Strona 2 z 3
: 07.01.2010 11:12:40
autor: Fallout
Chłopaki, nadal nie wybrałem jeszcze kierownicy. Wszyscy namawiają mnie żebym kupił sunline`a v1, ale ona ma wznios 19 mm. Nie wiem czy to nie bedzie dla mnie za mało. Nie ma możliwości wypróbowania tej kiery. Z tego co widze każdy przerzuca się na niski wznios, ale to raczej chyba racingowy styl ? Co polecicie ?
: 07.01.2010 16:23:01
autor: szustaczek
niski wznios to nizej kokpit a to sie przeklada znowu na wygodę przy jezdzeniu
ja mam ns mutha hucka i jestem bardzo zadowolony, swoje wazy ale jeest sztywna i tania:)
: 07.01.2010 16:42:16
autor: bamix71
Montuj sunline v1...ja mam w Swoim rowerku i jest ok!rowerek typowy do fr...kiera jest spoko i jeżeli będe zmieniał to na czerwonego sunline v1 lub atlasa fr w kolorze red

: 07.01.2010 17:25:36
autor: venon666
: 07.01.2010 22:37:32
autor: Fallout
Jeśli brałbym sunline`a to pewnie tego
http://www.rowerowy.com/czesci/kierowni ... ownicav1le
Zastanawiam się czy poprostu nie będę haczył kolanami o kierownicę jeśli będzie niższy wznios, może to tylko złudzenie. Może skoro rower ma być stabilniejszy to wziąć tą 19mm sunlinea ?
: 07.01.2010 22:57:40
autor: Spaced
Fallout to zalezy jak jezdzisz, do jakiej wysokosci amora i kata głowki w ramie boto wszystko ze soba gra. Ogolnie im bardziej płasko na głowce tym bezpieczniej ci dac ciezar do przodu, podobnie im wyzej amor tym nizsza kiere dawaj.
A co do jazdy to zalezy jak jezdzisz? Ciezar dajesz czesto do tyłu? Lubisz manuale? Jak tak to taka kiera na pewno ci to utrudni ale jak jezdzisz bez gibania sie na rowerze to bedzie git.
: 07.01.2010 23:34:04
autor: Fallout
Ramka banshee scythe 15,7" z manitou travisem single 180 z przodu jeśli to istotne. Czasem przy jakiś dropach ciężar daję do tyłu, manuale raczej rzadko, a co rozumiesz przez gibanie na rowerze ?:D
: 07.01.2010 23:36:21
autor: Spaced
Fallout wlasnie jazde bardziej z tyłu i przerzucanie ciezaru tu i tam. Jak nie bawisz sie w około parkowe zabawy ala walle, bardziej pionowe hopy etc to ja bym ryzykował. Szeroki w barkach jestes?
: 08.01.2010 00:19:48
autor: war23
Spaced ee tam szerokie barach konusik hahah ^^ pozdrawiam pana bo z nim dawno nie gadalem ^^
Ja polecam syncrosa bułką cf jeszcze raz bo kiera świetną jest, nie kupiłem od tego pana miecia ( oponki masz Dalej?) ale w sklepie normalnie zadowolony bardzo, a w sumie ja bardziej na fr sie nastawialem i 15 metrowe gapy, przelot za bardzo na płaskie trzyma pięknie dalej

: 08.01.2010 08:29:49
autor: Fallout
Spaced W barkach raczej w normie, czasem poprostu na jakas przeszkodę wskoczę itp.
: 12.01.2010 10:10:13
autor: Fallout
Czy duzo ciezej unosi się przód roweru w przypadku kierownicy o mniejszym wzniosie ? Mam obecnie ns bad mame i zastanawiam się baardzo mocno nad sunline`em v1..
: 12.01.2010 12:08:59
autor: miki_ck
Fallout pisze:
Czy duzo ciezej unosi się przód roweru w przypadku kierownicy o mniejszym wzniosie ?
raczej nie... trochę się przyzwyczaić trzeba tylko.
Mnie osobiście wszelkiego rodzaju manewry wymagające podbicia przodu itp dobrze się robi jak jest niżej kokpit (choć u mnie to raczej kwestia ilości podkładek pod mostkiem niż samej kiery) Można go wyżej "podciągnąć" dzięki temu, co przekłada się na łatwość bunny hopów nad dużymi rzeczami;)
Ale to wszystko w pewnym stopniu kwestia przyzwyczajeń i upodobań

: 30.01.2010 19:40:06
autor: Rajder
. Poszukuję kiery o szerokości 760-780 na 31,8. Zależy mi na sztywności, jeżeli chodzi o wytrzymałość to nie będzie katowania. Na razie widzę trzy opcje : 1. Answer Pro Taper 780DH 2.Nuke Proof Warhead 760 3. Race Face Atlas 785 z CRC. Nie jestem pewny też za bardzo jaki wznios dać.
: 30.01.2010 19:44:07
autor: GgG
Na atlasie fajnie się jeździ ale osobiście jak bym ją miał, to chyba bym ją skracał do 760, bo mimo że jestem bardzo wysoki (przez co mam też długie ręce) ta kierownica była za szeroka, 760mm to optimum w moim przekonaniu. Na np 20mm bardzo dobrze mi się jeździło, sam ją kupię jak będzie jakiś przypływ kasy. Zobacz sobie też na kierownice reverse, ale taki sam przypadek jak z atlasem

: 30.01.2010 19:54:40
autor: Rysiuuuuu
Ostatnio dotarł do mnie Atlas właśnie z CRC. Na razie nie mogę wiele o nim powiedzieć, bo nie jest jeszcze zamontowany w rowerze, ale trzymając go tak po prostu nie wydaje się jakiś strasznie szeroki, a koksem to ja nie jestem. Wygląd, jak i jakość wykonania, jak dla mnie na mega poziomie. Jedyną rzeczą, na którą według mnie powinieneś zwrócić uwagę jest wznios, bo nie każdemu taka płaska będzie odpowiadać.
: 30.01.2010 20:07:32
autor: Rajder
No szerokość to nie problem.Dłuższą mogę zawsze jak coś przyciąć
: 30.01.2010 20:25:06
autor: Spaced
Rajder nuka odpusc sobie bo jednak paru osobom sie zgiął. Protapery stare węższe były bardzo udanymi kierami wiec osobiscie szedłbym w ta strone ale wolna wola.
: 30.01.2010 21:08:55
autor: GgG
Spaced Ale zobacz, że na przykład v1 też sporo było pogiętych, a jakoś nikt nie odradza, każdy się zachwyca a to tylko zwykła droga kierownica. Teraz jak jest dystrybutor nuke proofa w naszym kraju to w razie gdyby coś z kierownicą się działo, to jest jak odesłać. Rajder, zobacz na ebay Kore Torsion, ale trzeba by brać z usa, bo tylko tam są 20mm, reszta flaty.
: 30.01.2010 21:16:39
autor: Spaced
Panowie bierzcie pod uwage tez upsweep nie tylko rise bo on tez decyduje o tym jak wysoko nad mostkiem trzymacie kiere
GgG nie wiedzialem nawet, mój element dalej prostym drązkiem jest :P