brooce pisze:spz napisał:
najnizszym polozeniu przerzuca juz poza tryb i lancuch zatrzymuje sie na ramie.
W przerzutce masz śrubkę ograniczającą jej maksymalne wychylenie do zewnątrz - nawet jak zerwiesz linkę, nie będzie fizycznej możliwości żeby ta skoczyła poniżej ustalonej blokady.
Zerkne na to na pewno. Generalnie moja przerzutka "pohazi z" szosowki i nie potrafi przerzucic na najwyzszy tryb kasety (26t). A tak poza tym to dziala bardzo ladnie. Sruba od regulacji gornych trybow nie dziala wcale, a ta dolna bedzie dzialac wiec sie pobawie
brooce w wyższych modelach srama biegi nie wchodzą łagodnie, wyraźnie słychać zmianę biegu, może masz stary pancerz i linka przesuwa się z lekkim oporem przez co bieg wchodzi łagodnie ale nie ma tej szybkości albo masz zapchane uszy
Miałem X7 przy zmianie biegu w momencie gdy sprężyna była naciągnięta było słychać stuknięcie rama była duża to dźwięk się niósł
Mam Saint'a też wyraźnie słychać jak zmienia się bieg, mocna sprężyna szybka manetka i łupie równo
Dziś się jeszcze trochę pobawiłem no i jest trochę lepiej ale na skrajnych koronkach są szarpnięcia i słychać dość głośno zmianę. Wydaje mi się ze lepiej się tego już nie wyreguluje tak że niestety sram jest jaki jest ale o prócz tego widzę w nim zalety mocniejsza sprężyna dzięki niej nic się nie tłucze tak o ramę i jest dość odporny na bród
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=58891
Moja maszina :D
Swoja juz ogarnalem. Sruba od dolnych zebatek byla za krotka i nawet po maksymalnym wkreceniu nie regulowala niczego. Teraz jest wkrecona dluzsza i nawet jesli linka sie poluzuje to lancuch nie spadnie na rame i sie zaklinuje.