Strona 2 z 2
: 16.01.2011 02:23:59
autor: blackdemon
maxxis, błąd w procesie produkcji, twardość sprężyny może wahać się nawet do 50lbs w stosunku od tego co jest na niej napisane!
Potwierdzam słowa kolegi PoleK, każda sprężyna z czasem się zbija, to tylko kwestia czasu. Oczywiście można ten czas wydłużyć stosując sprężyny dobrej jakości, z dobrych materiałów.
: 23.01.2011 13:26:26
autor: mag44
Nie chce nowego tematu zakładać wiec napisze tutaj. Otóż sprężyna w moim DHX pękła i nie mogę nigdzie znaleźć pasującej z Fox'a, znalazłem taką
http://www.bike-on.pl/product.php?id=17 ... mm_Manitou i tutaj jest pytanie, czy bedzie dobrze grała z DHX'em?
: 23.01.2011 13:40:28
autor: maxxis
Z tego co mi wiadomo to manitou ma troche szersze sprezyny więc moze charować/zachaczać...
: 23.01.2011 13:47:59
autor: jajokso
no to w takim razie ile czasu potrzeba na ubicie takiej sprężyny w damperze ? np. ja mam 600 manitou i ile lat, miesięcy musiałbym jeździć intensywnie żeby ją ubić i żeby była krótsza o ten centymetr?
mag44 tak, manitou jest szersze, miałem porównanie
: 23.01.2011 14:58:08
autor: pietryna
Ale wadzić będzie tylko w Vanilli. DHX jest większy i wchodzi na miękko.
: 07.02.2011 19:26:36
autor: PIRAT
Taka ciekawostka na temat sprężyny tytanowej:
http://www.pinkbike.com/photo/6011329/
: 07.02.2011 22:59:09
autor: diskordia
mag44 - szczerze odradzam kupno spreżyny manitou. maja tak hamską kulture pracy-jeśli dotychczas jeżdziłes na foksie-to się srogo zawiedziesz. manitou sa znacznie cięższe,troche twardsze i o wiele mniej sprężyste od foxa
: 07.02.2011 23:07:41
autor: diabeł
Tu ciekawe porównanie sprężyny tytanowej i stalowej pod wzgledęm liczby cylki roboczych.
http://www.dsp-racing.com/aboutdsptisprings.asp
: 07.02.2011 23:21:58
autor: Vin_OSW
diabeł ja tam widzę:
Yamaha stock Titanium Spring
DSP Titanium Spring
: 08.02.2011 07:52:45
autor: diabeł
faktycznie, popatrzyłem że "stock" i zmyliło mnie to. Ciekawe swoją drogą skąd ta różnica.