Strona 2 z 2

: 30.11.2010 09:52:45
autor: tolek87
Wykresy, wykresami, ale prawda taka, ze mega wazna jest technika/umiejetnosc hamowania.

Takze podszedlbym do tego zestawienia z duzym dystansem...
A w ogole jest bardzo nieczytelny.

: 30.11.2010 13:58:32
autor: Ufik
No ciekawe z tymi Codami :D

: 30.11.2010 14:06:45
autor: Spaced
Ufik ja mam wrazenie, ze wlasnie wzieli nowe z pudełka, a problem z heblami (prawie wszystkimi) jest taki, ze jest zadziwiająco dużo wpadek. Avid, Formula, nie mówiac juz o Hayesie mieli dosc duzy % hebli, które miały wahania nastroju jak kobieta w ciąży ;)

: 03.12.2010 04:38:31
autor: Roman_Maxx
Wszystkie heble w tym teście były nowe z pudełka, fabrycznie zalane i test dotyczy modeli tegorocznych, czyli dla Saint M810

: 03.12.2010 12:02:36
autor: ArthurGreen
Code - Saint810 jhak dla mnie ta sama siła. Modulacja jest określeniem tak szerokim jak faszyzm w przedziale 50-ciu lat..

Technika jazdy ? Co ma piernik do wiatraka? Kupuję hamulec po to by hamował niezależnie od mojej/twojej techniki jazdy. Ma robić to do czego jest stworzony, czyli zwalniać najszybciej. - proste ?

: 03.12.2010 14:17:03
autor: blackdemon
ArthurGreen, no to polecam kij w szprychy :)

: 03.12.2010 15:04:41
autor: ArthurGreen
blackdemon pisze:
ArthurGreen, no to polecam kij w szprychy
Jak jestes taki szpec i masz kjij z abs,em to dawaj.

: 03.12.2010 16:57:47
autor: Sert93
A który model Auriga był testowany?

Siła hamowania tarczówek = porównanie

: 03.12.2010 17:11:14
autor: Roman_Maxx
Test dotyczył Tektro Auriga Pro

: 03.12.2010 17:12:30
autor: Schodek
test to jakiś dowcip chyba ;)

Code nie są tak słabe jak wynika z wykresu na 100% pomijając fakt że hamulec musi się docierać jakiś czas..czy w rowerku czy w aucie.

: 03.12.2010 18:44:55
autor: MUSZEL
Schodek dokadnie... coś z tymi Codami nie tak : |

: 03.12.2010 20:02:05
autor: troyo
Powtórzę się , były partie code'ów,, które w ogóle nie hamowały. Stąd taki wynik. To, że producent ma beznadziejny QC, to tylko jego wina; potem tak wychodzą testy.

: 03.12.2010 20:09:08
autor: EZrider
Obczajcie różnice w budowie Aurigi i Aurigi Pro i wyjdzie, że zwykła Auriga musi z technicznego punktu widzenia stać niewiele niżej.

Siła hamowania tarczówek = porównanie

: 04.12.2010 13:06:33
autor: Roman_Maxx
Poza modelem PRO jest dostępna obecnie Auriga SUB i Auriga Twin - obie mają zupełnie inne i starsze konstrukcyjnie klamki oraz mniejszy zacisk (także inny niż jest w PRO)

A swoją drogą dużo wypowiedzi a nikt nie dyskutuje o krzywej pracy hampli w tym porównaniu ( a tu docieranie mniejsze, czy większe nie gra roli).
Zobaczcie, że tylko niektóre hamulce mają krzywą prawie prostolinijną a inne jak Funn łamaną tak, że wskazuje to na działanie 0~1 (jest nie ma) a inne odwrotnie. Dla miłośników super modulacji, polecam zastanowić się nad tymi modelami, które mają charakterystykę wyrażoną liną prostą.

: 04.12.2010 14:29:08
autor: Las3k_91 Ldz
Roman_Maxx, nie sądzisz, że hamulec 0-1 miałby krzywą łamaną w drugą stronę? Tzn najpierw płasko, a potem stromo w górę.

: 05.12.2010 17:24:21
autor: Roman_Maxx
kolego "Las3k_91 Ldz" było by z pewnością jak mówisz lecz zobacz, przy nacisku 100N masz już maksymalne opóźnienie hamowania coś ponad 8.2m/s i zwiększanie nacisku do 150 lub więcej, nic nie daje.
Czyli mamy bardzo mały zakres kiedy hamulec Funn albo hamuje albo nie - jest to praktycznie bardzo wąski zakres od 50 do 100N. Reasumując jak dla mnie, to działanie typu 0 lun 1.

: 06.12.2010 10:20:13
autor: groochas
wrzuci ktos kilka kreseczek i pojdzie opinia "oooo tektro zarąbiste a cody to gowno bo nie hamują". Pozdrawiam wszystkich ktorzy wierza w te teoretyczne bzdury...

: 06.12.2010 10:58:17
autor: ArthurGreen
groochas pisze:wrzuci ktos kilka kreseczek i pojdzie opinia "oooo tektro zarąbiste a cody to gowno bo nie hamują". Pozdrawiam wszystkich ktorzy wierza w te teoretyczne bzdury...
Popieram.. Równenież ufam sprawdzonym produktom jak nie odświeżana "krakowska" z Morlin.

Tak na serio to to kto sie w miarę zna, to nie uwierzy w ten marketingowy bełkot..