Strona 2 z 2

: 17.03.2010 20:58:03
autor: war23
Ee a moze juz lepiej kupic duncona alano :D Tak nawiasem wypada nawet lepiej ^^

: 17.03.2010 21:10:37
autor: GgG
war23 haha tak, dartmoora creepera jeszcze lepiej :D

Intensa w 90% pewnie i tak kupią fani marki, których stać na taką ramę. Wezmą ją, bo to intense, nawet, żeby miała kosztować więcej :0

: 17.03.2010 21:28:38
autor: grzesiekfrchelm
Grzechu masz racje... chciałem zawsze intensa sztywnego i wkońcu kupiłem:)ale cena przy yeti to tak jak tazer przy creeperze...

: 17.03.2010 22:06:39
autor: war23
GgG no no ^^ ale seryjnie alano super opinie zbiera xd ale w tej cenie to yeti i kurcze wydaje mi się czy comencall ten karbonowy wypada też tak jakos?

: 17.03.2010 22:15:07
autor: grzesiekfrchelm
commencal sztywny Ti kosztuje 2x co yeti jak nie lepiej;/zastanawiałem się nad jego zakupem ale cena mnie odstraszyła i wypadło na tego tazera zobaczymy jak się spisze

: 17.03.2010 23:32:10
autor: GgG
war23 Wiesz, creeper też podobno ma takie świetne geo, nie waży tony, do tego kosztuje poniżej 400zł, a dało się wyrwać nówki za 300zł. Żyć nie umierać, ale to cały czas dartmoor :) Gdzie mu do intense, nawet, żeby ważył tyle samo, to będzie za intense'm, nie przed. Dartmoor dla plebsu :D

: 17.03.2010 23:50:35
autor: bamix71
Panowie wszystko jest dla ludzi...jedni dostają kaske od rodziców a inni ciężko pracuja...
dlatego też jest tyle sprzętu na rynku...jest sprzęt "niszowy" oraz jak to napisał GgG dla "plebsu"
zresztą sam sprzęt nie jest ważny tylko Osaba która na nim jezdzi oraz to co ma w głowie :wink:

: 18.03.2010 00:00:43
autor: war23
bamix71 zgodzę sie ale osoba dobrze jezdzaca MUSI posiadać wkońcu jakiś sprzęt żeby byl progres, na przetyranym i mało pracującym amortyzatorze pojezdzisz znacznie gorzej niż na
Dobrym , mysle tutaj o osobach która jeżdżą dobrze, chodź fakt faktem, u intensa płacimy za znaczek, naklejke, lakier, znaczek, pudełko, znaczek oraz chyba ramkę xd bo ja ciągle nie rozumiem śmiesznie wysokie ceny, fakt faktem że sprzęt ma klasę sama w sobie ale i tak przesądzają xd to już wolę duncona xd

: 18.03.2010 00:23:32
autor: bamix71
war23...znasz Moje zdanie?nic do bani i tyle :wink: a Intense to Intense :mrgreen: po Jackalu będzie wiadomo co...

: 18.03.2010 07:01:35
autor: Chrabał
Znane są parametry tego sprzęciku ? chociaż waga ?

: 18.03.2010 07:07:51
autor: nopainnogame
GgG wiesz ramki typu Scott Voltage też kosztują ponad 2 tyś. i mnie to nie dziwi. Zagranicą zarabiaja inaczej i takie ramki są powszechne, to nie jest żadna kosmiczna technologia. Nie ma co porównywać do ramek np. z 2008 r. bo sprzęt z czasem strasznie tanieje. Teraz też można wyrwać tanio ramki pokroju starego Jackala,czy P.3 . U nas jak kupisz NOWEGO fulla za 10tyś. to wszyscy mówią,że to masa kasy,a jak patrzeć realnie to kupujesz sprzęt z niskiej/średniej półki (bo te odczucia też są wzgledne).

: 18.03.2010 23:09:17
autor: bodzio2k
bamix71:
Nikt mi i nikomu innemu nie każe kupować tego złomu. Kwestią jest ile takich ram zobaczysz na żywca. Osobiście mam to w nosie. Znam równie ,,kultowe'' marki (patrz Sunn z Tyluzy), które są dokłądnie dwa razy tańsze i niczym nie ustępują warsztatowi z USA. Być może nowy dartmoor jest dla plebsu ale czym do ch.uja Wacława różni się od intwnsywnego blaszaka?!?

: 18.03.2010 23:32:44
autor: bamix71
bodzio2k:
...nie no po co ta spina :wink: ale jeżeli intens to złom a kultowy sunn tańszy 2 razy i niczym nie ustępuje tazerowi ta ja jestem laikiem :mrgreen:
p.s mowa o tym sunnie?
http://www.sunnbicycle.com/english/prev ... ump?/=spec
jak tak to szacun :twisted:

: 19.03.2010 06:52:32
autor: Chrabał
bamix71, chodzi o to że np w przypadku zjazdówek, ogólnie fulli konstrukcja, system itp ma ogromne znaczenie - może sprawić że rama jest zapierdzista, albo zupełnie do dupy. W przypadku sztywniaka do 4X prostota konstrukcji jest na tyle duża że nic niesamowitego nie można wymyślić czy opatentować. Taka ramka musi być jedynie sztywna i w miarę mało ważyć - to wszystko. Ramy takie jak wspomniany Sunn Forestjump 4X (1200 pln) czy Author Prokop (1000 pln) poza aspektami wizualnymi w działaniu nie różnią się niczym od tego Tazera, a jednak różnica w cenie jest porażająca. Jeszcze mógłbym to zrozumieć gdyby Tazer ważył 1,5 kg przy zachowaniu wysokiej sztywności .... dlatego przydałyby się paramerty techniczne ramki :)

: 19.03.2010 09:06:35
autor: bodzio2k
bamix71:
Inżynierowie z Tuluzy (gdzie oprócz Sunna swoją manufakturę ma również Airbus Consorcium) ramki takie jak ten tazer robili ponad 10 lat temu i nadal można na nich fruwać:
Legendarny perimietric w wersji 26"
Tazer podobnie jak reszta blachary z pustynnego garażu w Kali4ni pode mną roku nie wytrzyma.
Miłego dnia, bierę się za robote. :mrgreen:

: 19.03.2010 09:31:34
autor: KaKTuSSS
bodzio2k info o parametrach będzie dziś lub jutro.

: 19.03.2010 09:56:42
autor: ArthurGreen
Chrabał pisze:bamix71, chodzi o to że np w przypadku zjazdówek, ogólnie fulli konstrukcja, system itp ma ogromne znaczenie - może sprawić że rama jest zapierdzista, albo zupełnie do dupy. W przypadku sztywniaka do 4X prostota konstrukcji jest na tyle duża że nic niesamowitego nie można wymyślić czy opatentować. Taka ramka musi być jedynie sztywna i w miarę mało ważyć - to wszystko. Ramy takie jak wspomniany Sunn Forestjump 4X (1200 pln) czy Author Prokop (1000 pln) poza aspektami wizualnymi w działaniu nie różnią się niczym od tego Tazera, a jednak różnica w cenie jest porażająca. Jeszcze mógłbym to zrozumieć gdyby Tazer ważył 1,5 kg przy zachowaniu wysokiej sztywności .... dlatego przydałyby się paramerty techniczne ramki
Święte słowa.. Geometria i sztywność..

: 19.03.2010 18:19:20
autor: GgG
Z tego co mi wiadomo, to goła rama waży 1560g, ale nie wiem jak jest w rzeczywistości.