Strona 2 z 2

: 26.01.2010 19:04:06
autor: ArthurGreen
Przecież nawet lekki Aram 1750 tylko na zawody wkłada.. Gną się jak plastelina. Zawodnicy teamowi mają to gdzieś bo mają kilka kpl tego.. Dla zwykłego "zjadacza" nie widzę sensu zakładania tego.. Fajne koła, ale jak kogoś stać na kilka ciężko dostępnych (kolor) obręczy, to niech kupuje ..

: 26.01.2010 19:20:27
autor: inspiration
Piasty i szprychy mają być niebieskie a obręcz mavic ex 823 .

: 26.01.2010 19:49:20
autor: inspiration
już sam nie wiem co wybrać a co sądzicie o szprychach dt swiss alpine III :?: testował może ktoś piasty chris king :?:

: 26.01.2010 20:00:10
autor: 0gór
a jak to jest z trwaloscia deemaxow? kolega mial te srebrne i spokojnie caly sezon przejezdzil bez zadnych problemow... co do ultimatow to widzialem na pb zlamana :) tak wiec czy to sa naprawde dobre (wystarczajaco mocne) kola ktore starcza na powiedzmy 2 sezony ?

: 26.01.2010 21:34:21
autor: mlynooo
kurcze, jedziecie po tych DT strasznie a ja mam juz na chacie ZTR flow i zaczynam powoli stresy łapac czy to sie do czegos w ogole nadaje :DD

: 27.01.2010 00:02:13
autor: Spaced
mlynooo ztr flow zbiera dobre recenzje, dt nie wiec jaki problem? Ztra wiem, ze całkiem sporo osób z 721 zamiennie uzywało i podobno porówynwalna wytrzymałosc podobno. Zreszta co sie dziwic 1750 to jednak koła o 200-300g lzejsze niz takie złozone na flowach.

0gór ultimate to chyba jednak race'owe koła. Meczyłem Cesara Rojo o opinie i podobno 100dni jazdy mu wytrzymały ale on raczej jest nieduzy chłop, a to raczej jednostkowy przypadek. Jak chcesz 2 sezony to na 823 mavica skladaj koła bo te obrecze na prawde trudno ruszyc ;)

: 27.01.2010 00:13:12
autor: Zaborowski1
0gór to widziales pewnie Mitcha Delfsa z morewooda z roz**bany przednim kolem w kosmos.

: 27.01.2010 02:20:48
autor: mlynooo
Spaced pisze:Zreszta co sie dziwic 1750 to jednak koła o 200-300g lzejsze niz takie złozone na flowach.
a tak z ciekawosci, ile te DT wazą ??

: 27.01.2010 08:07:11
autor: ArthurGreen
mlynooo, przecież pisze jak byk Ex1750, czyli 1750gr komplet.

: 27.01.2010 08:58:45
autor: kq
inspiration pisze: 2-koła industry nine na niebieskich piastach ,szprychach i nie wiem czy się da na obręczy mavic ex 823 (te mi bardziej pasują bo są bardziej niebieskie)
Da się na każdej obręczy (na 32 szprychy) na jakiej chcesz - po prostu dopasują Ci szprychy. Jeśli zainteresowałeś się I9 to rozumiem, że wiesz o tym iż seryjne kolory to czarny, srebrny i czerwony. Inne kolory szprych i piast to wydatek 100$ za każdą opcję.

Osobiście mam mieszane uczucia na temat I9. Z jednej strony wyglądają fantastycznie, szprychy są naprawdę mocne, zaprzęglanie co 3 stopnie jest bardzo przyjemne. Z drugiej strony przy serwisie pękła mi jedna szprycha i zostały mi dwie z trzech jakie dodają zapasowych ;). Ponadto muszę dodać, iż wykonanie powala (warto poczytać na stronie I9 jak się robi te piasty) ale jednak eksploatacja nie będzie na legendarnym poziomie CK. Po 2 latach pasuje mi wymienić łożyska w tylnej piaście, takiego problemu w CK raczej nie uświadczysz.

Jeśli chcesz mieć highendowe, niespotykane koła to polecam I9. Trzeba jednak pamiętać o tym, że ze względu na swoją konstrukcję nie będzie tak łatwo z ewentualnym serwisem jak ze standardowymi kołami na CK/Mavic/DT.

Mam nadzieję, że pomogłem.

: 27.01.2010 12:37:08
autor: mlynooo
ArthurGreen pisze:mlynooo, przecież pisze jak byk Ex1750, czyli 1750gr komplet.

to nie wiem jak Spaced spaced wyliczyl ze komplet na ZTR jest cięzszy o 200-300 gr :? Na piastach Hope to będzie jakies 50 gr roznicy max.

: 27.01.2010 12:46:45
autor: Zaborowski1
mlynooo mi teraz kola na hopach II Pro , mavickach xm 321 i sprychach DT revolution wyszlo ok.1850g + waga nypli.

: 27.01.2010 19:02:48
autor: Spaced
Zaborowski1 ale jeszcze nie sprawdzales ile wytrzymuja ;)

: 27.01.2010 19:12:14
autor: Zaborowski1
Spaced za granica wytrzymuja to w polsce tez dadza rade , ale oczywiscie jestem gotow na wymiany obreczy w sezonie.

: 27.01.2010 19:14:08
autor: Schodek
Zaborowski1 wez 321 ?? oszalałeś ?? :twisted: pewnie po 3 dniach się połamią w drobny mak !!

jako zawodnik możesz mieć treningowe i startowe koła

: 27.01.2010 19:18:12
autor: KefirQn
ex1750 chłopaki to sa koła do enduro !! no ale co stosowane sa w dh,bo sa lekkie i plastelinowe co zapobiega złapania Snake ale odpłaca sie wgnieceniem.A poza tym obrecz z ex1750 to to samo co 5.1d :)

: 27.01.2010 19:22:59
autor: Spaced
Schodek polec na takich obreczach, wejdz ostro w rockgarden czy popełnij bład i zle odciaz koła i zle to widze. Kuba jednak mocno cisnie na zawodach i z tego co lookalem raczej lekko nie jezdzi na biku wiec to troche co innego niz twoje rekreacyjne tripy bez lotów.

: 27.01.2010 19:33:00
autor: Zaborowski1
KefirQn nie sadze ze ich interesuje ze zapobiega lapaniu snakow.

1. Sponsora wymaga jezdzenia na jedyn z wyzszych modeli , reklama , wiadomo
2. Kola sa najlepsze wagowo z dt ktore moga ogarnac w dh a sponsor jest gotow wylozyc duzo kpl. kolek dla teamu.

: 27.01.2010 19:43:55
autor: deviz

już sam nie wiem co wybrać a co sądzicie o szprychach dt swiss alpine III
alpiny III są pancerne, ale ciężkie przynajmniej tak mi się wydaje , bo ja włożyłem alpiny, a kumpel jakieś cipki i ma lżejsze koła...
określ się jak jeździsz ( technika)
jak masz zamiar ujeżdżać te koła ( DH/FR ?? 10m dropy ??;>)
bo to też ma znaczenie.
823 powinny dać radę , bo kilku znajomych takie ujeżdża ( ciężkich znajomych ;))
i dają radę :)