z 2
: 19.12.2009 20:19:50
autor: Bombell
nooz Zajrzyj do instrukcji.
Monx Tak to był ten olej. Wtedy był w Duro D i właśnie 7,5W
: 19.12.2009 21:40:57
autor: XXX
Koledzy mam problem ktory mnie troche ciekawi.
Jak juz pisalem mam glory dh 06 z roco tst r. zawieszenie w mojej ramie nie ma zadnych luzow lozyska maja z 3miesiace bo wymienialem. damper jest nowy kupiony z 2-3tyg temu. tuleje dystansowe nie maja luzow.
sprawa wyglada tak ze gdy na postoju usiade na siodelku i naciskam swoimi 4literami na nie i pompuje zawieche to przy zmianie kierunku ruchu tloka dampera jest taki leciutkie "puk" i nie wiem skad pochodzi. zauwazylem ze wystepuje tylko wtedy gdy damper zaczyna ruch tloka lub go zmienia. czy to platforma dampera tak stuka? wiem ze tam jest taka blaszka na sprezynce i byc moze to ona taki leciutki stukot wydaje? bo troche mnie to wkurza. moze w glorce poprostu jest to duzo mocniej odczuwalne niz w innych ramach? bo stukot jest taki sam niezaleznie od sprezyny 400 czy 500lbs. czy inni posiadacze glorek tez tak maja?
: 20.12.2009 01:53:42
autor: Kramon
GgG, czyli mam wylać ten obecny olej bo on ma tęndencje do zacierania amora? I wlać jakiś 5w, a jeszcze jedno pytanie bo ja ogulnie mało skacze bardziej zjerzdzam to, żeby zrobić bardziej liniowy amor to poprostu dać olej 2.5w? czy poprostu mniej oleju? A i czy jak dam sprężyny miękkie to duża jest różnica? Jeśli teraz go moge ugiąć do 2/5 to jak wymienie ze śred na miekk to będe uginał do 3/5 czy 4/5? Warze 50-60kg
(
: 15.01.2012 01:37:07
autor: Fellas
Magnificent submit
no no hair removal
: 15.01.2012 12:11:29
autor: off_road
XXX pisze:Koledzy mam problem ktory mnie troche ciekawi.
Norma w roco

Zawor zwrotny jak sie zamyka lubi hałasować
