Maestro - nowe zawieszenie Gianta

kml
Posty: 135
Rejestracja: 21.08.2004 08:23:14
Lokalizacja: wAw
Kontakt:

Post autor: kml »

[quote="sebollah"A z tym ocieraniem klocków to nie za bardzo trybię, bo tam z tyłu nie ma żadnych zawiasów, więc jedyne ocieranie klocków byłoby jakbym koło na luźno zamknął. Może sprecyzuj co i jak.[/quote]

Cholera zjebałem pytanie: chodziło mi wlasnie o "błądzenie wachacza" a ze myslałem o dupie maryny jak to pisałem to wyszło takie durnowate pytanie ;/ Looknąlem se na fote i tam te rury wygladają na cienkie i stad takie pytanie :) Ale jak mowisz ze jest ok to git :) znaczy dobrze zrobione. W moim pierwszym fullu był ******* wachacz alu i vki pro max rozginały go o centymetry i czasami jak się zabujało to było słychać ocieranie klocków o obrecz własnie w momencie mocnego przeciążenia i tak mi się to przypomniał to się siłą rozpedu zapytałem o Twój wachacz. Jak mozesz to podeslij na priv wiecej fotek rowera bo jestem strasznie ciekaw jak to na zywca wyglada :) Byc moze będe sam miał stycznosc z rama cro-mo wachacz reszta alu i Bylem bardzo cieakwy jak działa takie połączenie :)
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

frirajder, a prosto od ludzi z fabryki gianta na taiwanie ;)
a tak na dobrą sprawę to gdzie miałoby SC produkować swoje nowe ramy...? w stanach nie mają takiej technologii
fabryki gianta i meridy to 2 najlepsze zakłady produkcji ram na świecie... tyle że gianta większa :)
pozdro

frango
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

[quote="frango"]przesiadam się na Faith, więc byłoby dobrze gdyby zawieszenie działało tak fajnie jak fajnie łączy się kropki :D[/quote]

mi ta stronka nie dziala :P
Dejv_d3
Posty: 1512
Rejestracja: 19.04.2004 21:50:19
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: Dejv_d3 »

JA w WYGLADZIE BALFY JESTEM ZAKOCHANY... sa boskie....



mniam najpiekniejsze na rynku ....
sebollah
Posty: 19
Rejestracja: 17.05.2004 10:44:00
Kontakt:

Post autor: sebollah »

@KML:

OK. Czyli już wiadomo o co Ci chodziło. Rurki to stal, nie alu, moim zdaniem wytrzymają więcej niż alu, a pozatym nie problemu z pospawaniem :). A co do rozginania przez v-ki to nie wiem, bo nie ma piwotów. Zresztą w tych tegorocznych modelach to faktycznie rurki są cienkie .
Ja mam wachacz jest ze starego HD, a przód jest z jeszcze starszego 2Step'a. I to wygląda naprawdę potężnie. Zobacz tu:
http://www.feedthehabit.com/featured_pi ... angle.html
Ja cos bardzo podobnego. Też z tym bajeranckim wzmocnieniem przy główce.
Fotki chętnie porabię, ale na razie nie mam czym.
Tequila tonight, tommorow we ride!
kml
Posty: 135
Rejestracja: 21.08.2004 08:23:14
Lokalizacja: wAw
Kontakt:

Post autor: kml »

[quote="sebollah"]Fotki chętnie porabię, ale na razie nie mam czym.[/quote]

Jak w wAw to ja służe :) ALe to zdjęcie czadowe :) Wachacz wyglada bez porónania lepiej niż na stronie :) VERY COOL :]
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
kml
Posty: 135
Rejestracja: 21.08.2004 08:23:14
Lokalizacja: wAw
Kontakt:

Re: Maestro - nowe zawieszenie Gianta

Post autor: kml »

[quote="frango"]jak pewnie wiecie, albo nie ;) Giant produkuje ramy m.in. dla Santa Cruza[/quote]

Tak mnie naszło - to one już nie są hand build made in usa ? Widzialem dzisiaj bullita z bliska na żywca-nowka sztuka -> fajne, fajne :)
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

kml, a po co budować rowery ręcznie... automat zrobi to dokładniej, nie przegrzeje spawu, itd
wydaje mi się, że ramy z wszelkiego rodzaju "fluid form" - wytłoczenia na rurach, są robione u gianta, czyli vp-free, nowa v10, nowy hardtail jackal
co do innych, to nie jestem pewien... może nadal robią w californi
pozdro

frango
kml
Posty: 135
Rejestracja: 21.08.2004 08:23:14
Lokalizacja: wAw
Kontakt:

Post autor: kml »

[quote="frango"]kml, a po co budować rowery ręcznie... automat zrobi to dokładniej, nie przegrzeje spawu, itd
wydaje mi się, że ramy z wszelkiego rodzaju "fluid form" - wytłoczenia na rurach, są robione u gianta, czyli vp-free, nowa v10, nowy hardtail jackal
co do innych, to nie jestem pewien... może nadal robią w californi[/quote]

No tak, ale oni przeca bazują na tym że są very cool hand made nawet na polskiej stronie :) No ciekawe, ciekawe. W koncu oni niby mają zwykłe rury a nie HBO ( dla ciemniaków Hand built only - bardzo wycienionawe rury stoswane w ultra drogich rowerach tylko do recznego spawania, przez kolesi z certyfikatem) Tak czy siak mógłbym mieć jak mi ktoś kupi :)
Enduro Rider. http://tinyurl.com/5alos
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

http://www.santacruz-pl.com/index.php?co=main - news na dole
widać kolega z crazy ckrank też czytuje dh-zone :D
nie ma co się tak denerwować... wszak Giant ma najlepszą fabrykę w branży :)
to żaden wstyd... i Spece S-Works są tam robione i Treki i Scotty... to tylko biznes gdzie brak miejsca na sentymenty...
widać nie wszystkimi informacjami Santa dzieli się ze swoimi kontrahentami :D
PS: nie napisałem że to będzie VPP, tylko coś podobnego... zresztą niedługo będą pewnie zdjęcia z Interbike, gdzie nowe Gianty zostały po raz pierwszy zaprezentowane
czuwaj!
pozdro

frango
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość