Strona 2 z 2

: 07.06.2010 12:16:12
autor: swiechu56
Jaki smar trzeba mieć na uszczelki? Trzeba kupować tego drogiego JUDY BUTTER? Czy ten cały olej Pit-stop ? Czy styknie jakiś castrol 15W?
No i jeszcze mam pytanie, jak ściągnę regulacje od rebounda to w manualu przy demontażu pisze ze 2-3 razy przekręcić i uderzyć młotkiem gumowym... a dalej w manualu przy montażu pokazane jest jak tą śrubkę od zewnątrz się wkręca a wcześniej przecież wbijało się do środka... sorki ale tego nie kminie pogubiłem sie :cry:
A 40ml oleju idzie na lage ze sprężyną (boxxer team)??

: 07.06.2010 12:53:18
autor: GgG
swiechu56 Masz amortyzator za ponad 2 tyś i nie masz na judy butter? :roll: kup duro. A w śrubę puka się po to, żeby tłumik/ popychacz czy co tam siedzi "odłączył" się od goleni. Jak już tłumik pójdzie w dół to śrubkę po prostu wykręcasz.

: 07.06.2010 21:12:26
autor: swiechu56
GgG po prostu nie widzę sensu kupowania za 50 zeta małej puszeczki smaru...
Wyczytałem gdzieś że smar ten nie może zawierać litu.
Polecano Motorexa Bike Grease 2000 a znalazłem jeszcze Teflon Grease Finish Line.
Obydwa w granicach 30zł za 100g więc starczyło by na nie jeden serwis...
Co sądzicie o tych zamiennikach?

edit:
Znalazłem starszy temat o tych zamiennikach więc nie pytam o to już.
Ale mam inne pytanie. Do której goleni w TEAMIE mam wlać 10ml oleju a do której 40 ?

: 07.06.2010 22:46:29
autor: bottle
http://www.youtube.com/watch?v=p9Xd4BQ2ghE

Masz jeszcze możesz sobie tuning zrobić:D

Edit: Ja do Z1 używam smaru RST bez litu i moim zdaniem różnicy nie poczujesz.