Strona 2 z 4
: 22.03.2011 16:02:40
autor: Slash
a ja jestem ciekaw skąd takie naklejki na boxxa w tak ślicznym czerwonym kolorze?

: 24.03.2011 07:23:11
autor: rafimax
jest jeszcze opcja że to kwestia obręczy bo tylko na przedzie tak się dzieje przy S-Typie
: 24.03.2011 14:21:52
autor: rafimax
Slash pisze:a ja jestem ciekaw skąd takie naklejki na boxxa w tak ślicznym czerwonym kolorze?

Prosta sprawa amorek jest od kumpla z demo 8 2011 i stąd takie naklejki a tu link żeby było wiadomo o jaki demo mówię
http://www.specialized.com/pl/pl/bc/SBC ... C3%B3rskie
: 20.11.2011 19:30:39
autor: rafimax
Przebudowany rowerek na rok 2012. KTM APHEX
Re: [rafimax] Nowy Sprzęt na 2012r KTM APHEX 2010+Fox 40fit
: 20.11.2011 19:38:37
autor: ballantines
Ładnie, a z jaką wagą? :>
: 20.11.2011 20:11:58
autor: wojtasu
Ale mi się te nowe nowe ramy z KTMa podobają !
Mimo iż firma ta prowadzi śmieszną politykę cenową to chętnie przygarnąłbym ich ramę

: 20.11.2011 20:25:40
autor: ballantines
wojtasu Niestety chyba dystrybutor prowadzi śmieszną politykę...
: 20.11.2011 21:13:18
autor: wojtasu
ballantines pisze:wojtasu Niestety chyba dystrybutor prowadzi śmieszną politykę...
Nie chodzi mi to dystrybutora, chodzi mi o cenę całego roweru.... 18K za rower na takim osprzęcie , jak dla mnie mało rejsingowej geometrii i wadzę 18.5 kg to moim zdaniem troszkę dużo.
Pamiętam jak Aphexy z rocznika 2009/10 sprzedawali po niecałe 20K.
bw. Dzięki za PW

: 20.11.2011 21:40:09
autor: mysticar
Hmm ciekawe dlaczego zrezygnowali z Horsta na rzecz zwykłego jednozawiasu...

: 20.11.2011 22:04:43
autor: rafimax
Geo
wojtasu pisze:Nie chodzi mi to dystrybutora, chodzi mi o cenę całego roweru.... 18K za rower na takim osprzęcie , jak dla mnie mało rejsingowej geometrii i wadzę 18.5 kg to moim zdaniem troszkę dużo.
Pamiętam jak Aphexy z rocznika 2009/10 sprzedawali po niecałe 20K
heh trzeba kupować ramy, ja samą ramę kupiłem za 2tyś jako nową z gwarancją i crash replacement em więc nie narzekam a geo jest o niebo lepsze niż w poprzedniej ramce
: 21.11.2011 10:55:33
autor: ArthurGreen
Też mi się mega podoba, tylko słyszałem, że ta rama już nie pracuje tak fajnie jak stary apex z fsr.. Słyszałem od użytkowników, nie wyczytałem z recenzji

: 21.11.2011 18:00:56
autor: rafimax
pojeździ się to się okaże jak to działa i tak przynajmniej charakterystyka ramy jest zjazdowa a nie jak cała reszta które miałem wiec pewnie będę zadowolony
: 22.11.2011 08:42:49
autor: rafimax
Orientuje się ktoś jakie przełożenie ma ta rama, ewentualnie jak to się liczy bo chce kupić vivida i nie mam pojęcia jaki indeks wybrać

: 22.11.2011 10:33:12
autor: NorekO
skok ramy/skok tłoka jak masz:
pod 230 to 230/76 - 3.02
pod 200 to 200/76 - 2,63
patrząc na strone SRAMa wychodzi mi tak :
Tune A: 2.0-2.4 Leverage Ratio
Tune B: 2.4-2.85 Leverage Ratio
Tune C: 2.85-3.3 Leverage Ratio
Więc celuje w Tune C
: 22.11.2011 17:26:34
autor: ballantines
wojtasu Masz rację z tymi cenami. Wyskoczyłem z tematu odkąd kupiłem swojego

Jak szukałem to aphex kosztował 14990zł. Zastanawia mnie tylko waga tego roweru, ja ciężką walką uzyskałem 18,6 kg, a oni tu wyskakują z 18,5 na teoretycznie cięższych partach
Edit: Poza boxxem

: 22.11.2011 17:44:05
autor: boogiel
NorekO pisze:Więc celuje w Tune C
Zalezy na jakim ustawieniu będzie jeździł i jak jeździ.
: 22.11.2011 19:32:58
autor: rafimax
a jednak będzie Fox Dhx Rc4 chyba najlepsza opcja za dobrą kasę

: 23.11.2011 15:36:32
autor: ballantines
Też tak uważam

sam na przyszły sezon kupiłem i odnoszę wrażenie, że zawieszenie jest bardziej czułe

: 24.11.2011 07:45:01
autor: rafimax
Niby to topowy damper Foxa wiec nie powinien być zly. tak sie tylko zastanawiam czy jak go dorwę to przypadkiem nie zamienie go na Double Barrela? bo gadam w sumie z jednym gościem który byłby skłonny się zamienić, teraz pytanie czy warto??