Strona 2 z 2

: 26.10.2010 14:43:48
autor: Schodek

Swistakbb jak w polsce lejesz na stacji pana Krzysia z Koziej Wólki to paliwo gorsze niż niemieckie :] jak zalejesz VPower to bez różnicy.

Breeder co z tego mistrzu że masz nalepkę Vsrałer jak pan właściciel stacji ściemnia w trakcie nalewania do zbiorników pod ziemią,możesz się jarać tym że kupiłeś Wisrałera tyle że on ściemniony jak cholera...Rafineria to jedno a stacje paliw to drugie,pracownik na stacji to trzecie a kierowca to czwarte..ogniwo,po drodze masz jeszcze hurtowników i krętaczy..jak i opłacone komisje badające i kontrolujące. Ziomek kiedyś pracował na stacji i opowiadał dokładnie jak się to wszystko odbywa..więc nie gadaj że jak masz nalepkę to też masz lepszą na.jebkę po cylindrach :mrgreen:

: 26.10.2010 16:30:42
autor: michalnz
Schodek pisze:pytanie jak masz sprawne auto,jaki styl jazdy i w jakim terenie mieszkasz..bo 100km zrobione w rejonie Szczyrku to nie jest to samo co 100km zrobione na płaskim Mazowszu.
No to boli bo niby do wisły 130-140km a pali jakby było 180...
A i uważajcie na bagażniki dachowe, ostatnio jak jechałem właśnie do W z 3 bikami na dachu wyszło mi 7,5/100 gdy normalnie 5-5,5l. Przy 1,7 td 68km. Na to trzeba brać konkretną poprawkę przy sprawdzaniu raportów :)

: 26.10.2010 17:31:51
autor: Breeder
michalnz 7.5litra to skuter pali

: 26.10.2010 17:42:52
autor: Breeder
Schodek jak Polska taka z dupy to po co tu jeszcze siedzisz?

: 26.10.2010 17:51:35
autor: michalnz
Breeder Jaki skuter? mam astre 1,7 td 68km i 7,5 na nią to dużo, zważywszy ze max 90km/h

: 27.10.2010 06:41:46
autor: spz
Do Wisly nie jezdze przez Szczyrk bo mi sie nie oplaca. Wole nadrobic 10-15km jadac na Cieszyn dwupasem ale przynajmniej w korkach nie stoje i nie slimacze sie przed kims kto na Salmopol wjechac nie moze.

1.7TD to byl fajny silnik do Kadetta a nie Astry. Taka Astre besztalem moim wolnossacym Kadzillakiem 1.6D, ktory mial 54KM :lol:

: 27.10.2010 08:11:23
autor: michalnz
spz Nie wiesz to nie mów, to jest popularny oplowski turbodiesel nie isuzu i on ma właśnie 68. Fajnie, że beształeś kadzikiem który pewnie jest już na złomie :D

: 27.10.2010 18:04:32
autor: spz
michalnz doskonale wiem co to za silnik 17DTL... A wiesz, ze kolektor ssacy jak i wydechowy (pod turbo) pasuje do 16DA P&P? A ja wiem bo zmienialem (tylko ssacy) bo na wydechowy juz nie starczylo czasu Kadettowi. Przegub wypadl ze skrzyni biegow bo sie wahacze rozjechaly :lol:
Mialem tez nieprzyjemnosc jazdy i nawet prowadzenia Astry ale nie F tylko G z silnikiem Isusu 1.7, to juz bylo totalne dno. Zeby z 4 osobami na pokladzie redukowac pod wzniesienie z 2 na 1 i depczac gaz do podlogi auto zwalnialo. Ale z tym autem jest cos nie halo i tak :wink:

A co do mojej poprzedniej wiadomosci to chodzilo mi o to, ze Astra jest za ciezka na ten silnik i dlatego pali jak smok chociaz to diesel i powienien lykac spokojnie ta 6tke srednio. Opor aerodynamiczny robi swoje ale 2,5l roznicy z i bez to bardzo duzo. Wg badan VW i chyba Mercedesa dodatkowe 100kg obciazenia zwieksza spalanie samochodu o ok 0,3-0,4l.

: 27.10.2010 18:12:32
autor: michalnz
Jak wyjeżdzam pod salmopol nie wiem czy dobrze przepisałem w 4 osoby z 4 bikami jade na 3 miejscami na 2 więc z Twoją astrą musiało być coś nie tak :) I nie mów, ale każde auto jak jest obciążone na maxa + góry nie weźmie wiecej.

: 27.10.2010 18:21:20
autor: spz
michalnz to nie moja Astra (cale szczescie :D )
Przelozeniami tez sie nie mozna sugerowac bo kazdy samochod ma inne. Jeden na 3 pojedzie max 120 a drugi skonczy juz przy 90km/h.
Jako ciekawostke podam, ze sila aerodynamiczna (opor) rosnie z kwadratem predkosci
jest jeszcze iloczynem Cx i pola powierzchni czolowej, no wiec rowery az tak bardzo nie przyczynia sie do wzrostu oporu, ale predkosc ma ogromne znaczenie.

: 27.10.2010 18:36:00
autor: michalnz
Tez gdzieś czytałem że im szybciej się jedzie z rowerami to opór rośnie masakrycznie, że nawet 2krotnie przy prędkosci 130-150km/h. Z dobrym bagażnikiem i lżejszym rowerem jestem w stanie uwieżyć, że nie odleciał :P