Strona 2 z 3

: 14.02.2011 20:44:05
autor: LestatBiker
Fajny rower, bo nawet jak stoi to i tak szybko wygląda 8)

: 15.02.2011 00:59:29
autor: SegatiV
waga już jutro, sam jestem ciekaw jak wyszło :) Poprzednia wersja ważyła ok 12kg. A na samym przednim kole waga z oponą dętką itd zeszła z 2070g na 1440g... :O, tylne koło podobnie... Ucięta sztyca i siodło z włókna w porównaniu z poprzednim zestawem to ubytek rzędu 270g, na zacisku -20g, jak i na osłonie łańcucha kolejne -20g Napinacz Weeze - różnica między The End a 4x to 10g, Hamulce to również z -200g albo i więcej... Jak tak licze, i licze... Aż sam się boję. A trochę gram do zejścia jeszcze jest.

Kurcze, aż sam się doczekać tej wagi nie mogę. Jak tak sobie przypomnę, jak Łukasz mówił o ok 12kg poprzedniej wersji roweru, a po modach wyjdzie jakoś:

Koło przednie (tylne też coś ok. tego, albo i więcej, nie wiem ile stare ważyło, z ciekawości jutro sprawdzę) - z 2070g na 1440g ! Obręcze EMES i dętki flyweight robią swoje !

Sztyca (podcięcie) i siodło Vincere - to całe 270g mniej !
Tytanowe śruby Vincere kolejne 40g
Alu nakrętka na kasete Swiss Comp'a - z 12g na 4g
Zacisk Swiss Compa - z 31g na 9g
Łańcuch - z 262g na 239g
Na hamulcach będzie jakieś 200g różnicy, trochę na tarczach.
Dodatkowo lżejsze i sztywniejsze rozwiązanie na tylne koło oś 12mm Weeze.
Przewody Swiss Compa (Korale) Też troszkę mniej.

A jest jeszcze z czego schodzić. Pytacie z czego?

Łukasz będzie testować w tym sez. Weeze'owe haki do swojej ramy, odchudzone o jakieś 40%, z mocowaniem PM co dodatkowo obniży masę zestawu.
Kasetę Dura Ace. Może korba XTR, ogólnie lżejszą sztycę przydało by się "przytulić", ale to również Weeze plan na 2k11. Oczywiście inne stery. I troszkę jeszcze tytanu :)

Co powiecie na śrubki do tarcz 3x Ti + 3x alu? W 4x powinno dać radę, tam i tak mało używa się hamulców.

: 15.02.2011 01:19:40
autor: grzesiekfrchelm
to na jakich częściach było to koło przód,że aż 2070g ??obstawiam wage tego setu hmm 10.4 do 10.6 to przy tej ramie (dosyć ciężkiej) super waga i to mi się podoba w tym ht że są części również co w dh są stosowane mocne bo łatwo jest złożyć ht 10kg albo i mniej z połową części typowo xc.Jak dla mnie super to yeti

: 15.02.2011 06:59:29
autor: nopainnogame
SegatiV powaliła mnie waga poprzedniego roweru - aż 12kg ? To ja uzyskałem 13,3kg w fullu, bez jakiegoś odchudzania i części z XC ( w sumie tanim kosztem w mig bym zjechał o ok. 0,7kg na oponach,siodle i sztycy).
Na te naklejki na obręczach aż nie mogę patrzeć ... tak chamsko rzucają się w oczy...

: 15.02.2011 09:50:06
autor: Vin_OSW
SegatiV pisze:Co powiecie na śrubki do tarcz 3x Ti + 3x alu? W 4x powinno dać radę, tam i tak mało używa się hamulców.
Chyba Peat w swoim używa tylko 3 śrubek, ale nie wiem z czego ;) Kiedyś było foto na forum jego baja i tu ździwko 3 śrubki ;)

: 15.02.2011 12:47:23
autor: SegatiV
Up o wagę :)

: 15.02.2011 13:03:19
autor: grzesiekfrchelm
Tak myslałem i obstawiałem w tych granicach.Ładnie

: 15.02.2011 13:15:10
autor: nopainnogame
Spodziewałem się wagi bliższej 10kg,ale wychodzi na to,że początkowo ważył sporo ponad te 12kg

: 15.02.2011 13:20:51
autor: SegatiV
nopainnogame Łukasz powiedział że w Mariborze ważył i "by było coś ok 12.5" więc obstawiam że trochę więcej.

Odnośnie wagi, zauważ cholernie ciężkie szprychy są, kółeczka niestety w ostatniej chwili były składane (w piątek odbierałem, a na testosteronie byliśmy godzinę później), I musiałem trochę zjeździć żeby kupić odpowiedniej długości... Obręcz jest wysoka, szprychy wychodzą 236-8mm. Więc na samych "czempionach" wyszło 585g :O (72szt :(), ciężka kaseta, pedały, korba też może być lżejsza :) Będzie odchudzooony ;)

No chyba że pojawi się nowa... rama... spod czerwonego kółeczka :P

: 15.02.2011 22:31:27
autor: Chrabał
waga 10,6 to chyba na ten moment najlepsza waga w kraju. Dartmoor Remka wyszedł z tego co pamietam 10,7.

To dobry wynik, szczególnie przy tej ramie - ona średnio nadaje się do superlekkich setów. Troche dziwnie wyglądają koła, musze przyznać że jestem zwolennikiem bardziej klasycznych rozwiązań. Nie użyłbym też tych czerwonych drobiazgów - psują wizualnie cały efekt. Ale ważne zeby szybko jeździło :)

: 16.02.2011 08:08:28
autor: KaKTuSSS
SegatiV rozwiązanie w śrubkach 3/3 testował mój kolega i zdało egzamin.

: 17.02.2011 18:58:15
autor: SegatiV
KaKTuSSS czyli i Łukasz będzie zadowolony, tak myślę :D

Chrabał a zejść da się bez problemu jeszcze... Tylko czy warto? Skoro na 2kg cięższym Łukasz miał wyniki. A żeby zejść tych 400g trzeba fury kasy :D, bo sztyca KCNC, więcej Ti (nie ma jeszcze przy adapterach), szprychy cieniowane (te championy kupowane były na szybko jak wspominałem), dolne golenie do REBY (nie wiem jak z wagą, ale przydało by się żeby usztywnić przód), Haki - tutaj zabawa na cnc, ogarniać będę w sezonie. Do tego szukam alu kominów 14mm po skręcenia tych haków. Korby xtr, gripy, suport. I może uzbiera się 10kg :) Ale czy watro? Jak już wspomniałem ;)

Chrabał co do kolorków, mi, a co najważniejsze Łukaszowi Baaardzo się całość podoba, na żywo to oderwać wzroku nie można, ale jak ktoś, gdzieś wspomniał...

Kolorek RAW niszczył by system w tym rowerze !

: 03.03.2011 15:58:15
autor: SegatiV
Wrzuciłem kilka zdjęć jeszcze :)

: 09.02.2012 20:05:27
autor: SegatiV
UP Date.

: 09.02.2012 20:34:40
autor: boogiel
GRUBO!!!

: 09.02.2012 23:38:12
autor: SkowronWro
grubo bedzie po zmianach:D

: 10.02.2012 03:20:28
autor: Las3k_91 Ldz
Czemu tytanowe śruby do tarcz skoro Dart robi lżejsze i tańsze z alu?

: 10.02.2012 08:42:58
autor: nopainnogame
Teraz ten secik powala ! Na ile mm jest Bos ustawiony ? Gdzieś jej podane geo tej ramki ? ;)

: 10.02.2012 08:49:53
autor: SegatiV
Obrazek

Las3k_91 Ldz bo dartowi nie ufam aż tak bardzo? Poza tym, alu śrub do tarcz mam z 5 worków, i tak bym nie wsadził do jednej, więcej niż 2-3szt.