Strona 2 z 2

: 10.02.2010 12:52:31
autor: Spaced
0gór nie widzialem jeszcze sprzetu, który ma gware na uszkodzenia mechaniczne ;) Ogólnie trudno jest udowodnic, ze obrecz ma wade produkcyjna, a nie ze zabiłes ja na kamieniu. Do tego Mavic to francuska firma, a sprzet idzie przez harfe wiec gorszego połaczenia do egzekwowania gwary chyba niemógłbys trafic ;)

: 10.02.2010 12:55:23
autor: Maciex09
ja zagiąłem lekko obręcz na krawężniku i niestety nie uznali gwary ;/
a wątpie żeby ktoś rozwalił deemax'a (w sytuacji innej niż Delfs) ;)

: 10.02.2010 13:01:09
autor: 0gór
pozyjemy zobaczymy :]

: 10.02.2010 13:04:21
autor: Spaced
Maciex09 inna obrecz, to nie stary deemax, a i stary mega mocnych piast nie miał bo na gware musialem wysylac ;) Mavic jak wypuszcza sprzet race only to z reguły jest raczej wylajtowany. W XC tak było to i w dh bedzie ;)

: 10.02.2010 13:09:42
autor: 0gór
a gdzie w pl mozna dostac piasty ck ? :>

: 10.02.2010 13:38:07
autor: piotrex
wydaje mi sie ze Crazy Crank mial dystrybucje CK...

: 10.02.2010 13:50:29
autor: inspiration
A jest jakaś różnica między srebrnymi 2009 deemaxami a żółtymi 2010 :?:

: 10.02.2010 13:58:25
autor: Spaced
inspiration ultimate to nie sa zwykle deemaxy. Na 2010 jesli sie nie myle sa 2 modele deemaxów - zwykly deemax i ultimate. Ten drugi wazy koło 1900g (zwykly kolo 2100g) i jest raczej kołem race only niz do katowania go regularnie.

: 10.02.2010 16:22:05
autor: Zaborowski1
Spaced ultimaty dokladnie 1965g wiec jak za ta kase to szau bez.

: 10.02.2010 16:46:46
autor: Spaced
Zaborowski1 to co jest lzejsze za ta kase poza tym co wymieniłem? dt 5.1 raczej delikatniejsze obrecze maja, twoje koła zbiły sporo na dt revolution ale watpie w ich sztywnosc z tymi obreczami. Sensowny przyklad sztywnego koła do dh. Zreszta jakie szału bez? 90% ludzi dalej jezdzi na kołach po 2.4kg.

: 10.02.2010 16:52:17
autor: frango
Wagę kół można jeszcze "sporo" obniżyć używając szprych Sapim CX Ray, płaskie, bardzo lekkie, potrzeba trochę doświadczenia by zapleść koła, ale łatwo kontrolować skręcanie się szprych podczas naciągania/centrowania. Niestety bardzo drogie. Detal około 10pln/szt :|

OT: Spaced, Titec miało/ma serię komponentów oznaczonych logo Knocked Rated. Właśnie z roczną gwarą od zniszczenia :)

: 10.02.2010 16:59:04
autor: Spaced
frango tak ale to byly czasy kiedy nikt nawet nie widzial jak bike <20kg zlozyc ;) Nie wiem jak jest u nich dalej ale miałem ich siodło i lekkie nie było ;)

: 10.02.2010 17:02:45
autor: inspiration
No ale chyba te deemaxy mniej plastyczne od dt swissów ex1750 :?:

: 10.02.2010 17:58:27
autor: war23
inspiration eh nie wiem wasze problemy? Dt ex1750 są plastyczne jak nie wiem co a one też tanie nie są, jak ktoś jest taki elo i myśli ze jak złoży koła na revolutionach, dt 5.1d i jakaś piasta, to będzie miał super koła to fajnie ma, jeden koleś rozwalił te koło, zawodnicy nie oszczędzają ich, cały sprzęt, skoro kogoś stać na takie koła to MUSI sie liczyć z tym ze tego sie nie lata stopów na płaskie...