Strona 2 z 3
: 31.01.2010 20:14:17
autor: war23
GgG powiedz mi jaki iteligent potrafi porownac prace amorka z otwarta kompiela do powietrznego amorka?? No powiedz mi! Stary to jest inna bajka! Nie mowie ze rc2x zle chodzi bo mialem i naprawde chodzi super, ale nie to porownanie! Stary czy ty kiedys jezdziles( nie bujales sie na parkingu badz na zawodach na ,, kolegi ,, totemie!)
Ja proponuje tez ATA WC 888 xD
: 31.01.2010 20:59:40
autor: KaczorAC1
ablee pisze:Są zwolennicy Bombowców, Foxów, Manitou i RS'ów. Każdy widelec z wyższej pułki nie będzie złym wyborem, każdy jest porównywalny, do wyrobu konkurencji.
Ablee ma 100% racji i pozamiatane.
: 31.01.2010 21:09:35
autor: Screamer
Słuchajcie, a jest sens kupować nówkę totema 2010 za ok.3200 (z niemiec) czy lepiej kupić używkę 2007 też na 1.5 za 1250 ? Pewnie pracują tak samo a czemu w 2010 nie ma flodegate`a to nie wiem..
: 31.01.2010 21:30:55
autor: KaczorAC1
Nowe to nowe. Z używanym różnie to bywa. Sam zadaj sobie pytanie czy warto. Poza tym , który to jest już Twój temat na tym forum o amortyzatorze ? Czwarty ?
: 31.01.2010 21:57:16
autor: war23
Screamer 2010 tlumiki od boxxerow nowych czyli
Mision controle bardziej regulację dh chodź w fr też ogarni
Stare totemy to motion controle

sam mam takiego, już wszystkie wersję i naprawdę polecam
: 31.01.2010 22:06:10
autor: Spaced
war23 stare to temy tez miały mission control. Nowe totemy maja mission control dh czyli tłumiki bez pieprzenia sie z floodgate jesli dobrze pamietam. Przeciez rs ofocialnie przyznawał, ze w totemach testował missiona.
: 31.01.2010 23:10:42
autor: Screamer
Nowe to nowe, to prawda. Ale 1200 to nie 3200. Pytanie czy warto te 2000 dołożyć. Czy z tym floodgate było coś niewporządku, że to wycofali ? Co może być nietak w używce, na co zwracać uwagę ?
: 31.01.2010 23:17:03
autor: GgG
war23 Taki inteligent porównuje amortyzator do fr a nie powietrzny - nie powietrzny
Stary czy ty kiedys jezdziles( nie bujales sie na parkingu badz na zawodach na ,, kolegi ,, totemie!)
Przeczytaj sobie cały temat to się dowiesz.
war23 pisze:sam mam takiego, już wszystkie wersję i naprawdę polecam
A ja mam takie pytanie - co jest nie tak z Twoim totemem, że jest tak styrany? Zaniedbałeś czy sam z siebie jest "kupą"?

: 31.01.2010 23:37:24
autor: war23
GgG o to właśnie sam sie zaplatales, pokazałeś film z totemem 2stepem oraz film z rc2x, porownales je do siebie, a wybacz, nie jezdziles na każdej wersji to sie nie wypowiadaj, każda ta wersja to całkowicie odmienne prace! Zwłaszcza coil któremu najbliżej, BA wrecze 66 rc2x blisko do jego pracy, nie mówię ze złe pracują ale totem to totem, miałem każda wersję ponieważ, 2 step sie zapadal co nie było wina moja a jedynie wada produkcyjną, za darmo nastąpiła wymiana na solo, mając dobre układy znowu zmiana na coila z ciekawości nie z awari, a teraz znowu solo( przypadł najbardziej do gustu) . Mimo ze nie przepadam za marc ostatnio dość radykalnie zmieniłem zdanie na ich teamat. W tej cenie jest dużo amortyzatorow, od siebie polecę Ata WC i pisz na pw! Z 2 strony dwie polki to swego rodzaju ograniczenia jakie nie występują przy 1 polce
: 31.01.2010 23:44:05
autor: GgG
Nigdzie się nie zaplątałem, zacznij w końcu czytać to co się pisze, a nie patrzysz tylko na to co kolorowe. Pytałem na wcześniejszej stronie jak ma się 2 step do solo, nikt nie odpowiedział. Film z yt który znalazłem to najsensowniejszy ze wszystkich, dla tego go dałem.
GgG pisze:war23 napisał:
sam mam takiego, już wszystkie wersję i naprawdę polecam
A ja mam takie pytanie - co jest nie tak z Twoim totemem, że jest tak styrany? Zaniedbałeś czy sam z siebie jest "kupą"? Smile
http://www.pinkbike.com/photo/4263150/ O to mi chodzi, dalej nie otrzymałem odpowiedzi

: 31.01.2010 23:53:31
autor: war23
GgG tu mnie masz, w totemie
Poprzedni wlascicile zatarl slizgi, tzw jeździł na sucho, bez smaru, oleju, nic! Spryskal czymś page i po zjeździe zorietował
Sie ze zszedł teflon, kupiłem
Go stanie takim jakim był, serwisuje sie co chwilę, wręcz raz na tydzień, ponieważ jest to banalne i bardzo szybkie, na tym zdjęciu widać jak wypluł to co miał czyli 5w olej, za mało gesty to leje , teraz leje 15w i nic nie puszcza, o to chodzi^^ wszystko by lało z takim brakiem twflonu, ostatnio wymienielm slizgi, sam i przestał łac wogóle
Ej i ja czytam! Nie oglądam obrazków Prosze Pana!xDDDDD
: 01.02.2010 08:53:23
autor: Screamer
Czy istnieje duże prawdopodobieństwo, że jeśli kupię używkę z 2007 roku to coś zaraz się posypie ? :/
: 01.02.2010 09:23:23
autor: mlynooo
Screamer jak masz kase to kupuj nowke. Nowke zawsze sie opłaca kupic. Dostajesz nowy wideł, zero stresu ze cos pęknie, ze cos sie popsuje, poza tym dostajesz najnowszy wideł z 2010r z najnowszymi tłumikami. Jak bym miał budżet na nowego amora to nawet bym nie patrzał na uzywki.
: 01.02.2010 09:33:53
autor: ArthurGreen
war23 pisze:powiedz mi jaki iteligent potrafi porownac prace amorka z otwarta kompiela do powietrznego amorka??
Powiedz mi co ma piernik do wiatraka ?
: 01.02.2010 13:04:14
autor: Schodek
ArthurGreen powietrze jest tępe w pracy początkowej czego olejowe nie maja, wielu ludzi opiera swe opinie po kilku ugięciach na parkingu i wydają wyrok. Warto pamiętać że amortyzatory DH dedykowane są do dużych prędkości,dopiero przy nich pokazują niuanse swej pracy, dodatkowo zestrojenie amortyzacji to nie jest takie proste jak się ludziom wydaje !! Nie każdy lubi powietrze w pracy zawieszenia.
Że pokręcisz lekko w prawo i już gotowe
Wysokie modele mają tyle różnych ustawień że przeciętny człowiek nie wie nawet czym ma kręcić i w jaką stronę aby ustawić to czego oczekuje !! Na PS chłopaki potrafią poświęcić cały dzień treningów na szukanie optymalnych ustawień na
danej trasie
Ludzie często ustawiają sobie amora i cały sezon śmigają na jednym nastawie ale w 30 różnych miejscach... Kiedyś rozmawiałem z mechanikiem Gregorio na temat wyczynowych modeli i ich wytrzymałości w codziennym zastosowaniu. Powiedział że uwielbiają właśnie takich niedzielnych zawodników na topowych modelach !!
Po prostu nie wiedzą co i jak ustawić i skaczą na rozkręconych tłumikach często niszcząc je bezpowrotnie !!
A w temacie czy brać nowy czy po kimś !1
Jeślii znasz historię amora i wiesz kto i jak śmigał to możesz ocenić skalę ryzyka, jeśli nie wiesz nic na temat a masz kasę to kup na gwarancji i będziesz spokojniejszy.
Porównywanie dwóch przypadkowych amortyzatorów bez wiedzy jak zostały ustawione jest miałkie i bez sensu, ustaw najpierw odpowiednio widły i rób testy porównawcze !!
: 01.02.2010 13:27:32
autor: SeraaX
Schodek Artur słusznie stwierdził że wyrażenie:
prace amorka z otwarta kompiela do powietrznego amorka
jest bez sensu (pomijając już fakt jak się poprawnie pisze KĄPIEL), przecież otartą czy zamkniętą możesz mieć zarówno w amorze sprężynowym, i w powietrznym.
: 01.02.2010 13:31:06
autor: Schodek
SeraaX nie wnikam czy ktoś się ociera w kąpieli

ale równanie dwóch przypadkowych widełek i w dodatku na podstawie filmu jest załamujące...
: 01.02.2010 17:42:01
autor: war23
SeraaX piasane na ipodzie różnie wychodzi... Naprawdę! Nie można ani trochę porównać amortyzatorow powietrznych do sprezynowych, przykład? Dhx 5.0 air i coil, całkowicie inną charakterystyka pracy, można je porównać ale to dhx air jest podobny w pracy do coila a nie na odwrót! Z 2 strony miałem foxa 36 floata który był najlepiej pracującym amorkiem jakiego miałem i logiczne ze wersja tallas powinna chodzić lepiej, zonk bo jednak nie^^
: 01.02.2010 20:29:03
autor: randy-rockstiff
war23 pisze:miałem foxa 36 floata który był najlepiej pracującym amorkiem jakiego miałem i logiczne ze wersja tallas powinna chodzić lepiej, zonk bo jednak nie^^
Dlaczego Talas miał chodzić lepiej?