Strona 2 z 2

: 03.01.2010 19:06:09
autor: matin89
Fils jezdze szybko ale nie słabo technnicznie powiedzmy ze tak na +4. A jęsli bede mial ustawione na 5,5 to siła wypięcia będzie mała czy duza?Bo ja sie w tym gubie.

: 03.01.2010 19:21:14
autor: Fils
Heh. Czy ty w ogóle patrzyłeś na tą tabele z DIN?

matin89 pisze:A jęsli bede mial ustawione na 5,5 to siła wypięcia będzie mała czy duza?
To zależy. Dla jednych 5 to dużo, a dla innych 8 to mało. Wiązania ustawia się pod narciarza. Wartości, które ci podałem są wartościami książkowymi dla osoby takiej jak ty - ale to nie znaczy, że nie można ustawić inaczej.
Czym mniejszy 'numerek' tym wiązania słabiej trzymają - tak na chłopski rozum.

Pozdrawiam

: 03.01.2010 19:41:46
autor: Kramon
Tak wogóle to stary robisz problem z dupy maryni wbijasz na stok ustawiasz tak żeby ci sie narty niewypinały jak stoisz i nimi troche o śnieg walisz czy tam co z nimi robisz. Jedziesz krecha krótka chamujesz ostro bokiem jak ci sie wypną to dokręcasz. Proste... Pozatym tak jesli śmigasz szybko i zaliczysz glebe to przy tych siłach tak czy siak 2 stopnie w lewo czy w prawo nierobi różnicy ale jak będziesz śmigał i ci sie wypnie narta to już skutki sa gorsze, wiem z doświadczenia ^^

: 03.01.2010 20:08:23
autor: Fils
Tak wogóle to stary robisz problem z dupy maryni wbijasz na stok ustawiasz tak żeby ci sie narty niewypinały jak stoisz i nimi troche o śnieg walisz czy tam co z nimi robisz. Jedziesz krecha krótka chamujesz ostro bokiem jak ci sie wypną to dokręcasz. Proste...
Od jedynki ma zacząć ten test? Po to jest tabela, aby ustawić statystycznie dobrze. Zawsze można podkręcić.

Kramon pisze:Pozatym tak jesli śmigasz szybko i zaliczysz glebe to przy tych siłach tak czy siak 2 stopnie w lewo czy w prawo nierobi różnicy
Głupoty pan prawisz, głupoty.

Kramon pisze:i ci sie wypnie narta to już skutki sa gorsze
Tak? A niby czemu?

Coś pitolisz panie Kramon...

: 03.01.2010 20:42:51
autor: Kramon
Cytat:
Tak wogóle to stary robisz problem z dupy maryni wbijasz na stok ustawiasz tak żeby ci sie narty niewypinały jak stoisz i nimi troche o śnieg walisz czy tam co z nimi robisz. Jedziesz krecha krótka chamujesz ostro bokiem jak ci sie wypną to dokręcasz. Proste...

Od jedynki ma zacząć ten test? Po to jest tabela, aby ustawić statystycznie dobrze. Zawsze można podkręcić.
Jak sie jest bezmuzgiem to sie zaczyna od 1. Sory ale twoje myślenie mi to mówi.
Kramon napisał:
Pozatym tak jesli śmigasz szybko i zaliczysz glebe to przy tych siłach tak czy siak 2 stopnie w lewo czy w prawo nierobi różnicy

Głupoty pan prawisz, głupoty.
Może i 2 stopnie to przesada ale naprawde jak śmigasz zajebiśćie szybko i wylecisz albo dzrzewo to to nierobi różnicy, narta i tak sie wypnie ;]
Kramon napisał:
i ci sie wypnie narta to już skutki sa gorsze

Tak? A niby czemu?
Hymnn okej jeździłeś kiedyś po oblodzonym puchu albo naprawde poza trasą? Jeśli tak to powinieneś wiedzieć że gdy idzesz na kantach i ci sie jedna narta wypnie to raczej na jednej nieutrzymasz tego i padasz na dupe i zjerdzasz w dół, zazwyczaj kończy sie na drzewie albo czegooś sie złapiesz albo jest puch u dołu..

: 03.01.2010 22:07:06
autor: Fils
Kramon Daruj sobie.

: 06.01.2010 15:20:43
autor: matin89
Kramon jak moze byc oblodzony puch??

: 06.01.2010 20:00:27
autor: Fils
matin89 Może, może. Są różne rodzaje śniegu, naprawdę. Potocznie rozumiany 'puch' ma kilka odmian.

Co nie zmienia faktu, że i tak, w innych sprawach, Kramon pitoli.