Strona 2 z 4

: 06.05.2010 15:45:07
autor: Wito
Forumowicz tył alu ,z tego co czytałem to przód ma coć karbonu ,ale tylko wersja teamowa

: 06.05.2010 15:52:14
autor: wojtasu
Kurde pukla nie ma. Cholernie mi się nie podoba :wink:

: 06.05.2010 16:27:48
autor: Schodek
BikerJG pisze:nie zeby dlatego ze mam starsza, ale wg mnie obrzydliwa, poza tym z carbonu? Nie chodzi o wytrzymalosc sama z siebie, ale komus kamyczek z pod opony strzeli w zlym kierunku i mamy po ramie.
... rozumiem że w xc nie latają kamienie na trasie ??

karbon za chwilę ( kilka sezonów ) obejmie prowadzenie w peletonie :mrgreen:

: 06.05.2010 16:36:22
autor: podnietek
Eeee, hola hola!! Garb w Nomadzie tez dobrze wyglada :wink:

: 06.05.2010 17:06:05
autor: Forumowicz
Dawać tylny trójkąt z 'węgla'! a nie, 50/50 ; ) : )


Mnie, choć w sumie to nie odbiega jakoś wielce od przedniego trójkąta, ale nie pasuje ten tył... pewnie przez to całość jako rama/rower dziwnie trochę wygląda.

Ale co jak co, 'węgiel' to jednak przyszłość : ) no i estetycznie wygląda to po prostu super! bez żadnych brzydkich 'spawów' ; ) :twisted:

: 06.05.2010 17:26:03
autor: boogiel
Cudo! przygarnąłbym:D

: 06.05.2010 17:27:17
autor: naze77
Jak dla mnie enduro padaczka.... Ciekawe ile będzie kosztować i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P

: 06.05.2010 17:36:51
autor: Forumowicz
naze77, urzywanej na pewno nikt nie kupi... :roll:



Nowe zdjęcia:

Santa Cruz Carbon V10.4 Part 2

: 06.05.2010 18:02:12
autor: frango
Mi też się podoba, bardzo :)
Z tego co czytałem to schudła o 900g, tylko jakoś nie doczytałem czy tylko dzięki użyciu włókna w przednim trójkącie, czy również za strawą zastosowania Vivida Air.

: 06.05.2010 18:05:47
autor: quilong
Bolid F1 w zjezdzie :) co do uszkodzen to wystarczy dac jakas gumowa oslone od spodu i powinno byc ok :)[/list]

: 06.05.2010 18:14:28
autor: speedy
W czerwcu ja sobie zamówię!!! :D :lol: :twisted:

: 06.05.2010 18:30:05
autor: wojtasu
speedy pisze:
W czerwcu ja sobie zamówię!!!
Chyba plakat :D :P

: 06.05.2010 18:37:49
autor: .proXof
Mi to się kojarzy z jakąś ramą xc, starsza wersja z garbem była ładniejsza. lecz muszę przyznać, że odwalili kawał dobrej roboty :D

: 06.05.2010 19:34:38
autor: EZrider
Zobaczymy jak będzie z progresją skoku, czy dalej będą tendencje do topienia się.
I znowu ABCDEFG wheel-path? ;)

: 06.05.2010 20:33:50
autor: AlanCK
naze77 pisze:i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P
naze77 mogę Cie prosić żebyś rozwinął myśl :wink:
Chodzi Ci o zmęczenie materiału, czy może masz jakieś inne przeciwskazania :?:

A kto Ci kupi aluminiowego sundaya z 4 letnim przebiegiem?? Materiał musi być zmęczony, nie wiadomo po jakich użytkownikach taki sprzęt, a mimo tego sundaye z allegro schodzą moment

BTW, mam nadzieję że chodziło Ci o ramę używaną :wink: :)

: 06.05.2010 21:19:46
autor: kuwer
mi osobiście się bardzo podoba. Jednak na pewno nie będzie to rama pancerna jak glory. Za parę lat zobaczymy jak z wytrzymałością. trzeba się po prostu przyzwyczaić do nowych rozwiązań.

btw. jakbym miał pieniądze to raczej bym nie ryzykował kupna od razu jak wyjdzie na rynek, bo może być rożnie

: 06.05.2010 21:24:45
autor: adu
naze77 napisał:
i kto kupi urzywaną karbonową ramę ? :P


naze77 mogę Cie prosić żebyś rozwinął myśl Wink
Chodzi Ci o zmęczenie materiału, czy może masz jakieś inne przeciwskazania Question

Sądzę, że naze77 miał na myśli, że piszemy uŻywaną, a nie uRZywaną. :D

: 06.05.2010 21:28:08
autor: Spaced
Dobrze, ze santa weszła na rynek oprócz gt bo moze rama ponizej ceny fury bedzie. Ludzie w koncu przestana pleść bzdury o wytrzymałosci carbonu jak santa dobrze rame złoży. Problemy z materiałem kiedys wynikały z technologicznego niedopracowania. To jak kiedys robiono sprzet carbonowy na prawde nie było wiele powyzej poziomu domorosłego konstruktora ale sytuacja sie zmienia. Bawi mnie to pieprzenie o materiale - gt zrobilo fury z carbonu by miec MOCNIEJSZA rame, syndicate przesiada sie na edge by miec MOCNIEJSZE koła, a wszyscy martwia sie, ze zmiana materiału osłabi wytrzymałosc. Rzeczywiscie lepiej wylajtowany alu rower jak session 88 w roczniku 09 bo alu wytrzymalsze... Jezu przestancie plotek podwórkowych słuchać bo jestem przekonany, ze spora czesc tego forum nie bedzie w stanie tej ramy zajechac.


A co do wytrzymałosci glory - a na co komu taka? Znam przypadki pekajacych glorek i przy takich nadmiarach materiału to juz nie ma sensu bo ramy nawet o mniejszej wadze ida juz w wyjatkowych sytuacjach.

: 06.05.2010 21:44:53
autor: quilong
Spaced co do wytrzymalosci to w 99% ludziom chodzi o wytrzymalosc na uszkodzenia, np aluminiwa rama z 1 cm wgniotem praktycznei niw traci nic na wytrzymalosci, a co jesli rama carbanowa uderzy sie o taka sama skale i przetnie wlukna? mysel ze ma sie wtedy problem :)

Edit: z tego co slyszalem od ibis to ciezko jest tak uszkodzic rame, ponoc fury tez ciezko uszkodzic kamieniami, no ale ludzie nie maja z tym doswiadcenia i sie martwia, swoja droga to nie ma co im wierzyc na slowo :)