Strona 2 z 2

: 30.01.2010 12:56:32
autor: blackdemon
SeraaX, dlugi wozek.. Mi tez x5 tak padlo wiec kupilem dualdrive.

: 30.01.2010 13:08:55
autor: kuciek40i4
blackdemon możesz powiedzieć, jak ten dual drive się spisuje?

: 30.01.2010 13:11:59
autor: blackdemon
kuciek40i4, mialem x5 i poza krotszym wozkiem nie odczulem roznicy. W sumie to ja biegi zmieniam tylko przy dojazdach a na trasie mam staly bieg.

: 30.01.2010 15:23:19
autor: kuciek40i4
W takim razie zastanowię się nad nią, bo teraz LX nie wyrabia z biciem o ramę.

: 30.01.2010 22:31:44
autor: MUSZEL
sorki chłopaki, ale nie miałem dojścia do kompa... kumpel rozwalił nowego 2-miesięcznego XT na krótkim wózku jadąc na gumie i zmieniając bieg... wózek przy mocowaniu sie urwał, więc masakra.
Manetke mam Triggera X7.
Na Sorze też jakiś czas jeździłem, ale X5 bije ją jak chce.
Jeszcze zobacze co ciekawego na allegro znajde, dzięki ;)

: 01.02.2010 15:26:34
autor: Schodek
SeraaX pisze:filmik któey dałeś nie odzwierciedla pracy przerzutki,
a co właśnie pokazuje ten filmik ? :mrgreen:

SeraaX pisze:Poza tym gdyby dłużej pojeździli x-5 skończyła by pewnie tak:
http://www.pinkbike.com/photo/3532426/
w shimano trzeba zdrowo uderzyć żeby takie coś uzyskać, a tutaj kolega wskakiwał na krawężnik :]
Wiesz SeraaX pokazałeś urwany detal ale nie wiem co to za teoria ??

Sora to najniższa grupa szosowa a mimo wszystko często stosowana w rowerach MTB !!

Rozumiem że masz swoje zdanie i wolisz shima niż srama ale nie wiem czego chciałeś dowieść swoimi argumentami pokazując urwaną zmieniarkę ??

Ja zmieliłem LX na dojezdzie szutrem a sramami łamałem badyle w lesie sezonami...

Wszystko może paść i padnie...jeden woli Mercedesa a drugi BMW.

Pozdrawiam

: 01.02.2010 16:13:48
autor: Banan725135650
Ja mam osobiście X.5 i musze przyznać że spisuje się świetnie:P jak za takie pieniądze to polecam^^

: 01.02.2010 17:04:24
autor: barte
Schodek ale ci rymy wychodzą :D
a sramami łamałem badyle w lesie sezonami...
A co do tematu: jeżdżę na SX5 już dobry rok i oprócz małych luzów które się nie powiększają i delikatnie wygiętego wózka (z mojej winy - pchałem rower do tyłu bez łańcucha) to nic się nie dzieje, jedynie można się przyczepić do szybkości zmieniania przy przerzutce uwalonej błotem.

: 01.02.2010 17:15:36
autor: mlynooo
Schodek pisze:SeraaX napisał:
filmik któey dałeś nie odzwierciedla pracy przerzutki,


a co właśnie pokazuje ten filmik ?
daj spokoj Schodek z tym filmikiem. Na tym filmiku jest stara przezutka deore. Wiadomo ze stare shimanowskie przezutki lataly i walily o rame, ale tu kazdy kto poleca shimano mowi o nowym systemie shadow.

: 01.02.2010 17:21:46
autor: Schodek
mlynooochodziło mi o to że 3 lata temu Sram miał już taki system jaki dziś dopiero ma szitmano...w kwestiach pogoni o której mówił moderator

Kumasz ??

: 01.02.2010 22:55:04
autor: SeraaX
Schodek pisze: a co właśnie pokazuje ten filmik ? Mr. Green
dla mnie właśnie nic, bo obie przerzutki (x-5 i stare deore) działały podobnie, dla mnie nawet z przewagą deore) Zauważ też ze stare deore miało bardzo długi wózek.
A pękające w sposób jaki pokazałem x-5 to nie rzadkość (w tym temacie blackdemon jak napisał miał tak samo, ja też kilka widziałem). No i przypominam w jakich okolicznościach to pękło, nie uderzenie, a lekkie wskoczenie na krawężnik...

No i gdzie w mojej opinii sram konkurował ze starymi przerzutkami shimano to taraz shimano go przegoniło ;) Szczególnie jeśli chodzi o grawitacje i grupę saint ( tańszą cenowo od x-0 ,czy podobnie w niższej cenie slx i x-9)

: 01.02.2010 23:00:50
autor: blackdemon
SeraaX, u mnie sie zlozyla po skoku ze schodow, moze przyhaczylem, ale watpie bo bym slyszal, a tak odrazu po ladowaniu mialem kolo zablokowane :P