Składanie roweru na ramie Trek Session 88 DH
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
dobrze gadasz..bazooczyskoDH
Jak ktos wydaje gruba kase (bo 90% setow w tym temacie to koszt ponad 20k) to chyba sie juz zna w temacie i mniej wiecej powienien wiedziec i miec sprecyzowane co kupic.
Jezeli faktycznie sie nie znasz/ nie jezdzisz to:
1. taki lekki rower wcale jakos mega super sie nie bedzie prowadzil
2. latwiej jest dojechac lekkie czesci (szczegolnie koła)
3. nie bedziesz mial pojecia do czego służą wszystkie regulacje w zawieszeniu i pewnie bedzie wysyp tematow typu "do czego sluzy..."
a co do setow to zaloze sie ze z kazdego ktory padl tutaj bedziesz zadowolony - kwestia tylko upodoban kolorystycznych ew przywiązania do poszczegolnych firm ..
Myślę, że wiem co i jak, "kilka" rowerów w już miałem, ale liczę poprostu na ciekawe pomysły, które tylko ludzie na forum mogą mi podać. Sam wymyśliłem mniej więcej coś takiego:
rama Trek Session 88 DH
amortyzator Rock Shox Boxxer World Cup
damper Rock Shox Vivid RC2
stery Cane Creek
sztyca KCNC Ti Pro Lite
siodło Selle Italia SLR
mostek Truvativ Holzfeller
kierownica Controltech DH / Answer Pro Taper Carbon
gripy Odi
hamulce Formula The One
korba Shimano XTR
napinacz Mozzart WoG
łańcuch Shimano XTR
kaseta Shimano
przerzutka Shimano XTR
manetka Shimano XTR
pedały HT (wersja Ti, 295g)
obręcze Sun Rims MTX Welded
piasta p Chris King ISO
piasta t Chris King Heavy Duty
nyple DT Alu
szprychy DT Revolution
do tego wszystkie śrubki Ti, adaptery hope, tarcze na alu pająkach, pancerz nokona lub swiss - compa, przewody goodridge i troche duperelek kcnc. Myślałem jeszcze nad kołami DT EX1750 i Mavic Deemax Ultimate. Jest to jednak jak już zostało powiedziane dosyć "podręcznikowy" zestaw i dlatego napisałem na forum, ponieważ chętnie zamontuję pare ciekawszych, lepszych i rzadszych części.
rama Trek Session 88 DH
amortyzator Rock Shox Boxxer World Cup
damper Rock Shox Vivid RC2
stery Cane Creek
sztyca KCNC Ti Pro Lite
siodło Selle Italia SLR
mostek Truvativ Holzfeller
kierownica Controltech DH / Answer Pro Taper Carbon
gripy Odi
hamulce Formula The One
korba Shimano XTR
napinacz Mozzart WoG
łańcuch Shimano XTR
kaseta Shimano
przerzutka Shimano XTR
manetka Shimano XTR
pedały HT (wersja Ti, 295g)
obręcze Sun Rims MTX Welded
piasta p Chris King ISO
piasta t Chris King Heavy Duty
nyple DT Alu
szprychy DT Revolution
do tego wszystkie śrubki Ti, adaptery hope, tarcze na alu pająkach, pancerz nokona lub swiss - compa, przewody goodridge i troche duperelek kcnc. Myślałem jeszcze nad kołami DT EX1750 i Mavic Deemax Ultimate. Jest to jednak jak już zostało powiedziane dosyć "podręcznikowy" zestaw i dlatego napisałem na forum, ponieważ chętnie zamontuję pare ciekawszych, lepszych i rzadszych części.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: 15.12.2010 20:43:31
- Lokalizacja: Limanowa
- Kontakt:
-
- Posty: 1685
- Rejestracja: 23.09.2004 18:47:34
- Lokalizacja: Sanok
- Kontakt:
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
-
- Posty: 138
- Rejestracja: 21.04.2009 22:02:32
- Lokalizacja: Chojnice
- Kontakt:
http://hyy.pl/images/64xtr.jpg
jak widać da się. XTR ma dosyć długą oś, dzięki czemu jak zamontujesz suport bez podkładek, spiłujesz mocowanie od najmniejszej zębatki to wystarczy do ramy 83mm i nie będzie haczyć o napinacz.
jak widać da się. XTR ma dosyć długą oś, dzięki czemu jak zamontujesz suport bez podkładek, spiłujesz mocowanie od najmniejszej zębatki to wystarczy do ramy 83mm i nie będzie haczyć o napinacz.
Jeśli byłbym Tobą i miałbym nieograniczoną ilość kasy to złożyłbym taki rower na tej ramie:
rama Trek Session 88 DH
amortyzator Rock Shox Boxxer team
damper Rock Shox Vivid RC2 + Tiuning PUSH PRO + Ti spring
stery ChrisKing TI
sztyca SDG - Carbon
siodło SDG X-fly
mostek Sunline V1
kierownica Race face atlas / coś karbonowego
gripy: Animal
hamulce : Avid Code 2011 + przwody goodridge + tarcze hope + adaptery Hope + śruby Ti
korba Shimano XT / E13
napinacz Mozzart WoG
łańcuch KMC Sl - 9 ( złoty )
kaseta TOKEN Tytanowo-aluminiowa
przerzutka Sram X-0
manetka Sram X-0
pedały Wellgo mg-1 Ti
obręcze Mavic Ex721 ( zmienione naklejki na srebrne )
piasta p Chris King ISO
piasta t Chris King Heavy Duty
nyple DT Alu
szprychy DT Alpine
Wiadome jeszcze że na całym rowerze śruby Ti kolorystki nie chciało mi się pisać .
rama Trek Session 88 DH
amortyzator Rock Shox Boxxer team
damper Rock Shox Vivid RC2 + Tiuning PUSH PRO + Ti spring
stery ChrisKing TI
sztyca SDG - Carbon
siodło SDG X-fly
mostek Sunline V1
kierownica Race face atlas / coś karbonowego
gripy: Animal
hamulce : Avid Code 2011 + przwody goodridge + tarcze hope + adaptery Hope + śruby Ti
korba Shimano XT / E13
napinacz Mozzart WoG
łańcuch KMC Sl - 9 ( złoty )
kaseta TOKEN Tytanowo-aluminiowa
przerzutka Sram X-0
manetka Sram X-0
pedały Wellgo mg-1 Ti
obręcze Mavic Ex721 ( zmienione naklejki na srebrne )
piasta p Chris King ISO
piasta t Chris King Heavy Duty
nyple DT Alu
szprychy DT Alpine
Wiadome jeszcze że na całym rowerze śruby Ti kolorystki nie chciało mi się pisać .
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9799706 !!
pico931 pisze:mlynooo napisał:
piasty protone :]
możesz coś więcej powiedzieć o tych piastach ? bo googlowanie nic nie dało
www.bicyklon.pl
mlynooo
PIASTY PROTONE
Wycinane CNC z aluminium 7075. To precyzyjna i solidna robota. Cztery podwójnie uszczelniane łożyska. Piasta ponadto posiada labiryntowy system uszczelnienia. Głęboko anodowane w różnych kolorach, laserowo wycinane logo. Wszystkie łożyska i uszczelki to renomowany produkt amerykańskiej firmy Enduro. Piasty tylne sprzedawane są z aluminiową nakrętką kasety.
Dostępne kolory: Czarny, Czerwony, Złoty, Tytanowy, Niebieski
Wersje przód: 9/15/20mm
Wersje tylne: 12×135/ 12×135/ 12×150
Waga:
Przód: 162g (20mm)
Tył: 248g (12×135mm) / 260g (12×150mm)


PIASTY PROTONE
Wycinane CNC z aluminium 7075. To precyzyjna i solidna robota. Cztery podwójnie uszczelniane łożyska. Piasta ponadto posiada labiryntowy system uszczelnienia. Głęboko anodowane w różnych kolorach, laserowo wycinane logo. Wszystkie łożyska i uszczelki to renomowany produkt amerykańskiej firmy Enduro. Piasty tylne sprzedawane są z aluminiową nakrętką kasety.
Dostępne kolory: Czarny, Czerwony, Złoty, Tytanowy, Niebieski
Wersje przód: 9/15/20mm
Wersje tylne: 12×135/ 12×135/ 12×150
Waga:
Przód: 162g (20mm)
Tył: 248g (12×135mm) / 260g (12×150mm)


"Bo DH jest jak F1 w wyścigach."
-
- Posty: 305
- Rejestracja: 19.11.2008 12:38:19
- Kontakt:
trek88 wcale bym się nie zdziwił gdyby akurat w tym TREK'u do którego zdjęcia podałeś link była skrócona mufa suportu... A dlaczego mi się tak wydaje?bo ten TREK miał nawet dźwigienki od manetek powycinane żeby ważył te 13,5kg. Ja w swojej ramie też mam 83mm i jakoś mimo prób nie udało się zainstalować korby w HOLLOWTECH II z osią 68/73mm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości