Strona 2 z 4
: 06.05.2010 15:45:07
autor: Wito
Forumowicz tył alu ,z tego co czytałem to przód ma coć karbonu ,ale tylko wersja teamowa
: 06.05.2010 15:52:14
autor: wojtasu
Kurde pukla nie ma. Cholernie mi się nie podoba

: 06.05.2010 16:27:48
autor: Schodek
BikerJG pisze:nie zeby dlatego ze mam starsza, ale wg mnie obrzydliwa, poza tym z carbonu? Nie chodzi o wytrzymalosc sama z siebie, ale komus kamyczek z pod opony strzeli w zlym kierunku i mamy po ramie.
... rozumiem że w xc nie latają kamienie na trasie ??
karbon za chwilę ( kilka sezonów ) obejmie prowadzenie w peletonie

: 06.05.2010 16:36:22
autor: podnietek
Eeee, hola hola!! Garb w Nomadzie tez dobrze wyglada

: 06.05.2010 17:06:05
autor: Forumowicz
Dawać tylny trójkąt z 'węgla'! a nie, 50/50 ; ) : )
Mnie, choć w sumie to nie odbiega jakoś wielce od przedniego trójkąta, ale nie pasuje ten tył... pewnie przez to całość jako rama/rower dziwnie trochę wygląda.
Ale co jak co, 'węgiel' to jednak przyszłość : ) no i estetycznie wygląda to po prostu super! bez żadnych brzydkich 'spawów' ; )

: 06.05.2010 17:26:03
autor: boogiel
Cudo! przygarnąłbym:D
: 06.05.2010 17:27:17
autor: naze77
Jak dla mnie enduro padaczka.... Ciekawe ile będzie kosztować i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P
: 06.05.2010 17:36:51
autor: Forumowicz
naze77, urzywanej na pewno nikt nie kupi...
Nowe zdjęcia:
Santa Cruz Carbon V10.4 Part 2
: 06.05.2010 18:02:12
autor: frango
Mi też się podoba, bardzo

Z tego co czytałem to schudła o 900g, tylko jakoś nie doczytałem czy tylko dzięki użyciu włókna w przednim trójkącie, czy również za strawą zastosowania Vivida Air.
: 06.05.2010 18:05:47
autor: quilong
Bolid F1 w zjezdzie

co do uszkodzen to wystarczy dac jakas gumowa oslone od spodu i powinno byc ok

[/list]
: 06.05.2010 18:14:28
autor: speedy
: 06.05.2010 18:30:05
autor: wojtasu
speedy pisze:
W czerwcu ja sobie zamówię!!!
Chyba plakat

:P
: 06.05.2010 18:37:49
autor: .proXof
Mi to się kojarzy z jakąś ramą xc, starsza wersja z garbem była ładniejsza. lecz muszę przyznać, że odwalili kawał dobrej roboty

: 06.05.2010 19:34:38
autor: EZrider
Zobaczymy jak będzie z progresją skoku, czy dalej będą tendencje do topienia się.
I znowu ABCDEFG wheel-path?

: 06.05.2010 20:33:50
autor: AlanCK
naze77 pisze:i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P
naze77 mogę Cie prosić żebyś rozwinął myśl
Chodzi Ci o zmęczenie materiału, czy może masz jakieś inne przeciwskazania
A kto Ci kupi aluminiowego sundaya z 4 letnim przebiegiem?? Materiał musi być zmęczony, nie wiadomo po jakich użytkownikach taki sprzęt, a mimo tego sundaye z allegro schodzą moment
BTW, mam nadzieję że chodziło Ci o ramę u
żywaną

: 06.05.2010 21:19:46
autor: kuwer
mi osobiście się bardzo podoba. Jednak na pewno nie będzie to rama pancerna jak glory. Za parę lat zobaczymy jak z wytrzymałością. trzeba się po prostu przyzwyczaić do nowych rozwiązań.
btw. jakbym miał pieniądze to raczej bym nie ryzykował kupna od razu jak wyjdzie na rynek, bo może być rożnie
: 06.05.2010 21:24:45
autor: adu
naze77 napisał:
i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P
naze77 mogę Cie prosić żebyś rozwinął myśl Wink
Chodzi Ci o zmęczenie materiału, czy może masz jakieś inne przeciwskazania Question
Sądzę, że naze77 miał na myśli, że piszemy uŻywaną, a nie uRZywaną.

: 06.05.2010 21:28:08
autor: Spaced
Dobrze, ze santa weszła na rynek oprócz gt bo moze rama ponizej ceny fury bedzie. Ludzie w koncu przestana pleść bzdury o wytrzymałosci carbonu jak santa dobrze rame złoży. Problemy z materiałem kiedys wynikały z technologicznego niedopracowania. To jak kiedys robiono sprzet carbonowy na prawde nie było wiele powyzej poziomu domorosłego konstruktora ale sytuacja sie zmienia. Bawi mnie to pieprzenie o materiale - gt zrobilo fury z carbonu by miec MOCNIEJSZA rame, syndicate przesiada sie na edge by miec MOCNIEJSZE koła, a wszyscy martwia sie, ze zmiana materiału osłabi wytrzymałosc. Rzeczywiscie lepiej wylajtowany alu rower jak session 88 w roczniku 09 bo alu wytrzymalsze... Jezu przestancie plotek podwórkowych słuchać bo jestem przekonany, ze spora czesc tego forum nie bedzie w stanie tej ramy zajechac.
A co do wytrzymałosci glory - a na co komu taka? Znam przypadki pekajacych glorek i przy takich nadmiarach materiału to juz nie ma sensu bo ramy nawet o mniejszej wadze ida juz w wyjatkowych sytuacjach.
: 06.05.2010 21:44:53
autor: quilong
Spaced co do wytrzymalosci to w 99% ludziom chodzi o wytrzymalosc na uszkodzenia, np aluminiwa rama z 1 cm wgniotem praktycznei niw traci nic na wytrzymalosci, a co jesli rama carbanowa uderzy sie o taka sama skale i przetnie wlukna? mysel ze ma sie wtedy problem
Edit: z tego co slyszalem od ibis to ciezko jest tak uszkodzic rame, ponoc fury tez ciezko uszkodzic kamieniami, no ale ludzie nie maja z tym doswiadcenia i sie martwia, swoja droga to nie ma co im wierzyc na slowo
