Strona 2 z 3
: 18.06.2010 23:58:33
autor: PlanetX
Spaced Hehe ja w swoim x-160 też tarłem o wahacz. Pod koniec 3 dniowego wyjazdu do Spinda miałem wypolerowany do gołego aluminium (na błysk!) pasek na prawej stronie wahacza
Jeśli chodzi o zesty to mój kuzyn jeździ i mówi, że naprawdę zajebisty rowerek enduro, choć jak dla mnie już zbyt filigranowy
PS. Zapomniałem dodać, że lakier generalnie średni, bardzo szybko się ścierał. Mam nadzieję, że już to poprawili.
: 20.06.2010 11:28:09
autor: ArthurGreen
Widać Blenkiemu się dobrze na Shwallbe śmigało, bo w LP nadal śmiga tylko na zamalowanych.
: 21.06.2010 19:08:29
autor: pico931
Lepsze foto

: 22.06.2010 12:05:07
autor: wojteqpiotrowski
generalnie nie jestem przeciwnikiem lekkich ram, i zdaje sobie sprawe ze jak rama jest dobrze zaprojaktowana to siły tak sie rozkładaja ze można odjąć materiału w niektórych miejscach , ale ta wyglada tak delikatnie ze bałbym sie chyba na niej jeździć.
: 22.06.2010 15:51:24
autor: szymon102
: 23.06.2010 13:04:55
autor: Spaced
PlanetX dziwne bo u mnie w dh-230 07 nie scierał sie wcale lakier poza 1 miejscem gdzie po prostu tarłem butem (ale ja mam koslawe nogi wiec w kazdej ramie tre jak sobie nie okleje). A co do filigranowosci - 230tka mocna mega.
wojteqpiotrowski przesada - lapierre akurat nie miało od dawna zadnej pekajacej ramy.
: 23.06.2010 13:32:47
autor: PlanetX
Spaced pisze:A co do filigranowosci - 230tka mocna mega.
Na własne oczy widziałem pęknięty przedni trójkąt

Na szczęście wymienili bez problemu na gwarancji na nowy. Ale może to była jakaś wada fabryczna i dlatego pękł.
: 23.06.2010 13:41:07
autor: Spaced
PlanetX paru znajomych ma i katuje, sam moze nie jestem ciezki ale ja mam dziwny zwyczaj glebienie czesto i nic sie nie działo. Wez pod uwage, ze to rama wazaca 3500g bez dampera.
: 23.06.2010 15:51:32
autor: PlanetX
Spaced Zawsze może się zdarzyć jakiś feralny egzemplarz

Co nie zmienia faktu, że ramka zajebista.
: 24.06.2010 17:21:52
autor: szymon102
: 25.06.2010 06:22:32
autor: ArthurGreen
Skubańce sprytnie wymyślili patent, żeby nie "kopało" po korbach..
3.82kg -waga ramy..
http://www.pinkbike.com/news/lapierre-d ... -2010.html
Na zdjęciach poprawnie już na właściwych oponach
Rower wygląda genialnie !

: 25.06.2010 10:56:43
autor: miki_ck
rama piękna, tylko to mnie zastanawia:
http://img375.imageshack.us/img375/6729/lapierre.jpg
niby prototyp i w ogóle, ale nie wygląda to dobrze

: 25.06.2010 11:11:50
autor: quilong
miki_ck, dla mnie tak dobry lakier ze odbija zeczy jak lustro wyglada dobrze, nawet w prototypie.
: 25.06.2010 19:12:38
autor: pico931
carbon swingarm
czyli ta czarna część wachacza jest z carbonu ?
: 25.06.2010 19:35:35
autor: AlanCK
pico931 pisze:czyli ta czarna część wachacza jest z carbonu ?
Dokładnie tak

: 25.06.2010 19:49:47
autor: miki_ck
http://www.pinkbike.com/news/lapierre-p ... -2011.html kolejne newsy + pokazanie pracy zawieszenia i tłumaczenie po francuskoangielskiemu

: 25.06.2010 20:36:33
autor: Wooyek
Skubańce sprytnie wymyślili patent, żeby nie "kopało" po korbach
Czy ja wiem... Moim zdaniem to patent pływającego suportu powinno się raczej przypisywać GT (i-Drive)

: 25.06.2010 20:45:27
autor: aenim
Można zmienić tytuł tematu, już nie proto
Ten czarny przepiękny!

: 25.06.2010 22:54:05
autor: mat13por
Co to za patent na osadzenie misek supportu? Na wcisk? :O