[Lestat] Tomac Magnum 204 + Monster T 2003
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
joncek będzie zmienione na wiosne, kokpit w lutym będzie a korby zapewne hussefelt poleci lub coś z RF, zależy jaki suport dorwe, co do gejów to nie wiem , te mają 2 sezony i 0 luzów i problemu... nawet nie wiem co to za model.
A dziś doszło pare akcentów dających +100 do pracy zawiechy +50 do szybkości i zapewniają nieśmiertelność....
A dziś doszło pare akcentów dających +100 do pracy zawiechy +50 do szybkości i zapewniają nieśmiertelność....
- Załączniki
-
- da851c0ffb.jpg (67.36 KiB) Przejrzano 1796 razy
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Mały Up, obecnie waga zmieniona na error dzieki dętkom od simsona na zdjeciu maksie hr, normalnie popylam na muddy-marry wiec waga ciagle sie zmienia, nowa kiera, damper, mostek zintegrowany, do lata brak $$ na nowe koła, damper przezaworowałem pod ramę, stwierdzam że dhx rc4 mięknie, przeróbki siegły także monstera, zakres tłumienia powrotu oraz szybkiej kompresji został zwiększony o 100% w porównaniu do normalnego monstera, teraz nic nie pompuje, nie buja przy pedałowaniu a skok zrobił sie płynniejszy, za pomoc podczas przeróbek zawieszenia oraz udzielenie poteżniej dawki wiedzy oraz doświadczenia serdecznie dziekuje użytkownikowi Off_Road
wiecej fotek tutaj: http://vampirelestat.pinkbike.com/album/Bike/

Back in black
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 17.02.2010 21:21:32
- Lokalizacja: k. Olsztyn/Warszawa
- Kontakt:
Włóczykij89 looknij mój profil, z LestatBiker zrobiliśmy to samo 
P.S. kto Cie zainspirował by zatkać w końcu ten otwór i wrócić do starych ustawień szybkiej kompresji, no kto no kto? ;D
P.S2. za bujanie jest odpowiedzialna wolna kompresja i to właśnie od niej jest dolny regulator, szybkiej nie da sie regulować w Monsterze

P.S. kto Cie zainspirował by zatkać w końcu ten otwór i wrócić do starych ustawień szybkiej kompresji, no kto no kto? ;D
P.S2. za bujanie jest odpowiedzialna wolna kompresja i to właśnie od niej jest dolny regulator, szybkiej nie da sie regulować w Monsterze

-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Włóczykiju.
Więc wyciągasz gada z roweru, i robisz striptiz tłumnika, na tłoku głównym robisz tak :
http://www.pinkbike.com/photo/7744171/
czyli dajesz jedną średnia shimę, np z dampera żeby był tam mid-valve jak w AVY. Następnie:
http://www.pinkbike.com/photo/7744181/
dajesz z tyłu tłoka kilka shim które tam są mile widziane, co zwiększy grubość orginalnej shimy do 0,7 mm aby nieco zwiększyć średnią kompresję
A teraz pora na czary mary. Trzeba zatkać jedna dziurkę
o, tą tutaj:
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 44174.jpg/
W tym celu musisz posiadać kawałek puszki, najlepiej po monster energy, przykładasz i owijasz to szczelnie taśmą srebrną do przewodów hydraulicznych, aby powstało takie cuś:
http://www.pinkbike.com/photo/7752863/
Potem wypowiadając jak mantre słowa ,,Trzeba jebać i sie nie bać" składasz gada w całość, zalewasz olejkiem 5W bo po tej operacji wiecej nie trzeba, wsiadasz na maszynę, i po 1 rundzie na parkingu zbierasz szczękę z podłogi. tuning wykonany z części znalezionych w garażu.
nie mówie ze są złe lecz ostatnio zwiększył sie progres i chciałbym cos jeszcze mocniejszego z przodu żeby mnie wreszcie na ryj wywaliło
bo do pionu faktycznie 1 palec wystarczy ale już mi mało 
Więc wyciągasz gada z roweru, i robisz striptiz tłumnika, na tłoku głównym robisz tak :
http://www.pinkbike.com/photo/7744171/
czyli dajesz jedną średnia shimę, np z dampera żeby był tam mid-valve jak w AVY. Następnie:
http://www.pinkbike.com/photo/7744181/
dajesz z tyłu tłoka kilka shim które tam są mile widziane, co zwiększy grubość orginalnej shimy do 0,7 mm aby nieco zwiększyć średnią kompresję
A teraz pora na czary mary. Trzeba zatkać jedna dziurkę

o, tą tutaj:
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 44174.jpg/
W tym celu musisz posiadać kawałek puszki, najlepiej po monster energy, przykładasz i owijasz to szczelnie taśmą srebrną do przewodów hydraulicznych, aby powstało takie cuś:
http://www.pinkbike.com/photo/7752863/
Potem wypowiadając jak mantre słowa ,,Trzeba jebać i sie nie bać" składasz gada w całość, zalewasz olejkiem 5W bo po tej operacji wiecej nie trzeba, wsiadasz na maszynę, i po 1 rundzie na parkingu zbierasz szczękę z podłogi. tuning wykonany z części znalezionych w garażu.
I chwalęVin_OSW pisze:W jakimś temacie bardzo chwaliłeś i mówiłeś, że zatrzymujesz palcem



Back in black
-
- Posty: 208
- Rejestracja: 17.02.2010 21:21:32
- Lokalizacja: k. Olsztyn/Warszawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości