michalnz gdy kręciliśmy materiał to średni czas na mrozie aku był w rejonie 3.5 godziny samego napędu !! W filmie nie widać jak długie były podjazdy i czy sa strome ale to była jazda po śniegu na szerokich oponach i pedałowanie nie było mile...widać ujęcia jak chłopaki podjazd robią z korb a jak z tylu jedzie Ebike.Staraliśmy sie pokazać czysty napęd i widać to ze jedzie spokojnie pod gore wciągając masę 100kg+
Jest tez ujecie z ławką za rzeka gdzie widać ile wysiłku pedałowanie w śniegu wymagało a jaka swoboda z samego elektryka. Pomieszanie siły mięśni i napędu powoduje zwieszenie prędkości jak i zasięgu
Na wiosnę będzie kręcony pełny materiał na kilka rowerów i wtedy odkryjemy pełny zestaw zalet napędu który wspomaga nogi
Cza.Ha
10x 11 =110 pln - tyle kosztuje wyjazd na szczyt Skrzycznego 10 razy
10 x110 = 1100pln
dobry sezon to jakieś 50 dni
50x110= 5500pln same wyciągi w sezonie jak ktoś sporo się rusza.(przykładowo)
Silnik sam w sobie jest szczelny i odporny na śnieg,wodę,błoto...chroni go obejma która mocuje go w ramie,zamocowany jest tak wysoko ze nie ma szansy na uszkodzenie go przez kamyk...do tej pory nie udało mi sie rozwalić zębatki na kamieniu a nie mam r.ringu wiec nie obawiaj się o silnik.
ravfr zasięg tego napędu jest trudny do określenia. Jeśli Kolega Sebastian z G3R potrafi na rowerku fr wykręcić 100km to mając taka kondycje i Ebike zrobi spokojnie 2xtyle jak nie więcej..
Wyjechanie zielonym szlakiem na Turbacz od N.Targu dla takiego leszcza jak ja było niczym..
Zasięg jak na lekkim rowerku XC tyle ze na rasowej maszynie DH. Kto kiedyś starał się zrobić trip po górach na zjazdowce z szerokimi oponami ten zna skale wysiłku
