waga już jutro, sam jestem ciekaw jak wyszło

Poprzednia wersja ważyła ok 12kg. A na samym przednim kole waga z oponą dętką itd zeszła z 2070g na 1440g... :O, tylne koło podobnie... Ucięta sztyca i siodło z włókna w porównaniu z poprzednim zestawem to ubytek rzędu 270g, na zacisku -20g, jak i na osłonie łańcucha kolejne -20g Napinacz Weeze - różnica między The End a 4x to 10g, Hamulce to również z -200g albo i więcej... Jak tak licze, i licze... Aż sam się boję. A trochę gram do zejścia jeszcze jest.
Kurcze, aż sam się doczekać tej wagi nie mogę. Jak tak sobie przypomnę, jak Łukasz mówił o ok 12kg poprzedniej wersji roweru, a po modach wyjdzie jakoś:
Koło przednie (tylne też coś ok. tego, albo i więcej, nie wiem ile stare ważyło, z ciekawości jutro sprawdzę) - z 2070g na 1440g ! Obręcze
EMES i dętki flyweight robią swoje !
Sztyca (podcięcie) i siodło
Vincere - to całe 270g mniej !
Tytanowe śruby
Vincere kolejne 40g
Alu nakrętka na kasete Swiss Comp'a - z 12g na 4g
Zacisk Swiss Compa - z 31g na 9g
Łańcuch - z 262g na 239g
Na hamulcach będzie jakieś 200g różnicy, trochę na tarczach.
Dodatkowo lżejsze i sztywniejsze rozwiązanie na tylne koło oś 12mm Weeze.
Przewody Swiss Compa (Korale) Też troszkę mniej.
A jest jeszcze z czego schodzić. Pytacie z czego?
Łukasz będzie testować w tym sez. Weeze'owe haki do swojej ramy, odchudzone o jakieś 40%, z mocowaniem PM co dodatkowo obniży masę zestawu.
Kasetę Dura Ace. Może korba XTR, ogólnie lżejszą sztycę przydało by się "przytulić", ale to również Weeze plan na 2k11. Oczywiście inne stery. I troszkę jeszcze tytanu
Co powiecie na śrubki do tarcz 3x Ti + 3x alu? W 4x powinno dać radę, tam i tak mało używa się hamulców.