Strona 2 z 2
: 19.12.2010 12:58:52
autor: Spaced
Czlenson jaja sobie robisz? Serwisuje zawieszenie 3 razy w sezonie i to tylko dlatego, ze mało jezdze. Na tak zadkie serwisy to mozesz sobie pozwolic tylko w marzu i w bosie.
Inna sprawa, ze mówie o tych twoich upgrade'ach i o tym, ze elka miała juz wpadki.
A co do bycia szybszym - jak to Peat wiele razy powiedział "Mozesz czuć, ze jesteś szybszy, a na mecie miec ten sam czas" Gdyby sprzet tyle dawał to chyba zły sprzet kupuje bo prawie cały rower wymieniłem do dobrze z 20 s powinienem urwać. :P
btw. dhx nie jest dobrym pktem odniesienia jesli o jakosc pracy chodzi.
frango ty sie ze mna zgadzasz bo chcesz zebym ci te tarcze oddał :P
Ale i tak dalej nie rozumiem czemu ludzie bardziej jaraja droższym, nie sprawdzonym, bardziej skomplikowanym tłumikiem, który dodatkowo powinien byc mniej czuły przez super azotowy pomysł. Dalej mnie zadziwia jak wiekszość ludzi na DHZ jest podatna na reklame.
: 19.12.2010 13:18:55
autor: troyo
Spaced pisze:Czlenson jaja sobie robisz? Serwisuje zawieszenie 3 razy w sezonie i to tylko dlatego, ze mało jezdze. Na tak zadkie serwisy to mozesz sobie pozwolic tylko w marzu i w bosie.
Dokladnie.
Spaced pisze:powinien byc mniej czuły przez super azotowy pomysł.
Tu się akurat czesciowo nie zgodze. Mysle ze Bullcrew "troche" przesadza. Te 3 oringi nie uposledza pracy na tyle abys to wyczul (ja w kazdym razie w durado nie czuje tego). Jesli juz to poczujesz to tylko przy 1wszym ugieciu widelca (wspolczynnik tarcia statycznego jest w 99% przypadkow wiekszy od wsp. tarcia dynamicznego). Oczywiscie stosujac taki system uzyskasz (zaleznie od cisnienia oczywiscie) mniej lub bardziej progresywna charakterystyke tlumienia, co jest dla jednych wada, dla innych zaleta. Napewno zaleta jest mozliwosc stosowania 2 roznych olejow , do tlumika i do smarowania( od tego tez duuuuzo zalezy\, niektore widelce na zbyt malo lepkim oleju smarujacym zachowuja sie po prostu tragicznie). Stosujac tez taki system zwiekszasz cisneinie oleju zmniejszajac ryzyko kawitacji, co jest ogromnym plusem. Czemu elka drozsza? Avy to z tego co sie orientuje tylko Craig (czyli 1 man team), elka musi troche wiecej ludzi utrzymac a nie jest to produkt, ktory bedzie schodzic w tysiacach sztuk z polek.
: 19.12.2010 13:25:53
autor: Spaced
troyo ale zapomniałes o jednej najwazniejszej sprawie. Głownym parametrem okreslajacym jakosc pracy amora jest jego czułość na parkingu, a tutaj tarcie statyczne juz jest wazne
A tak czepiam sie ale po prostu dodatkowo skomplikowanej konstrukcji u siebie nie widze.
: 19.12.2010 13:26:13
autor: Czlenson
Nie no, zapomnialem. Wy jestescie pro. 3 razy w sezonie tzn po kazdej jezdzie sprzet musi byc wyglaskany

pozdr
: 19.12.2010 13:28:29
autor: Spaced
Czlenson nie jestesmy pro. Po prostu dbamy o sprzet. Jedno jest pewne. Bez okazji amora czy dampera od ciebie nie kupie bo bede musial czyscic go z syfu skoro takie jest twoje podejscie. Potem sie ludzie dziwia, czemu amor jest zatarty albo sie 5mm tylko ugina...
Inna sprawa, ze jesli nie zauwazasz róznicy w pracy w swoim boxxerze przy braku serwisu cały rok to nie wiem po co tyle za amora dales. RST ma ladna 2 polke.
: 19.12.2010 13:42:20
autor: Czlenson
Stary, serwisuje sobie sprzet tak zeby wszystko pieknie chodzilo caly czas. ALE po co w sezonie serwisowac tlumiki powiedz mi. Damper jest uszczelniony przepotężnie. Po roku w serwisie za kazdym razem mowia mi, ze damper byl czysciutki. W widelcu zmieniam na szybciocha olej w sezonie, czyszcze i smaruje czesto uszczelki. Ale po kiego ch*ja tlumik rozdziabiac kilka razy w roku

zboczuchem serwisowym jestes.
Sprawcie sobie tą elke i wtedy piszcie jaka jest, a nie teraz skoro nawet na ich wczesniejszym produkcie nie jezdziliscie !
: 19.12.2010 13:45:18
autor: Spaced
Czlenson sugerujesz, ze wiecej dowiem sie o wnętrznosciach tłumika elki jezdzac na damperze elki niz czytajac z czego sklada sie tłumik?
: 19.12.2010 13:52:31
autor: Czlenson
Sugeruje ze nie macie zadnego pojecia o elce, charakterystyce jej pracy. Sugeruje rowniez, ze powinniscie sie wstrzymac z pustym gadaniem do momentu, az sobie tego stage4 potestujecie.
: 19.12.2010 14:01:10
autor: Spaced
Czlenson ale nie krytykujemy pracy dampera.
Do tego nie piszemy o pracy tłumika elki, zwracam uwage na to, ze masz bardziej skomplikowany tłumik od avy ( i kilku innych) co jest wadą w przypadku serwisu. I nie tylko jak regularnie serwisujesz ale jak np. mocno dobijesz i cos ci pójdzie w trakcie sezonu to tez czekasz długo.
Do tego krytykujemy CENE w porównaniu ze uznanym produktem avy. Podejzewam, ze praca bedzie na poziomie podobnych produktów ale nie rozumiem zajawki na drozszy produkt. Bo jest reklama na pb? Myslalem, ze na forum zawsze trzeba jeczec na cene.
Wiec teraz mam do Ciebie pytanie - czy ty nie umiesz czytac? Który z ww faktów bede w stanie przetestować jeżdząc na elce?
: 19.12.2010 14:01:26
autor: troyo
Czlenson wez idz do garazu i powyciagaj uszczelki z boxxa i tlumik kompresji
