Strona 2 z 2

: 24.02.2010 19:36:16
autor: ruwenzori
Siemano
Nie jestem żadnym kumplem dragstara, nie znam go wogóle więc nie jest to żadna kryptoreklama jego oferty :D . Niedawno zakupiłem właśnie Super T Pro 03, chociaż nie przejechałem na razie na nim jakieś ogromnej liczby kilometrów ale z 100 % pewnością mogę stwierdzić że 2x HSCV bije wszystkie Juniory, Drop Offy, słabsze 888 i 66,domainy ( najniższy model i nie tylko), pike'a i manitou na głowę. Praca mimo ujemnych stopni na termometrze jest bardzo dobra, w takiej temperaturze wybiera prawie wszystko to aż strach myśleć co będzie wybierał przy 20 stopniach Celciusza :mrgreen:. Ja dałem 660 złotych za kompletny amortyzator z ośką, w bardzo dobrym stanie, z jedną niegroźną rysą na golenii.
Pozdro

Mam go w signie dsie, jest zadziwiająco niski, główkę mam na tej samej wysokości co kumpel w signie z duro. Upewnij się przed zakupem czy nie są korony popękane.

: 24.02.2010 21:06:25
autor: Vin_OSW
ruwenzori mógłbym całą Twoją wypowiedź skopiować, bo wszystko pasuje (nie licząc tego, ze ja mam Z150, a nie Super T) ;) Przy -15 wg. mnie praca raczej była identyczna jak latem (no może słabsza, ale ja tego nie odczuwałem).

: 24.02.2010 21:28:45
autor: ruwenzori
Właśnie ja nie jeździłem na nim w normalnych warunkach, ale podejrzewam że będzie pracował lepiej, chociaż jak praca zostanie taka sama to i tak jest zaje*** :D

Więc jeżeli chodzi o marzoki to polecam celować w amor z conajmniej jednym HSCV, a najlepiej dwoma albo jeśli RS to wyższy model domaina(nie pamiętam jakie to były liczby - chyba 318), tylko że domain w dobrym stanie kosztowałby dużo więcej, a pracy porównywalna by była.

: 24.02.2010 21:53:12
autor: popieeel
http://www.allegro.pl/item920242604_roc ... _stan.html
http://www.allegro.pl/item935759850_man ... ml#gallery
http://www.allegro.pl/item930827422_mar ... ml#gallery
ja wzialbym tego shermana albo te z150 bo tez bardzo fajne, a nie pakowal w jakies stare zlomy ktore maja tlumik a poza tym nie wiadomo czy pojezdzisz na nich wiecej jak miesiac a ta zetka jest i tak bardziej wypasiona i na dodatek w niezlym stanie, super t 03 jest bardzo fajne jak je kupujesz bo potem to roznie, a zdrowie jest jedno :D

: 24.02.2010 22:47:43
autor: Las3k_91 Ldz
popieeel, z tych tylko z150 chodzi jakoś porównywalnie, reszta to muł. Ale jest młodsza tylko o rok... Poza tym przesadzasz.

: 25.02.2010 09:59:51
autor: popieeel
Las3k_91 Ldz nie przyeczytaj dokladnie opis zetki:P

: 25.02.2010 12:31:03
autor: GgG
Miałem shermana z tcp+, po całkowitym serwisie działał minimalnie lepiej od duro, wolę pracę drop offa niż tego złomu. Pomyśl, czy na pewno chcesz juniora 2003 - to ma już 7 sezonów za sobą, z zewnątrz może ładnie wyglądać, ale środek może być w nie najlepszym stanie. Kolega kupił 888rc, wszystko ładnie działało, aż pewnego dnia rozleciał mu się na kawałki tłumik odbicia, nowy kosztuje połowę tego co inne 888. Ten z1 mógłby być fajny, bo nie wiele używany. Jak nie to pomyślałbym nad stormem, w tej cenie dostaniesz nowego z gwarancją.

: 25.02.2010 14:56:46
autor: KilofeQ
Tyle, ze Storma ciezko dostac :).. Chyba zdecyduje sie na Super T

: 25.02.2010 16:24:02
autor: Vin_OSW
popieeel pisze:stare zlomy ktore maja tlumik
Nie ma co... lepiej mieć elastomer... nie ma się co w nim popsuć...
Ja pier...

: 25.02.2010 16:32:27
autor: ruwenzori
popieeel pisze: nie pakowal w jakies stare zlomy ktore maja tlumik a poza tym nie wiadomo czy pojezdzisz na nich wiecej jak miesiac
Przyznam Ci rację, choć nie do końca. Zawsze się możesz tak naciąć i to nie ważne czy amor z 2003 czy 2009 roku jest. Wiadomo, że im starszy tym większę szanse na kupienie rozsypanego amortyzatora, ale gdy dopytasz się o wszystko i nic nie podejrzane się nie będzie wydawać to powinno być ok, ale gdy ktoś chcę mieć 100 procent pewności to niech kupuje nowe części...

Co do super T 03, z150 i innych amorów na HSCV to za podobną ilość mamony napewno nie wyrwiesz równie dobrze pracującego amortyzatora.

: 25.02.2010 16:46:41
autor: KilofeQ
A powiedzcie mi czy rocznik 2003 Super T ma dwa tlumiki HSCV? Widzialem w google, ze nie ktore Super T mialy jeden HSCV i drugi SSV. Aha i jeszcze co mam sprawdzic dokladnie jak bede cos kupowal?? Na co sie patrzec?

: 25.02.2010 17:20:13
autor: MLYNoBIKER
KilofeQ Super T 2004 miał 1x hscv i 1x ssvf

To ja powiem tak o juniorach;
2003 ssvf ale plastikowy tłumik do mnie nie przemawia, nie przykręcana korona też.
2004 ssv wszystko spoko, tylko to mocowanie osi.. lubi pękać
2005 ssv aluminiowe tłumiki, konstrukcja prosta i fajna, 0 plastiku. i w koncu normalne mocowanie osi więc przewaga mocowaniem i rocznikiem nad 2004
2006 tego akurat nie rozbierałem, posiada dodatkową regulacje ale to już nie ta praca co w starszych rocznikach (może był jakoś dziwnie ustawiony czy brudny, nie wiem nie rozbierałem go)

Dlatego jestem za 2005
http://www.pinkbike.com/photo/2400935/

: 25.02.2010 19:49:41
autor: ruwenzori
Co do Super T

The 2003 version has HSCV on both legs, versus the 2004 which has an SSV on one and HSCV on the other. This prometed me to purchase the 2003 even after the company announced their 2004 line-up.

All the riders on www.southerndownhill.com pursuaded me to get the Super T, saying the HSCV cartridges were well worth the extra £130. After riding the fork I agree, thanks guys!!


( za http://www.mtbr.com/cat/older-categorie ... 15crx.aspx)

Patrz na to czy korony nie mają takich małych(szczególnie marzoki) pęknięc które często się pojawiają, ale za to rzadko powiększają tak żeby zagrozić czymś większym, poprostu są :wink:, ale lepiej żeby ich nie było bo nigdy nie wiadomo czy będą dalej pękać. Sprawdź czy golenie górne nie są porysowane na tyle żeby wyciągać olej albo szarpać uszczelki, czy golenie dolne całe i czy wystarczająca jest długość rury sterowej, przy dwupółce weź poprawkę na szerokość półki amora( wiem że jest znikoma, ale może być decydująca w przypadku przykrótkiej rury i może się okazać że jednak np. trzeba będzie zmienić mostek). Jak ma duże rysy jest leciutko krzywy czy np. trzeba tylko symbolicznie korek kropelką skleić bo pęka to nie zawracaj sobie takim sprzętem głowy.