Strona 2 z 3

: 24.07.2010 15:06:43
autor: Anałana
"war23" zawieszenie pracuje niemalże idealnie. Kąt glowki jest ustawiony na 65st gdyz jest to geo pod polskie, czeskie, slowackie trasy, dlatego mysle ze taki kat jest najbardziej optymalny (stabilnosc/ zwinnosc). Główke oczywisci emozna zrobic na 1,5 z mozliwoscia reg (zastosowac stery chris kinga). Wacgacz jest o duuuuzo sztywniejszy niz w giancie dh teamie ( dzieki zastosowaniu w łączeniu boków wachacza solidnego kawalka alu wycietego CNC
"damian 04" w rozmiarze L przekrok oczywiscie jest wyzszy niz w M-ce (o 1,5")

: 24.07.2010 17:50:19
autor: Snikers
Anałana"zawieszenie pracuje niemalże idealnie" :D nie ma jak zachwalanie swojego do takie stopnia by mowic o ideale:D , nie ma idealow ; ) i nie bdzie , fajna ramka , naprawde zrobiona z glowa ; ) ale nie uzywajmy okreslen "idealne/a" . Ogladalem ramke w czarnej, ramka wyglada naprawde genialnie i jak wykonana jest solidnie to bdzie zbierala same pochwaly ; ) czy to ma za wysoko suport czy za nisko , tania , i jak jest wytrzymala to mysle ze moze zrobic furore ; )

: 25.07.2010 09:49:11
autor: war23
mlynooo jak mozesz to sprawdz ile masz miescja na oponke ^^

analana! Ja wiem ze chodzi super, kazda ramka chodzi super, v10 chodzi super, moj author ARH chodzi super... kazda!:d Oraz kazda ma swoja charakterystke pracy :)

Przy okazji to wiem ze wachacz jest sztywny i mnie to cieszy :D

A glowka i tak bym ccial kat 64 ew :D

: 25.07.2010 09:50:47
autor: Lomek
Miazga !

: 27.07.2010 08:57:48
autor: ArthurGreen
Też słyszałem dobre opinie. Jedyny minus, to to, że rama trochę "pompuje".. Ale jak dla mnie przy dh to najmniejszy problem..

Chyba również niebawem dołączę do grona użytkowników.

: 27.07.2010 09:23:25
autor: Anałana
w sumie to nie powinienem sie wypowiadac na temat ale... Arthur pompowanie jest bardzo malo wyczowalne ( nie bede zaprzeczal ze ani torche sie nie ugina). ale jest to bardzo czuly system. Glownie i tak zalezy od techniki dokrecania. Jesli bedziesz sile wkladal na pedaly a nie pompowal calym cialem to jest wrecz nie wyczowalne. War23 chcialbym zebys kiedys mial okazje porownac ramki podczas jazdy (Twoja/OMEN), potem bedziemy dalej dyskutowac.

: 27.07.2010 11:30:27
autor: EZrider
Anałana pycha aż w oczy je*ie. Ciekawe jak to zrobiłeś że bez szpanerskiego skrótu nazwy zawieszenia wszyscy się tym podniecają i nie lecą teksty typu: "toż koło w dupsko włazi przy hamowaniu a korby cofa o 5 obrotów". :)

: 27.07.2010 17:46:59
autor: mlynooo
ArthurGreen to pompowanie jest w granicach zdrowego rozsądku i dobrego smaku :D

: 27.07.2010 20:37:36
autor: .proXof
EZrider pisze:
Anałana pycha aż w oczy je*ie. Ciekawe jak to zrobiłeś że bez szpanerskiego skrótu nazwy zawieszenia wszyscy się tym podniecają i nie lecą teksty typu: "toż koło w dupsko włazi przy hamowaniu a korby cofa o 5 obrotów". Smile
Zazdrość Cię zżera? Zaprojektuj własną ramę to zobaczymy czy ty nie będziesz tak gadał.

: 27.07.2010 20:47:44
autor: Zaborowski1
Anałana pisze:hcialbym zebys kiedys mial okazje porownac ramki podczas jazdy (Twoja/OMEN)
tyle ze z czym mialbys porownywac Omena ? z jego Autorem ARH czy sztywniaczkiem ? ; d

: 27.07.2010 23:03:14
autor: ArthurGreen
Zaborowski1 pisze:tyle ze z czym mialbys porownywac Omena ? z jego Autorem ARH czy sztywniaczkiem ? ; d
Popieram Kuba:
war23 pisze:A glowka i tak bym ccial kat 64 ew
Taki z Ciebie "prosiak" że na -1 stopień wyczujesz ?

z calym szacunkiem dla Ciebie, ale jako jedyny robisz najazd nie znając projektu, lub widząc go i uginając na parkingu.. Śmigałeś Vigo na trasie ? Podejrzewam, że nie..

Producent zachwala.. ?? Czy to takie dziwne w naszym komercyjnym świecie ??

Użytkownicy jak na razie zadowoleni i nie słyszałem jeszcze o jakiś reklamacjach..

Cena - za tą cenę nówkę ramę z gwarancją plus z wyborem geo, raczej konkurencyjna..

Ale nie o tym temat i po moim poście proponuję trzymać się tego..

Pozdrawiam zawistnych..

: 27.07.2010 23:25:17
autor: Damian04
ArthurGreen zostaw Pana war23 bo dobrze gada :D kąt główki 64 pewnie że by sie przydał :D i do tego 1,5" suport 350mm i jesli by sie dalo to jeszcze o kilka milimetrów skróciłbym tylni trójkąt :D
ale to są takie moje małe sugestie... ;)

: 27.07.2010 23:41:03
autor: ArthurGreen
Damian04, ja w pl bb 350mm nie wyobrażam sobie, nie przesadzajmy, ale w pl nie ma tak szybkich tras żeby potrzebny był niższy środek ciężkości, więc skoro nie mamy szybkich tras to po co 64 stopnie ?? Na krótszych (niż światowe) wolniejszych, trasach ta geometria jest jak najbardziej właściwa.. Przerabiałem już hiper niskie BB i na nasze trasy nie ma to żadnych zalet, wręcz minusy.Bo odkąd mam wyższego Sunna, to bardziej komfortowo mi się śmiga.. Nawet korby 165mm nie pomagają przy niskim BB plus skok 8" zawiechy. Zawsze masz ryzyko haczenia przy dokręcaniu..
Damian04 pisze:war23 bo dobrze gada
jeśli dobrze gada, to nie znaczy że ma rację..

Wsadził bym Ciebie jak i war23, na Vigo z 64 główką i stawiam flaszkę jeśli któryś się zorientuje że jedzie właśnie na takim setupie..

Może i powielę Schodka, ale proponuję mniej teoretyzowania a więcej jazdy..

: 27.07.2010 23:54:52
autor: Damian04
Przerobiłem już troche ramek w swoim życiorysie, miałem długie, niskie, płaskie itd. i wiem co MI odpowiada ;) Aktualnie wożę sie na disco z suportem ustawionym na 345mm przy tym korba 170mm (nie lubie 165mm czuję sie na nich dziwnie, tak jakoś mało stabilnie) i jakoś daję radę i za specjalnie nie haczę korbami ;)
A dlaczego tak nisko? rower jest dużo stabilniejszy, lepiej prowadzi sie w zakrętach i w ogóle jakoś lepiej sie czuję na niskich rowerkach ;)
Jutro może większego posta walne na ten temat bo dzisiaj pod wpływem troche %%% :D

: 27.07.2010 23:59:53
autor: ArthurGreen
Damian04 pisze:lepiej prowadzi sie w zakrętach i w ogóle jakoś lepiej sie czuję na niskich rowerkach
.
No i to jest właśnie mocno subiektywna wypowiedź, bo jeśli Ty się czujesz dobrze na niskich BB to nie znaczy, że to jest odpowiednie dla innych, bo ja jakoś niższego środka ciężkości nie odczuwam i lepiej czuję się na BB 360 plus..

Pozdrawiam

: 28.07.2010 00:16:20
autor: Damian04
Ok ok dlatego zaznaczyłem ze "Mi" by takie waśnie geo odpowiadało ;) np mój kumpel też nie lubi niskiego bb ;) każdy czegoś innego szuka w ramce ;) disco ma to do siebie że suport można regulować od nawet poniżej 340 do 380 ! Tylko oczywiście przy zmianie wysokości bb zmieniają Ci sie pozostałe konty główka baza kół itd...
Fajnie by było gdy z Panem Anałana można byłoby sobie podyskutować na lajcie o kontach i np. jak mi podoba sie niski suport to na moją odpowiedzialność ten suport mozna obniżyć ;) Oczywiście ramka jest godna pochwały dobrze sie prezentuje itd ale...
Tak szczerze mówiąc to jeszcze nie znalazłem dla siebie idealnej ramki, chciałbym sobie obczaić demo 2010 nisko płasko długo z krótką dupcią to lubię ;)
minusem jest waga i dolna rura podatna na uderzenia. Choć w 2011 niby jest poprowadzona wyżej ale strasznie ją skopali..... ale sie rozpisałem nie na temat :D
OK kończe, Pozdro ! ;)

: 28.07.2010 00:31:26
autor: Romo
Damian04 na litość boską. O jakich kontach chcesz z Anałaną dyskutować :| .

: 28.07.2010 01:03:20
autor: Damian04
Romo
Damian04 pisze:kąt główki 64 pewnie że by sie przydał smile i do tego 1,5" suport 350mm i jesli by sie dalo to jeszcze o kilka milimetrów skróciłbym tylni trójkąt smile
Damian04 pisze:każdy czegoś innego szuka w ramce Wink
Ale jak wiadomo... to nie koncert życzeń, nikt mnie nie zmusza do kupna i jeżdżenia na tej ramce ;) nie można mieć wszystkiego...

Piszę tak dlatego bo Pan Anałana jeszcze na początku tego roku (jak dobrze sobie przypominam) pisał że myśli nad niziutkim vigo z typowo racingową geo ;)
Może teraz cos więcej dowiemy sie na ten temat ??

: 28.07.2010 10:57:17
autor: AlanCK
Damian04 Ty chyba chciałeś dyskutować o kątach :wink: