[wolfFR - Limanowa] 888 RC2X 100% sprawne 0 wkładu
blackdemon nie szukaj kolegów....
pietryna nie bronię sprzedającego, opisuję co widzę. Z Twojej relacji i zdjęć niewiele można wywnioskować, jakichś poważnych wad nie widać.
pietryna nie bronię sprzedającego, opisuję co widzę. Z Twojej relacji i zdjęć niewiele można wywnioskować, jakichś poważnych wad nie widać.
dostaniesz niezależną opinię , wszystko będzie jasne.ravfr pisze:idź tak jak deklarowałeś do renomowanego serwisu, zasięgnij fachowej porady, potem rób raban.
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
dedekFR1 poczytaj sobie o sprawie blackdemona a potem łącz się z Nim w bólu 
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=62275

http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=62275
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
Las3k_91 Ldz trzeba było dać swojego widła pietrynie , znalazł by szereg wad szybciej niż byś się spodziewał. Przepraszam wszystkich, od dziś będe pisał 3stan, czyli np amortyzator w dobrej kondycji mechanicznej. Jak możesz porównywać 3 letnie ślizgi do swoich nowych? Miałem przy sprzedaży dodać że środek amortyzatora też jest z 07r czy kupujący może się domyślił? Amortyzator był w bdb stanie, nadal tak twierdzę, pracował lepiej niż nie jedne rc2x'y jakie miałem, wszystkie regulacje sprawne, żadnych luzów i wycieków. Co do goleni, nadal nie rozumiem, czarna anoda jak to marcoch i tyle, to może poprzedni właściciel coś zmieniał, u mnie wszystko było jak jest. Nigdy nikomu nie odmówiłem odbioru osobistego
Zawsze jak ktoś przyjechał po sprzęt, to odjeżdżał z planowanym zakupem po swoich oględzinach. Staram się mieć pewny sprzęt, bo nie raz sam zostałem wyciulany i wiem jak to smakuje.

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
dedekFR1, czteroletnich, 2011 mamy przecież. Co do mojego widelca, to zgadnij z kim go rozbierałem... tak, i nie było w nim nic niepokojącego ani szlamu. Przez moje ręce też sporo sprzętu przechodzi i rzadko się jednak takie coś widuje 
Są jeszcze 2 proste sprawy - inne golenie górne i pokrętło, którego nie było wcale.
Edit, ok, piszesz, że nie rozumiesz z goleniami. Fabryczne są cieniowane, tzn. mają mniejszą średnicę między półkami. A te były równej grubości na całej długości.

Są jeszcze 2 proste sprawy - inne golenie górne i pokrętło, którego nie było wcale.
Edit, ok, piszesz, że nie rozumiesz z goleniami. Fabryczne są cieniowane, tzn. mają mniejszą średnicę między półkami. A te były równej grubości na całej długości.
Las3k_91 Ldz Pokrętło fakt, umkło mi ale o tym już pisałem, pewnie większość je gubiła, sam też nie miałem i o tym zapomniałem.
Pietryna żarty sobie robisz? Jak ci mówię że miałem kilka różnych ósemek rc2x to to jest ciężko pojąć? Ja się głowie o co chodzi, a ty mi pokazujesz ósemki które miałem może 2lata temu?trzeba datę zobaczyć, i twierdzisz że podmieniłem ci golenie... żałosne.. Nic tutaj nie zmieniałem, musiał zrobić to poprzedni właściciel skoro tak ma być. No ale tak, teraz amortyzator jest parę stówek mniej warty..
Pietryna żarty sobie robisz? Jak ci mówię że miałem kilka różnych ósemek rc2x to to jest ciężko pojąć? Ja się głowie o co chodzi, a ty mi pokazujesz ósemki które miałem może 2lata temu?trzeba datę zobaczyć, i twierdzisz że podmieniłem ci golenie... żałosne.. Nic tutaj nie zmieniałem, musiał zrobić to poprzedni właściciel skoro tak ma być. No ale tak, teraz amortyzator jest parę stówek mniej warty..
Dobra. ta sprawa się wyjaśniła. Moja wina. Zmyliła mnie chyba naklejka odblaskowa na goleni. Na moich wydaje się że jest nieco niżej...
Ale nadal śmieszy mnie brak zrozumienia i takie płytkie myślenie. Jak dla ciebie nie obowiązują żadne zasady to spoko, tylko że do tej pory jak pisałem coś w opisie aukcji to była to zawsze prawda.
Ale nadal śmieszy mnie brak zrozumienia i takie płytkie myślenie. Jak dla ciebie nie obowiązują żadne zasady to spoko, tylko że do tej pory jak pisałem coś w opisie aukcji to była to zawsze prawda.
Ja osobiście nabyłem od wolfa DHX 5.0, przyjechałem zobaczyłem, kupiłem świetny kontant, naprawdę potrafi pójść na rękę, i nie olewa sprzedających, w damperze skrzywił się tłok po dniu jazdy, dogadaliśmy się bez problemu, także moim skromnym zdaniem, jeśli było by coś nie tak, to na pewno nie robił by Cie w ciula, naprawdę spoko koleś 

Spaced jak były przedstawione jako "zero wkładu, po serwisie" a tu na dzień dobry pracowały jak duro z piaskiem w środku to dziwne żem się trochę pospinał. Ale na szczęście po serwisie(odblokowanie wewnątrz jednej regulacji, oraz nalaniu NORMALNEJ ilości oleju - brakowało ponad 1/3 jakoś) amortyzator zaczął pracować w porządku, tylko że teoretycznie nowe uszczelki musiałem wymieniać po 2 miesiącach... Cena przynajmniej była w porządku.
slawkow68 przy niedoborze nawet tak duzej ilosci jak 1/3 888ki nie pracowałyby jak duro z piaskiem w srodku. Efekt zamulenienia raczej bylby z innego powodu. A regulacja zablokowana tez nic nie robi chyba ze byla zablokowana w ustawieniu max tłumienie (nawet ja tak nie jezdzilem w moich 888, a irytowala mnie charakterystyka LSC tego amora)
slawkow68 na plus w takim razie ale to nie wynika z oleju, a blokowanie regulacji mozna spokojnie ogarnac po przeczyszczeniu amora (bo brudzic sie potrafi i blokowac). Szczerze to do zrobienia samemu i bez wydatków. Nigdy nie rozumiałem czemu ludzie nie próbuja takich spraw zalatwiac polubownie i np. samemu przyjzec sie amorowi czy ew. sprawdzic w necie czemu jest jak jest bo połowa podejzen jak widac jest bezpodstawna, a cześć "awarii" to cechy charakterystyczne sprzetu (korek protone np. )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość