Strona 2 z 3
: 19.04.2010 22:53:17
autor: Killo
Co do Spank'ów - co użytkownik to opinia. Ciężko tu oceniać po komentarzach/opiniach.
Kruk Póki co to tak robię, jeżdżę póki coś się nie zepsuje, ale cześć napraw/przymusowych wymian wolę uniknąć przed czasem

Twój pech do siodełek oznacza tylko tyle że musisz zacząć eksperymentować, a nie iść utartymi szlakami.

: 26.07.2010 18:29:28
autor: Killo
Update....
: 28.07.2010 17:50:16
autor: motomysz
michalnz Szczęki jakoś Stiffów nie skasował, a starał się. Obręcze są "miękkie" i podatne na wgnioty, toteż nie nadają się do DH na niskim ciśnieniu i tyle. Ja jeżdżę na Subrosach, narobiłem trochę wgniotów ale ogólnie koło się trzyma idealnie, przy czym jeździłem na naprawde niskich ciśnieniach.
Killo pisze:XLR-8R w zależności od rocznika miały różny kształt rury podsiodłowej
A czy przez przypadek nie było tak, że to właśnie XLR-8R miał prostą, a XLR-8 giętą

bo coś mi sie wydaje, że własnie tak było
Btw. fajnie się wymawia te nazwy, zawsze mnie to jarało :P (tzn dawno temu, jak śliniłem się na widok takiej ramy hehe oj dawno to było).
: 29.07.2010 22:31:40
autor: Killo
Wiesz chyba masz rację. Śledząc modyfikacje i zmiany tej ramy w czasie już się nieźle pogubiłem. Tym bardziej że patrzę na:
http://www.dabombbike.com/web/warning/200607fram.html i już mamy totalne zamieszanie.
Ta rama żebym nie skłamał jest na tyle ciekawa że jest to model przejściowy między XLR'em, a Sputnikiem?
Mnie ta nazwa czasem wkurza, nim ją wypowiesz minie pół dnia^^ ale lubię ten sprzęcik. Mimo swego trochę już oldtimerowego wieku daje rade, a z czasem może wyjdzie całkiem sympatyczna maszyna.
: 26.08.2010 13:50:19
autor: antidote
Aż się musiałem zalogować ;D Co do wymiany to sam wiesz, pierwsze to te klocowate koła i jakaś hydraulika

Później obowiązkowo amortyzator (zawsze mnie wkurza fakt, że ludzie piszą FR/dh, a patrzę na amor - 2 półka ;p to raczej nie idzie ze sobą w parze ;p) I jeżeli chodzi o Twoją wypowiedź na temat duro - jak na moje jest bardziej sztywniejsze od Twojego rst, co nie zmienia faktu, że w obu amorach trzeba trochę bebechy przerobić pod siebie, ja jakiś czas temu postanowiłem się z moim pobawić i teraz pracuje miodzio, zupełnie inny amortyzator, zobaczymy jak będzie z pracą w zimę

Możesz polować na jakieś 888 tylko omijaj szerokim łukiem te z 2008 roku bo podobno większość amorów to wielka kupa i strasznie się sypią. Później bym celował w wymianę kierownicy, nie przemawia ona do mnie po ilości połamanych sztuk jakie widziałem. I tym razem nie kieruj się sentymentem - tylko głową

Bo będziesz na tym jeździł, a nie robił sobie ozdobę, która będzie wisiała na ścianie

: 09.09.2010 11:53:47
autor: Killo
Jedno koło już zmienione, następne w planach. Hydraulika jest

Czemu według Ciebie FR/DH wyklucza się z amortyzatorem dwu-półkowym? Jedynie co to przyczepiłbym się że charakterystyka pracy może się wykluczać. Patrząc po grubości goleni i lag to duro jest sztywniejsze ale nie zamieniłbym się za nic na świecie. Kierownica i mostek zmienię jak uporam się z bazowymi częściami, mam coś na oku ale to z czasem.
Update! Nowe koło na tył+heble -> foty jak dorwę się do aparatu
: 10.09.2010 22:06:10
autor: agressor
jak dla mnie to jest sputnik. XLR8 to była ta z zaokrągloną rurą podsiodłową.
Natomiast XlR8R różniło się od sputnika głównie tylnym trójkątem sputnik miał poziome haki a XlR8R pionowe.
: 11.09.2010 22:12:56
autor: Killo
Dokładnie jak mówisz XLR8 - wygięta w banan rura podsiodłowa. XLR8-R - prosta rura podsiodłowa. Dziękuję tu Motomyszy za oświecenie,a Tobie za potwierdzenie informacji.
agressor pisze:Natomiast XlR8R różniło się od sputnika głównie tylnym trójkątem sputnik miał poziome haki a XlR8R pionowe.
Prawie masz rację tyle że obie te ramy mają zupełnie inną geometrię. Pozornie z wyglądu są do siebie podobne ale tylko pozornie. U mnie są haki sputnika i wszystkie wymiary XLR'ki, nie wiem jak jest z kątem główki bo nie mierzyłem.
: 22.09.2010 16:09:02
autor: pietreg
Fajna maszyna
Czy rockring mexicana spełnia swoje zadanie i powiedz jaką masz wersje bo mam zamiar go nabyć
: 23.09.2010 09:12:26
autor: Killo
Thx =)
Pojedynczy w żadnym wypadku - tylko 2mm atrapa, ja mam 2 wrzucone obok siebie i póki co żyją choć po 2 tygodniowym wyjeździe w góry są one już nieco zdemolowane. Lepiej dozbieraj i upoluj 5mm Truvativ'a/Dartmore/Shimano/cokolwiek lepiej na tym wyjdziesz.
: 09.11.2010 22:48:51
autor: LestatBiker
Miazga! Graty amora! Kupuj fulla!

: 12.01.2011 00:12:03
autor: GgG
Ale bydle

Nie boisz się o główkę? Jak jeździ się na ht z monsterem?

: 12.01.2011 01:40:52
autor: Killo
"Kawałek" rowerku jest. Generalnie nie boję się jakoś wyjątkowo o główkę, o ile będę dolatywał do lądowań i nie będę walił flatów. Co uroczyście tu obiecuję. (tak czy siak wnikliwie spoglądam na Nią, a ona na mnie. Potem znów, ja na nią... - to niczemu nie szkodzi). Obniżony maksymalnie na półkach - 5mm od uszczelek zamykam skok. Geometria nie jest aż tak straszna jak to wygląda na foto.
Tyle ile sobie pośmigałem to powiem że bardzo sympatycznie. Miękko, lekko i przyjemnie, ładnie wszystko wybiera, w bandy sympatycznie wchodzi, swobodnie mieszczę się na sprzęcie, a trochę metrażu mam. Brakuje tylko damperka pod siodełkiem, ale to z czasem.
Ps. Najważniejsze - nurkowanie roweru to jakiś chory mit stworzony przez zazdrośników

: 12.01.2011 17:08:04
autor: Pablo666
It's Patologia man.. ; ]
: 12.01.2011 20:20:09
autor: Killo
Pablo666 pod jakim względem? Nie jest może to najszczęśliwsze połączenie, ale też nie jest to set docelowy.
: 26.01.2011 23:35:24
autor: MUSZEL
Killo pisze:Dartmore
Dartmoor kolego
Killo pisze:Kenda Nevegal Stick-E 24x2.5"
gdzie to dorwałeś...?
Ogólnie gratulacje fajnego sprzętu

: 26.01.2011 23:51:21
autor: Killo
MUSZEL a thx! literówka się zakradła.
Akurat tak się złożyło że kupiłem tylne koło razem z tą oponką. Jak zajadę ten zestaw gum będę pewnie brał komplecik Nevegali
Na bank będzie u dystrybutora, który mi siedzi pod nosem w Solcu Kujawskim
Aljot ->
http://www.aljot.pl/
Stronka oficjalna ->
http://kenda.pl/ Jak z Nimi zagadasz to powinni Tobie sprzedać kapcia =)
Dziękuję dziękuję! =) Twój też stylowy! Chociaż trochę mnie dziwi zmiana wahacza z 26' na 24'...
: 27.01.2011 00:05:37
autor: MUSZEL
Dzięki, spróbuje sie czegoś dowiedzieć
Killo pisze:Chociaż trochę mnie dziwi zmiana wahacza z 26' na 24'...
krótszy tył + niżej suport + mniejsze koło=zwinniejszy, uniwersalniejszy, o lepszym geo, łatwiejszy do ciągnięcia itp. bike do FRki

bo z BH tych roczników nigdy downhilówki nie zrobisz
: 27.01.2011 11:19:26
autor: Killo
Oni na bank wiedzą
To akurat wiem że z tych BH pełną gębą DHacza nie zrobisz, za to fajna FR'kę jak najbardziej. Czekam na foty z nowym kółkiem i wahaczem. Mnie się akurat podobało u Ciebie koło 26 z tyłu, ten bike przez to był bardziej unikatowy, ale teraz zyska sporo przez tą zmianę.
Rower już nie istnieje w tej postaci...