Strona 2 z 2

: 01.02.2011 23:23:24
autor: pietryna
ravfr, jeszcze dodam o tych "potwornie" rozkręconych tłumikach. Jak byś wymieniał sprężynę? Rozwijał ją i zwijał ponownie nową na tłumiku?

: 01.02.2011 23:24:04
autor: ravfr
blackdemon nie szukaj kolegów....

pietryna nie bronię sprzedającego, opisuję co widzę. Z Twojej relacji i zdjęć niewiele można wywnioskować, jakichś poważnych wad nie widać.
ravfr pisze:idź tak jak deklarowałeś do renomowanego serwisu, zasięgnij fachowej porady, potem rób raban.
dostaniesz niezależną opinię , wszystko będzie jasne.

: 01.02.2011 23:28:26
autor: blackdemon
ravfr, oj nie szukam, przeciez reki mi nie podasz na lopacie, jakie to straszne.. Chyba skocze z dywanu :( Do zobaczenia po drugiej stronie!

: 01.02.2011 23:31:08
autor: Killo
dedekFR1 poczytaj sobie o sprawie blackdemona a potem łącz się z Nim w bólu ;)
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=62275

: 01.02.2011 23:38:28
autor: dedekFR1
Las3k_91 Ldz trzeba było dać swojego widła pietrynie , znalazł by szereg wad szybciej niż byś się spodziewał. Przepraszam wszystkich, od dziś będe pisał 3stan, czyli np amortyzator w dobrej kondycji mechanicznej. Jak możesz porównywać 3 letnie ślizgi do swoich nowych? Miałem przy sprzedaży dodać że środek amortyzatora też jest z 07r czy kupujący może się domyślił? Amortyzator był w bdb stanie, nadal tak twierdzę, pracował lepiej niż nie jedne rc2x'y jakie miałem, wszystkie regulacje sprawne, żadnych luzów i wycieków. Co do goleni, nadal nie rozumiem, czarna anoda jak to marcoch i tyle, to może poprzedni właściciel coś zmieniał, u mnie wszystko było jak jest. Nigdy nikomu nie odmówiłem odbioru osobistego :) Zawsze jak ktoś przyjechał po sprzęt, to odjeżdżał z planowanym zakupem po swoich oględzinach. Staram się mieć pewny sprzęt, bo nie raz sam zostałem wyciulany i wiem jak to smakuje.

: 01.02.2011 23:40:01
autor: ravfr
blackdemon jeżeli miałbyś odrobinę przyzwoitości to zamknąłbyś się.

: 01.02.2011 23:44:00
autor: Las3k_91 Ldz
dedekFR1, czteroletnich, 2011 mamy przecież. Co do mojego widelca, to zgadnij z kim go rozbierałem... tak, i nie było w nim nic niepokojącego ani szlamu. Przez moje ręce też sporo sprzętu przechodzi i rzadko się jednak takie coś widuje :wink:
Są jeszcze 2 proste sprawy - inne golenie górne i pokrętło, którego nie było wcale.

Edit, ok, piszesz, że nie rozumiesz z goleniami. Fabryczne są cieniowane, tzn. mają mniejszą średnicę między półkami. A te były równej grubości na całej długości.

: 01.02.2011 23:48:27
autor: pietryna
Obrazek

Prościej się chyba już nie da...

: 01.02.2011 23:52:25
autor: dedekFR1
Las3k_91 Ldz Pokrętło fakt, umkło mi ale o tym już pisałem, pewnie większość je gubiła, sam też nie miałem i o tym zapomniałem.

Pietryna żarty sobie robisz? Jak ci mówię że miałem kilka różnych ósemek rc2x to to jest ciężko pojąć? Ja się głowie o co chodzi, a ty mi pokazujesz ósemki które miałem może 2lata temu?trzeba datę zobaczyć, i twierdzisz że podmieniłem ci golenie... żałosne.. Nic tutaj nie zmieniałem, musiał zrobić to poprzedni właściciel skoro tak ma być. No ale tak, teraz amortyzator jest parę stówek mniej warty..

: 02.02.2011 00:00:24
autor: pietryna
Dobra. ta sprawa się wyjaśniła. Moja wina. Zmyliła mnie chyba naklejka odblaskowa na goleni. Na moich wydaje się że jest nieco niżej...

Ale nadal śmieszy mnie brak zrozumienia i takie płytkie myślenie. Jak dla ciebie nie obowiązują żadne zasady to spoko, tylko że do tej pory jak pisałem coś w opisie aukcji to była to zawsze prawda.

: 04.02.2011 16:28:02
autor: Spaced
pietryna z korkiem od protone to juz była draka w temacie o protone. A golenie to jak sam przyznałes. Miałem rc2x 07 i tez sie golenie nie zwezały. Ogolnie tez z moimi miałem mała spine. Marze te włoskie również nie sa wykonane super. Troche duzo zachodu o nic robisz. Z Rafałem sie zgadzam.

: 04.02.2011 21:05:57
autor: Mervis
Ja osobiście nabyłem od wolfa DHX 5.0, przyjechałem zobaczyłem, kupiłem świetny kontant, naprawdę potrafi pójść na rękę, i nie olewa sprzedających, w damperze skrzywił się tłok po dniu jazdy, dogadaliśmy się bez problemu, także moim skromnym zdaniem, jeśli było by coś nie tak, to na pewno nie robił by Cie w ciula, naprawdę spoko koleś ;)

: 04.02.2011 21:38:44
autor: slawkow68
Spaced jak były przedstawione jako "zero wkładu, po serwisie" a tu na dzień dobry pracowały jak duro z piaskiem w środku to dziwne żem się trochę pospinał. Ale na szczęście po serwisie(odblokowanie wewnątrz jednej regulacji, oraz nalaniu NORMALNEJ ilości oleju - brakowało ponad 1/3 jakoś) amortyzator zaczął pracować w porządku, tylko że teoretycznie nowe uszczelki musiałem wymieniać po 2 miesiącach... Cena przynajmniej była w porządku.

: 04.02.2011 22:59:25
autor: piotrex
Mervis pisze:i nie olewa sprzedających,
chyba kupujacych..

: 05.02.2011 02:34:13
autor: Spaced
slawkow68 przy niedoborze nawet tak duzej ilosci jak 1/3 888ki nie pracowałyby jak duro z piaskiem w srodku. Efekt zamulenienia raczej bylby z innego powodu. A regulacja zablokowana tez nic nie robi chyba ze byla zablokowana w ustawieniu max tłumienie (nawet ja tak nie jezdzilem w moich 888, a irytowala mnie charakterystyka LSC tego amora)

: 05.02.2011 10:49:04
autor: slawkow68
nieno. duro z piaskiem było lekką przenośnią, ale praca była tragiczna, zacinały się, pracą były zbliżone do duro przerobionego na 200skoku. Była zablokowana w skrajnym położeniu, tylko nie pamiętam już czy +/-, ale było minęło, trzeba było serwis z głową zrobić i tyle.

: 05.02.2011 13:18:22
autor: Spaced
slawkow68 na plus w takim razie ale to nie wynika z oleju, a blokowanie regulacji mozna spokojnie ogarnac po przeczyszczeniu amora (bo brudzic sie potrafi i blokowac). Szczerze to do zrobienia samemu i bez wydatków. Nigdy nie rozumiałem czemu ludzie nie próbuja takich spraw zalatwiac polubownie i np. samemu przyjzec sie amorowi czy ew. sprawdzic w necie czemu jest jak jest bo połowa podejzen jak widac jest bezpodstawna, a cześć "awarii" to cechy charakterystyczne sprzetu (korek protone np. )