Strona 2 z 2

: 24.02.2010 19:48:49
autor: tuha
tak jak doradził ravfr poluzuj sruby od dolu i lekko stuknij gumowy młotkiem aby pusciły(mogli ci przejsc powietrze do dolnych lag ja mialem taki problem) jesli nie pomoze to zrób serwis(nie jest trudny i zajmuje kolo 20min) wszelkie manuale i insktrukcje do tego sa powszechnei dostępne.Tak czy tak dziwna sprawa jak na nowy amorek

: 24.02.2010 19:56:03
autor: Schodek
..bywa tak nawet z nowymi amorami, w końcu to masowe składanie w Chinach i może się trafić seria z wadami.

A nie jest tak że kupione w Europie ma gwarancję w unijnym zasięgu?? coś mi się zdaje że nie mają prawa odmawiać na gwarancji serwisu

: 24.02.2010 20:31:31
autor: siwy-84
gdyby powietrze się przedostało do komory negatywnej to amor by się zapadł i nadal skok by wykorzystywał.

na 99% przedostał ci się olej z tłumienia do dolnej goleni, wystarczy wymienić oring w tłumiku. koszt takiego oringa to jedyne 50gr

jeżeli dobrze pamiętam to oring ma 12,5x3,5mm

: 24.02.2010 21:19:45
autor: Pawian1988r
Schodek Tak się właśnie składa że dzwoniłem do Harfy-harryson i powiedzieli mi jasno AMORTYZATOR NIE MA POLSKIEJ GWARANCJI I LYPTON taka z nimi gadka..;/ ich to nie obchodzi ze rower ma UNIJNĄ gwarancje a POLSKA jest w Unii;/ jedynie udzielili mi informacji iż serwis około 200zł kosztuje u nich:) ale co zrobić:) takie życie już w tej Polsce...;/

więc jutro zobaczę co i jak ile oleju się wyleje i napisze wam tu co się działo:)

A POWIEDDZIE MI JESZCE JAKI OLEJ LAD DO TAKIEGO AMORA? (do innych lałem Molil'a lub jakiś inny samochodowy;] do goleni oczywiści) do tłumika tez nie mam pojęcia jaki lać..;/

: 24.02.2010 21:26:59
autor: ravfr
SAE 5 do tłumika , 15 do goleni. Nie pamietam ilości ,rozpiske mam w robocie, ale powinno byc gdzieś na necie.

: 24.02.2010 21:33:44
autor: blackdemon
Pawian1988r pisze:ich to nie obchodzi ze rower ma UNIJNĄ gwarancje
To idz do UOK, na co czekasz?

: 24.02.2010 21:40:36
autor: Korean_Boy
do smarowania slizgów po 15ml oleju 15WW na 1 strone

do tlumika 150 ml oleju 5WT

do solo air 3-5ml oleju 5 WT

Polecam maunal z www rockshox , wszystko jest pięknie opisane krok po kroku i raczej cięzko cos spieprzyć.

: 24.02.2010 22:05:48
autor: brooce
Korean_Boy pisze:do solo air 3-5ml oleju 5 WT
Korean_Boy pisze:wszystko jest pięknie opisane krok po kroku i raczej cięzko cos spieprzyć.

Lecz ja widzę że do solo-aira wlewa się olej 15W ;) Jak byk, na stronie sram'a.

(aaa, i po 10ml do dolnych goleni)

: 24.02.2010 22:51:19
autor: Pawian1988r
Korean_Boy , brooce
jutro go rozkręcę według http://www.sram.com/_media/pdf/rockshox ... c_en_b.pdf tej stronki:) i zobaczę co się tam dzieje:) i dam wam znać:) tak będzie najszybciej i najlepiej chyba:)

: 25.02.2010 17:36:59
autor: Pawian1988r
Wiec sprawa wygląda tak: amor rozebrałem, nie dostrzegłem żadnych wad w tłumiku, wszystkie uszczelki są dobre jedynie co mnie zastanawia to ze w tłumiku było nie 245ml oleju jak powinno być tylko około 100-130ml;/ i teraz nie wiem ile miało być w nim oleju bo w manualu z boxxera 2010 jest podane 245ml 5wt więc jest pytanie gdzie się podziała reszta?? bo nie miałem wycieku. Amortyzator był wcześniej suchy:( i teraz nie ma czym zalać od nowa amora;/ w następnym poście dam fotki tłumika i reszty:)

: 25.02.2010 17:50:18
autor: Korean_Boy
patrz na manuale do boxxera 2006-2009 - do tych roczników wchodzi 150 ml !!!


boxxery na 2010 maja 35mm lagi i co za tym idzie szersze tlumiki wiec idzie wiecej oleju.

: 21.03.2010 11:06:47
autor: Pawian1988r
Witam wiec co do problemu pisanego wyżej powiem tak że JEST ON NADAL NIEWYJAŚNIONY tak do końca... Owszem Amortyzator działa:) wystarczyło go on nowa ZALAĆ:) czyli najprostsze głupstwo jakie można było sobie wyobrazić:)

Dzięki wszystkim za Pomoc:)
Temat zamykam:) mam nadzieje że jeszcze komuś się przyda:)
Pozdrawiam:)