Strona 2 z 2

: 23.09.2010 14:54:52
autor: pico931
SegatiV z tego co widzę to największy rozmiar tej dętki to 2.125
z jaką oponą jej używasz i na jakim ciśnieniu jeździsz ?

: 23.09.2010 15:35:10
autor: SegatiV
pico931 wcześniej pisałem.

http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php? ... highlight= Tutaj stary BC.

: 23.09.2010 21:05:11
autor: spz

No fajnie tylko niech zrobią wersje z jedynym słusznym zaworkiem - schraderem.

Otoz to!

: 23.09.2010 23:46:38
autor: B_O_Y
Super sprawa mam nadzieje tylko że naprawde okażą sie tak świetne jak piszą

: 27.09.2010 08:58:53
autor: B_O_Y
Wszystko fajnie tylko dętka jest nie dostępna w PL jak narazie

: 28.09.2010 18:20:26
autor: trójkąt
Wiecie może czy w przyszłości firma planuje inne rozmiary tych dętek ?

: 19.11.2010 15:52:52
autor: B_O_Y
Witam
Dętki Foss'a już dostępne w Polsce

Zapraszam

: 19.11.2010 16:30:09
autor: nopainnogame
No nareszcie,cena też jest spoko,bo jak na Allegro zobaczyłem po 66zł szt. to byłem w lekkim szoku :lol:

: 19.11.2010 16:48:11
autor: Cubus5
Wszystko fajnie tylko że rozmiar max 2.25, może na przyszły sezon firma ogarnie 2,5.
Zobaczymy opinie ludzi po sezonie jazdy i wszystko będzie wiadomo.

: 20.11.2010 02:04:19
autor: Las3k_91 Ldz
A na 2.35 Maxxisa jak da radę? :wink:

: 20.11.2010 05:17:15
autor: B_O_Y
z tego co wyczytałem to te dętki się za bardzo nie rozciągają wiec może być ciężko
Postaram się sprawdzić i napiszę
PS Dystrybutor powiedział że ma zamair sprowadzić rozmiar 26x2,50 ale jak znam życie to będą pod koniec 2011 lub na początku 2012

: 20.11.2010 12:58:57
autor: Schodek
...wlewasz mleczko i jedziesz ile chcesz ;)

http://vincere.pl/sklep/index.php?p267, ... atex-250ml

: 20.11.2010 13:32:45
autor: B_O_Y
Schodek masz racje patent dobry -zgadzam się
ale co z waga ??
Dętki Foss-a są o 30 % lżejsze od tradycyjnych dętek
dlatego jedni wleją mleczko a inni kupią dętki .
Poza tym moim zdaniem największym atutem jest ich łatwość w załataniu , wystarczy zapalniczka i jedziesz dalej

: 20.11.2010 19:09:52
autor: Schodek
...normalne dętki plus mleczko i nie wnikasz w temat łatania...lub bezdętki

jeśli dętka xc o masie 180g ( przeciętnie ) jest masywna to kupić można super ekstra hiper lekkie i wyjdzie na to samo.

...przez ostatnie 5 sezonów nie złapałem sneja więc może jestem dziwny :)

: 22.11.2010 10:03:52
autor: B_O_Y
Obstawiał by bardziej na bardzo dobrą technikę niż na nie zawodność

: 02.04.2011 15:49:03
autor: nopainnogame
Dzisiaj w końu miałem okazję zweryfikować super własciwości dętek Fossa. Podczas może 150-200m małego zjazdu przebiłem dętkę. Jak dojechałem na dół to miałem już zero powietrza. Okazało się,że padał mi w dwóch miejscach od cierni - dziurki były tak małe,że ciężko było znaleźć gdzie jest przebita. W oponie został jeden cierń. Wnioski - dętki może uszczelniają jak wbije się coś długiego,ale 3mm długości cierń nie został uszczelniony. Teraz praktycznie widzę,że przy niskim ciśnieniu nie ma szans,aby to zapewniało szczelność. Co najlepsze - jeżdżę kilka lat (dawniej XC) i raz urwał mi wentyl w Kendzie,ale tutaj podczas pompowania mi poprostu pękł na dole! Jeszcze rozumiem,abym nim jakoś uderzał,czy wyginał,ale on był tylko oparty o oczko (przydałaby się w ogóle tutaj nagwintowana końcówka,aby całość nie latała i łatwiej można byłoby nałożyć pompkę,a nie jakaś badziewna gumka). Jedynym plusem jakim widzę jest waga i możliwość łatwego łatania (choć lepiej wozić łatki,niż zapalniczkę i jakiś wkrętak). Chyba jednak lepiej kupić zwykłe lekkie dętki i tyle :roll:

: 02.04.2011 16:23:44
autor: diesel2117
nopainnogame Aż tak źle?
Ja na przodzie mam dętkę z TESCO za 7.99* z 5 łatkami i się pięknie trzyma. A jej waga to 190g bez łatek.

*-Cena normalna ;)

: 03.04.2011 18:33:27
autor: nopainnogame
diesel2117 - poprostu za dużo chyba oczekiwałem od nich - gdyby były tańsze to bym chyba jednak przy nich został (ale niech zrobią je choćby na Auto,a nie Prestę)