Na 1000% byli przez ten cały czas na spotkaniu na Majorce, teraz to do mnie doszło :]
Mam doświadczenie w kontaktach w branży w której pracuje (jak i w rowerowej w której też pracowałem), opóźnienie dobrze ponad 1 dzień i to nie raz czy dwa, nie jest dla mnie standardem, jeśli dla Ciebie jest to spoko.
SeraaXwybacz ale o jakich standardach mówisz ?? ISO jakieś wprowadzamy..24h w braku odpowiedzi to pikuś i nie ma znaczenie w jakim towarzystwie interesy robisz. Sądzę że jako jednostkowy klient nie jesteś priorytetowy w robieniu interesu z dystrybutorem. Kupiłeś w sklepie i to sklep jest łącznikiem między klientem a dystrybutorem. Omijasz ogniwo i płaczesz że nie odpisano na Twoje skargi natychmiast ??
Powiem tak...jesteś zielonym ludkiem na forum i też po wielu wielu postach,godzinach czy nawet dniach reagujesz na głupotę na forum...
wymagasz od innych to zacznij od siebie
PS. Jaką masz pewność że Twoja lekka gleba nie była na tyle mocna i niefortunna aby poległa kierownica ?? Masz film z tej gleby że masz taką pewność..może miałeś pecha i rower przywalił właśnie tak specyficznie że poległa właśnie kiera...??
frango masz małą masę a mocne graty w rowerku,ja czuję jak kiera traci sztywność po sezonie,zapewniam Cię że czuć to doskonale w trakcie jazdy

Dla własnego bezpieczeństwa warto wyskakaną kierę zmienić niż zbierać zęby w garść i brocząc krwią marudzić że mogło się to zrobić..jednemu strzeli po 7 latach a drugiemu po 2..
Killo pisze:. Generalnie nie jest tu omawiana jakość kierownic, lecz jakość i podejście do klienta.
..z tego co rozumiem GWARANCJA została uznana a bije się pianę o to że dystry nie odpisał "kowalskiemu" w sekundę..
Pozdro
