Strona 2 z 2

: 21.02.2010 19:39:38
autor: casperosensei
uuuu lekcja pokory dla co poniektórych... czyli jeśli siłą jest taka sama, to czy opłaca się bulić 2 razy tyle za j7?czy te regulacje są tego warte i przydatne w praktyce? to pytanie do ak47 a Ty czym się zatrzymujesz? :D

: 21.02.2010 21:31:19
autor: ak47
Organiczne klocki koolstop zapewniają największą siłę hamowania, większą nawet od klocków spiekanych np. EBC gold. Możliwe jednak, że w ekstremalnych warunkach spieki lepiej się sprawdzą. Ale na chwilę obecną nie udało mi się znaleźć w takiej sytuacji.

casperosensei Regulacja pad contact jest dla mnie bardzo przydatna. Korzystam z niej przy każdym wyjeździe. Dlatego mam J7.
J5 jest mało opłacalnym hamulcem przy obecnych cenach J3. Ale w niektórych rowerach zamontowanie J3 jest trochę niewygodne - chodzi o niemożność ustawienia wyjścia przewodu z zacisku. Zdarza się też haczenie szprych o zacisk...

Czym się zajmuję ? Studiuję medycynę, wydział lekarski we Wrocławiu. A wolnych chwilach naprawiam hamulce.

Dokładam jeszcze porcję zdjęć - porównanie rozkręconego zacisku J3 i J7. Tłoczki w J7 są maksymalnie wysunięte, przez co mogą sprawiać wrażenie większych!
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ponieważ mam tych hamulców od cholery, to zmontowałem sobie hybrydę "klamka J7+zacisk J3). Jeżeli mam być szczery to muszę napisać, że klamka była sztywniejsza niż w oryginalnym zestawieniu. I okazuje się, że zacisk J5/7 mimo, że jest skręcany 4(3x 4mm+1x5mm) śrubami, wcale nie jest sztywniejszy od zacisku skręconego 2 śrubami 6mm

: 21.02.2010 21:44:46
autor: avg
A tak skrótem, który jest najlepszy w kategorii cena jakość?

: 21.02.2010 23:41:23
autor: groochas
ak47 mialem na mysli srednice tloczkow w zaciskach. Same zaciski wizualnie są sporo mniejsze stąd mój wniosek. Jezdzilem na J3, 5 i 7, jezeli dla Ciebie sila hamowania w J3 jest taka sama jak w J5 czy J7, to powiem tylko tak - dziwna sprawa. A dzieckiem neostrady mozesz nazywac sobie swoich kolegów. Nic o mnie nie wiesz.