Strona 2 z 2

: 03.01.2010 21:35:30
autor: ravfr
Trochę mało linków - jak dla mnie.

: 03.01.2010 21:39:41
autor: SeraaX
Póki co wygląda jakby ją projektował ktoś od "incredible machines" :]
NO ale wygląda inaczej i może też tak działać ( na + bądź - w zależności od tego jak to w finalnej wersji wyjdzie :) )
Postaram dowiedzieć się czegoś od dystgrybutora Cube'a, ale wątpię aby mieli jakiekolwiek informacje, to raczej wczesny prototyp

: 03.01.2010 22:17:51
autor: Grondag
Szczerze mówiąc to zanim nie spojrzałem na podsiodłówkę to mi się podobała, te linki na pewno mają jakąś swoją rację bytu w postaci lepszej pracy więc nie mam zamiaru się czepiać(choć boję się o sztywność)

: 03.01.2010 22:25:09
autor: Spaced
Grondag nie widze za bardzo zalet tylu linków. Tu chyba damper jest 10.5 i im sie w ramie normalnie nie miescil wiec musieli kombinowac, a chcieli miec cala podsiodlowa. Nie wiem po co jak to spowoduje male przelozenie i raczej wyeliminuje stosowanie nie tunowanych damperow jesli rama bedzie miec 200-215 skoku ze wzgledu na zbyt małe przelozenie.

miecio000027 hydroforming nie sluzy do zarywania kolesi ;)

miki_ck pewnie taki mieli pomysl z podsiodlowa ale powoduje to teoretycznie 1 nie sprawdzone miejsce.

: 03.01.2010 22:49:14
autor: Dxx
nie jest to zbyt atrakcyjne.
a tak ładnie potrafię spawać xc...

: 03.01.2010 23:06:24
autor: groochas
przeciez rzecza oczywista jest ze ta rama to prototyp wykonany tylko w celu sprawdzenia dzialania zawieszenia.

: 03.01.2010 23:09:36
autor: war23
miecio000027 haha bo co jak coś jest nowocześnie zrobione, nowoczesnymi technikami wytoaczane, nadawane kształtu to już jest pedalskie niż rama z kilku rurek od bojlera zespawane prze okropnie brzydkimi spawami!

: 04.01.2010 10:28:03
autor: Śledziu
Rama ma mieć 200 mm skoku i macza w niej ręce André Wagenknecht.

Więcej zdjęć:

http://www.slopestyle.pl/2010/01/protot ... hillu.html