Strona 2 z 2

: 06.07.2010 20:42:06
autor: Tom@s
Zwolson, dla mnie patronat to info przed i po, ale jak widać nie wszyscy tak to postrzegają :) tak naprawdę to ciała dał organizator, wysłanie głupiej prasówki z informacją nie zajmuje wiele czasu, a wtedy z pewnością partnerzy umieszczą taką informację u siebie... inną kwestia to relacja, każdy we własnym zakresie powinien stworzyć własną, ale mimo wszystko jakaś oficjalna prasówka byłaby mile widziana...

: 06.07.2010 21:31:05
autor: Zwolson
Masz racje w tym co mowisz ... aczkolwiek kilka slow pochwaly nalezy sie organizatorom za chec podjecia organizacji ... dla mnie mimo to impreza byla przednia ... a poczuc sie mozna bylo w sumie jak na dobrym festiwalu rowerowym ;)
GDZIE SA FOTKIIIIII?! :)

: 07.07.2010 03:49:42
autor: KFP
Tom@s nie zwalaj na organizatora, to TVPLublin i PolskieRadioEuro dali dupy że nie było dobrej promocji przed imprezą

: 07.07.2010 07:18:39
autor: SeraaX
Zwolson kilka fot było w linkach na poprzedniej stronie, kilka póki co też masz tu:
http://www.lsfr.pl/photogallery.php?album_id=126

: 07.07.2010 08:28:33
autor: Pete
Granda odwalili kawał dobrej roboty z tym Bike Parkiiem. Robi ogromne wrażenie. Fakt że promocja była słabym punktem tej imprezy. Frekwencja też nie najlepsza.
Myślę że organizatorzy wyciągną wnioski i następne zawody będą bardziej wypromowane.

przypominam że na MP w Bmx racing będzie kat open dla dzieciaków bez lic
mój 9 letni syn startuję.

kto jeszcze ??

: 07.07.2010 11:40:48
autor: tommy

Zwolson, dla mnie patronat to info przed i po, ale jak widać nie wszyscy tak to postrzegają Smile tak naprawdę to ciała dał organizator, wysłanie głupiej prasówki z informacją nie zajmuje wiele czasu, a wtedy z pewnością partnerzy umieszczą taką informację u siebie... inną kwestia to relacja, każdy we własnym zakresie powinien stworzyć własną, ale mimo wszystko jakaś oficjalna prasówka byłaby mile widziana...
KFP pisze:Tom@s nie zwalaj na organizatora, to TVPLublin i PolskieRadioEuro dali dupy że nie było dobrej promocji przed imprezą
Najważniejsza jest umowa patronacka - nie wiemy co w niej było więc nie ma co gadać. Jedni w ramach patronatu piszą małą wzmiankę, inni rozdają bilety przekazane przez organizatora, a inni samą relację - jest 1000 sposobów.
Tak się składa że pracuję w niemałym dzienniku i siedzę po sąsiedzku z marketingiem, także trochę w temacie tkwię i czasem przepchnę po znajomości patronat na jakąś niszową imprezę ;) .
Generalnie patronat takich mediów jak TVP czy duży dziennik nad takim niszowym sportem/wydarzeniem ma raczej na celu nie przyciągnięcie tłumów z dziećmi(choć wiadomo, dobrze by było) ale wyciągnięcie kasy i nagród od sponsorów którzy mają w zamian za to gratis reklamę o nakładzie XX.XXX

: 08.07.2010 13:26:38
autor: Tom@s
tommy, zgadza się, dlatego właśnie piszę o tym, że to organizator, a nie patroni medialni, nie zadbał o odpowiednie nagłośnienie imprezy... jeśli umieszczasz logo TVP czy inne na plakacie tylko po to, żeby kasę wyciągnąć od sponsora, to sorry, ale nie tak powinno to działać... $$$ jest ważny, ale ważniejsza jest świadomość o czymś

: 09.07.2010 13:36:02
autor: Zwolson
http://dirt.mpora.com/news/chatel-mount ... g-run.html

Jakby ktos sie dziwil ze tak malo punktow w Lublinie bylo za wygranie slopa ...

: 09.07.2010 15:21:05
autor: SeraaX
Gdzie porównywać zawody freeridowe, gdzie "najgrubszy" trick w zwycięskim przejeździe to backflip do slopa. Nie żebym miał coś przeciwko, sam wolałbym pośmigać na takiej trasie, ale na Janowskiej pojawiały się triki typu backflip to fronflip, flipwhip itd, stopień trudności wyśrubowali sobie sami zawodnicy, a nie trasa :)
Poczekajmy na film z Lublina


BTW:
widzę że w Chatel Antoine Bizet był 9, on chyba na Zumbi tam śmigał?