Strona 2 z 3

: 28.12.2010 22:36:50
autor: LestatBiker
joncek będzie zmienione na wiosne, kokpit w lutym będzie a korby zapewne hussefelt poleci lub coś z RF, zależy jaki suport dorwe, co do gejów to nie wiem , te mają 2 sezony i 0 luzów i problemu... nawet nie wiem co to za model.

A dziś doszło pare akcentów dających +100 do pracy zawiechy +50 do szybkości i zapewniają nieśmiertelność....

: 12.01.2011 01:01:16
autor: Killo
Ehm Lestat czyś Ty tym dachował żeś oblepił wszystko Helloł Kitty? Brakuje żebyś jeszcze dowalił sobie takie różowe gripy ze wstążeczkami!

: 12.01.2011 14:03:27
autor: MUSZEL
Killo ciiichooo... bo on jeszcze tak zrobi :P

: 12.01.2011 17:15:26
autor: Killo
Kolegi się wstydzisz?=) Jakbym miał mu podpowiadać to zaproponowałbym kask Hello Kitty Viking edition! ;)

: 13.01.2011 01:09:15
autor: PIRAT
Jaka przemiana z wampira w hello kitty...

: 13.01.2011 13:07:32
autor: LestatBiker
PIRAT Jaka przemiana wuj Ci do tego ;)? Nudzisz sie to temat o swoim biku wstaw, z niecierpliwością wszyscy czekamy... Masz coś do hello kitty terror squad?? :twisted:

Killo, frędzelków nie mam ale mam za to choragiewkę ;)

: 13.01.2011 14:05:06
autor: bazooczyskoDH
ale mi się ten TOMAC podoba !!! miazga maszyna;) a już z naklejkami hello kitty powala na kolana stylem i smakiem :mrgreen:

: 07.06.2011 21:22:40
autor: LestatBiker
mały up i małe zejście z wagi....

: 10.06.2011 08:46:17
autor: michalnz
23,5kg to w sumie nie jest dużo. Zwykły ful złożony na syfiastych częsciach też tyle waży.

: 06.03.2012 16:58:22
autor: LestatBiker
Mały Up, obecnie waga zmieniona na error dzieki dętkom od simsona na zdjeciu maksie hr, normalnie popylam na muddy-marry wiec waga ciagle sie zmienia, nowa kiera, damper, mostek zintegrowany, do lata brak $$ na nowe koła, damper przezaworowałem pod ramę, stwierdzam że dhx rc4 mięknie, przeróbki siegły także monstera, zakres tłumienia powrotu oraz szybkiej kompresji został zwiększony o 100% w porównaniu do normalnego monstera, teraz nic nie pompuje, nie buja przy pedałowaniu a skok zrobił sie płynniejszy, za pomoc podczas przeróbek zawieszenia oraz udzielenie poteżniej dawki wiedzy oraz doświadczenia serdecznie dziekuje użytkownikowi Off_Road ;) wiecej fotek tutaj: http://vampirelestat.pinkbike.com/album/Bike/

: 06.03.2012 17:22:15
autor: Spaced
Było stare 823 od harfy wziac to byś dętki mógł wywalic. Team evila cały sezon tak na Schwable przejezdził to tez by ci uszło na sucho ;)

: 06.03.2012 17:39:50
autor: LestatBiker
Wiem o tym ale do lata fundusze na sprzęt sie wyczerpały ;) gupiało sie samochodem i teraz trzeba mandaty płacić, no i jeszcze muszę nieco punktów odjąć ;) a obrecze wezmę ale MTX 39 potem bedzie kombinowanie na UST bo chce spróbować tego patentu.

: 06.03.2012 18:13:16
autor: Sert93
Jak się SLX'y przy takiej wadze sprawują?


Generalnie lubię te Tomac'i, jakoś tak miło oko zawiesić :)

: 06.03.2012 18:24:51
autor: LestatBiker
Z tyłu jest ok może być , natomiast z przodu czasami brakuje mocy żeby go sprawnie zatrzymać, wiec dają radę, może za jakis czas kupię zacisk sainta i kabel.

: 06.03.2012 19:05:33
autor: Włóczykij89
Mógłbyś napisać w jaki sposób zrobiłeś przeróbki Monstera ??

: 06.03.2012 20:23:15
autor: MUSZEL
Włóczykij89 looknij mój profil, z LestatBiker zrobiliśmy to samo ;)

P.S. kto Cie zainspirował by zatkać w końcu ten otwór i wrócić do starych ustawień szybkiej kompresji, no kto no kto? ;D
P.S2. za bujanie jest odpowiedzialna wolna kompresja i to właśnie od niej jest dolny regulator, szybkiej nie da sie regulować w Monsterze :)

: 06.03.2012 20:27:02
autor: Vin_OSW
LestatBiker pisze:Z tyłu jest ok może być , natomiast z przodu czasami brakuje mocy żeby go sprawnie zatrzymać, wiec dają radę, może za jakis czas kupię zacisk sainta i kabel.
W jakimś temacie bardzo chwaliłeś i mówiłeś, że zatrzymujesz palcem ;)

: 06.03.2012 20:46:46
autor: LestatBiker
Włóczykiju.

Więc wyciągasz gada z roweru, i robisz striptiz tłumnika, na tłoku głównym robisz tak :

http://www.pinkbike.com/photo/7744171/

czyli dajesz jedną średnia shimę, np z dampera żeby był tam mid-valve jak w AVY. Następnie:

http://www.pinkbike.com/photo/7744181/

dajesz z tyłu tłoka kilka shim które tam są mile widziane, co zwiększy grubość orginalnej shimy do 0,7 mm aby nieco zwiększyć średnią kompresję

A teraz pora na czary mary. Trzeba zatkać jedna dziurkę ;)
o, tą tutaj:

http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 44174.jpg/

W tym celu musisz posiadać kawałek puszki, najlepiej po monster energy, przykładasz i owijasz to szczelnie taśmą srebrną do przewodów hydraulicznych, aby powstało takie cuś:

http://www.pinkbike.com/photo/7752863/

Potem wypowiadając jak mantre słowa ,,Trzeba jebać i sie nie bać" składasz gada w całość, zalewasz olejkiem 5W bo po tej operacji wiecej nie trzeba, wsiadasz na maszynę, i po 1 rundzie na parkingu zbierasz szczękę z podłogi. tuning wykonany z części znalezionych w garażu.
Vin_OSW pisze:W jakimś temacie bardzo chwaliłeś i mówiłeś, że zatrzymujesz palcem
I chwalę ;) nie mówie ze są złe lecz ostatnio zwiększył sie progres i chciałbym cos jeszcze mocniejszego z przodu żeby mnie wreszcie na ryj wywaliło ;) bo do pionu faktycznie 1 palec wystarczy ale już mi mało ;)

: 06.03.2012 22:17:35
autor: Włóczykij89
Dziękuję :P